Raad het lied 2 |
nietmeer
|
girls - vomit Cannibal Corpse: Vomit The Soul Dead Kennedys: Religious Vomit Origin: Vomit You Out Babes in Toyland - Vomit Heart? Sargovago - black vomit? impaled nazarene - the black vomit? |
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.409 OTindex: 55.221
|
Bookwurm: Vomit komt niet voor in de titel. |
|
nietmeer
|
Kwam wel een nummer "Throw me up against the wall" tegen De (wal) noot zìt er dus in |
|
nietmeer
|
the queenstons - the wall?
radiohead - climbing up the walls? |
|
Sjaak Moderator
|
Bookwurm: Laat je toch niet zo meenemen door pearlypuck. Wall komt er niet in voor. |
|
nietmeer
|
hint? |
|
Sjaak Moderator
|
Okee. Dikke hint voor de goede verstaander: Aan welke kant zit een boegbeeld? Wat voor beeld is het dus? |
|
nietmeer
|
Example - Won't Go Quietly Example-Under the Influence Stay Awake - Example Example - Changed The Way You Kiss Me Example - last one standing Midnight Run - Example? Example - Microphone example - Won't go quietly example - Natural disaster |
|
Sjaak Moderator
|
Bookwurm: Je gedachtengang is juist met Example. Nu het bedoelde liedje nog. |
|
nietmeer
|
*zucht* *zoekt* Example - 'Unorthodox' Example - Shot Yourself In The Foot Again Example - 'Two Lives' Example - 'Kickstarts' Example - 'Watch The Sun Come Up' Example - 'Hooligans'? Example - 'Girl Can't Dance' |
|
Sjaak Moderator
|
Bookwurm: Kijk je wel naar de plaatjes? |
|
nietmeer
|
via de plaatjes kan ik het niet vinden, dus probeer ik het zo... ik denk dat ik sowieso verkeerde woorden gebruik voor de plaatjes |
|
Sjaak Moderator
|
Lees even terug. Er is een aanwijzing gegeven over een van de twee woorden van de titel. |
|
nietmeer
|
Quote @Sjaak: @yes_my_dear: Nee, niet echt, maar het woord noot komt qua klank wel voor in de titel. ...hmmm |
|
Sjaak Moderator
|
Bookwurm: Goed op weg joh. |
|
nietmeer
|
Example: Milk Your Goat? Example: So Many Roads?? |
|
Sjaak Moderator
|
Bookwurm: Nope. Ik hoor geen "noot" in die titels. |
|
nietmeer
|
example - sick note |
|
Sjaak Moderator
|
Bookwurm: |
|
nietmeer
|
artiest; afbeeldingdeze moet je vertalen niet naar het engels vertalen...en het is een deel van het liedje... nummer; afbeelding |
|
Sjaak Moderator
|
John Woodhouse - El Condor pasa? |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
|
|
Sjaak Moderator
|
Bauhaus - Dark Entries? |
|
bsur Erelid
WMRindex: 921 OTindex: 5.819
|
Mag ik nog even op de laatste van Sjaak trugkomen? Hoe kom je in godsnaam op Example? |
|