Raad het lied 2 |
Sophiesticated Oudgediende
WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
Sjahaak? Is het antwoord "David Bowie, the Man Who Sold the World" |
|
nietmeer
|
Kom ik toch een David Piccolo tegen |
|
Sophiesticated Oudgediende
WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
David wie? |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.409 OTindex: 55.240
|
@Sophiesticated: Dat moet je niet aan mij vragen hoor. pearlypuck: Die David heb ik uiteraard ook gezien. |
|
nietmeer
|
@Sjaak: Tuurlijk ben ik ook van Kurz tot Petit en (mini) Bar en (mini) Mars gegaan, maar zonder verbluffende resultaten |
|
bsur Erelid
WMRindex: 921 OTindex: 5.819
|
Okee, ben ik weer met wat hints. Plaatje 1 en 2 moet je zien als een soort rebus (dus staakt het zoeken naar kleine dingen of auto's). En de artiest heet niet David. |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
lil bow wow - hardball? |
|
bsur Erelid
|
@Sto: 1 woordje bijna goed. |
|
Sto Oudgediende
|
Dan vermoed ik dat je het over bow hebt, maar bows is een band maar geen nr dat bij een centrifugeding past Little richard & tom jones - all Around The World ? |
|
bsur Erelid
|
Sto, kijk nog even goed naar de hint van daarnet. Combineer plaatje 1 met plaatje 2. Daarmee vind je de achternaam van de artiest, die dit nummer met zijn vrienden speelt. Kijk ook nog even naar de link van plaatje 3, dan zie je hoe zo'n centrifugeding heet en wellicht leidt dat je nader tot het nummer En na je edit 1 woord helemaal goed! |
|
Sto Oudgediende
|
met decanter kan ik niks vinden ik kom dichterbij maar zie het licht nog niet bowie maakt me nogal in de war achja morgen misschien weer een poging |
|
bsur Erelid
|
Vergeet decanter. Het laatste woord van je post om 23:22 uur was goed. En de artiest speelt dit nummer ook wel met bepaalde profeten. |
|
Sjaak Moderator
|
Sting & The Police - Spirits In The Material World (denk niet dat de artiest goed is, maar de titel zou kunnen passen)
edit: vergezocht, maar dit kan: een mini-Bowiemes geeft een prikje, dus een sting. |
|
nietmeer
|
@Sjaak: Zouden Andy & Stewart dan mss die profeten zijn?? |
|
bsur Erelid
|
@Sjaak: Ik zou bijna een originaliteitsprijs uitloven, maar je suggestie raakt kant noch wal Maar goed. Bowie min i = ???? |
|
Sjaak Moderator
|
Bowe dus. Als ik op Bowe zoek, krijg ik alle foutgespelde Bowie-resultaten. Aha: ik vind toch zomaar Kevin Bowe - Sweeter world. En dat is goed, want hij treedt ook op met "Friends" en met "Prophets" |
|
bsur Erelid
|
Inderdaad Sjaak! |
|
Sjaak Moderator
|
|
|
Sto Oudgediende
|
@bsur: zo, je had hem wel pittig gemaakt zeg @Sjaak: princess - dusty? |
|
MitoThorson Oudgediende
WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Queen - Body language? |
|
Sjaak Moderator
|
|
|
nietmeer
|
Queen - Bohemian Rhapsody |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Beatrix Ramosaj - E Dua Beat-in |
|
nietmeer
|
Sjaak!! ik stem voor Queen - Bohemian Rhapsody omdat Bohemen modderbaden heeft |
|
Sto Oudgediende
|
Adele - black and gold? |
|