Raad het lied 2 |
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.409 OTindex: 55.230
|
The Searchers - Don't Throw Your Love Away? |
|
nietmeer
|
@Sjaak: Nee joh! Denk eens goed na over die film ....hoe heette die ook alweer?? |
|
Sjaak Moderator
|
Ja, dat weet ik wel hoor. Heb hem zelfs een paar keer gezien in de jaren '70. Maar The Searchers maken hetzelfde soort muziek als The Shadows. En de titel klopte ook nog aardig. |
|
nietmeer
|
@Sjaak: Nietus! En dat meisje op de foto? Wat is daarmee gebeurd? |
|
stormzoeker Erelid
WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
Deerhunter - Oceans |
|
nietmeer
|
|
|
stormzoeker Erelid
|
De naam van de film is het probleem ook niet Heb hem nog wel ergens in de kast staan geloof ik... |
|
nietmeer
|
@stormzoeker: Ik ook, denk ik! Maar goed, vanuit Deerhunter moet je dus gaan "doordenken" |
|
stormzoeker Erelid
|
Overigens zijn Deerhunter en the Dear Hunter ook nog bestaande groepen, om het wat ingewikkelder te maken |
|
nietmeer
|
@stormzoeker: Je niet vastpinnen op de titel van de film, maar die "veranderen" ... in de zin van ander woord voor deer en ander woord voor hunter ... Zoiets! |
|
Sjaak Moderator
|
Ik zoek me de vinketering naar muzikanten met namen als sweet assassin, lovely killer etc, maar daar komt nog niks uit hoor. |
|
nietmeer
|
@Sjaak: Ga nou eerst maar eens bij hert nadenken en wat een jager daar eigenlijk mee doet |
|
Sjaak Moderator
|
Heet-ie Buck? |
|
nietmeer
|
@Sjaak: Wie z'n moeder? Nee hoor! Het is engelstalig, maar de band komt niet uit Engeland of the States; de bandnaam bestaat uit twee woorden, die resp. betrekking hebben op een hert en op de praktijken van de jagers... Goede jacht!! |
|
nietmeer
|
Tipje voor tweede woord van de naam van de artiest: afbeelding |
|
Sjaak Moderator
|
The Antlers - Undersea? |
|
nietmeer
|
@Sjaak: Het wordt moeilijk om hints te geven voor het nummer: je weet weet het is? wat is er waarschijnlijk (of volgens Joran) met haar gebeurd? Oh wacht!! Van het eerste woord van de artiest bestaat ook een (héle oude) film!! |
|
Sjaak Moderator
|
Joran heeft al zoveel versies verteld. Ene Daury heeft het lichaam van Natalee op zee laten verdwijnen? |
|
nietmeer
|
@Sjaak: okee, maar daarvoor moest ze eerst dood, toch? (gezellig onderwerp weer ) Dus ?? |
|
Sjaak Moderator
|
Is het iets van The Bambi Killers? |
|
nietmeer
|
@Sjaak: Nee, maar je hebt wel 1 woord goed |
|
nietmeer
|