Steel een woord |
RNoodles Oudgediende
WMRindex: 613 OTindex: 8.939
|
het wordt in ieder geval wel genieten van het weer in het weekend |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.066 OTindex: 93.555
|
al weer genieten, wat een afzien, zou het niet gezonder zijn om af en toe te lijden? |
|
RNoodles Oudgediende
|
Het is eigenlijk ook een beetje lijden, als je nog van alles moet doen. |
|
allone Oudgediende
|
het lijden zit hem waarschijnlijk niet in 'het moeten doen', maar in de weerstand, die men voelt ... Laatste edit 18-07-2014 16:17 |
|
RNoodles Oudgediende
|
De ohm (de Griekse hoofdletter omega) is de afgeleide SI-eenheid voor elektrische weerstand.
Laatste edit 19-07-2014 15:48 |
|
allone Oudgediende
|
M'n oom en tante in Aerdenhout Hebben 't altijd ontzettend koud Gaan al naar bed met 't hele gezin Vlak na 't nieuws, hoepla, d'r in Kouwelijke oom, kouwelijke tante Kouwelijke neef en nicht met dikke wolle wanten Kouwelijke hond en ook de poes Minette Kouwelijke poes, die mogen mee in bed Dicht bij mekaar, zo liggen ze al weken Met z'n zessen onder een elektrieke deken
|
|
RNoodles Oudgediende
|
Hexakosioihexekontahexafobie is angst voor het getal 666, de drie zessen worden in verband gebracht met Satan. |
|
allone Oudgediende
|
oeps, en als je het over de duivel hebt dan stap je op zijn staart |
|
RNoodles Oudgediende
|
De haren van de staart van een paard worden niet gebruikt voor een viool maar voor een strijkstok |
|
allone Oudgediende
|
Vanaf toen speelde ik ook figuurlijk de tweede viool, en daar heb ik nooit aan kunnen wennen. |
|
RNoodles Oudgediende
|
Hoewel de naam misschien het tegendeel doet vermoeden, heeft de Eerste Kamer in de Nederlandse politiek minder macht dan de Tweede |
|
allone Oudgediende
|
Nederland is verre van een magneet voor Marokkanen, in tegendeel er gaan meer Marokkanen weg uit ons land dan dat er binnenkomen - zo leuk is het hier kennelijk niet. |
|
RNoodles Oudgediende
|
Een magneet heeft twee plaatsen (polen) waar de magneetwerking het sterkst is en wordt daarom ook dipool genoemd |
|
allone Oudgediende
|
@Jannick liet gisteren vakantiefoto's van zichzelf zien in Polen, waarop @Ronnymij zei dat hij liever naar de noord- of zuidpool zou gaan.. Laatste edit 20-07-2014 20:18 |
|
botte bijl Oudgediende
WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
over een paar weken kunnen we geen vakantiefoto's meer zien, zo veel als iedereen daarvan maakt |
|
allone Oudgediende
|
Week de dadels, amandelen en de vijg (in stukjes) een nacht in een kommetje met water, en spoel ze in de ochtend af; doe alle ingrediënten, behalve de kaneel in de blender en mix.. |
|
RNoodles Oudgediende
|
De grote vraag is wat wordt het dan voor iets als het uit de blender komt? |
|
allone Oudgediende
|
waarschijnlijk wordt het een drankje, een soort smoothie misschien.. de grote vraag is hoe het smaakt |
|
RNoodles Oudgediende
|
Ik heb nu wel zin in een aardbeien of bananen smoothie, zeker met dit weer gaat deze er wel in. |
|
allone Oudgediende
|
hmmmm, ja.. aardbeien heb ik nu niet in huis.. maar ik denk dat ik maar ff een meloen soldaat ga maken da's ook lekker |
|
RNoodles Oudgediende
|
het is nu best wel lekker weer buiten, ik heb zin in het weekend. |
|
allone Oudgediende
|
zou het in het weekend niet gaan regenen, dan? |
|
RNoodles Oudgediende
|
|
|
allone Oudgediende
|
@RNoodles: dat had ik ook al gezien; als er iets altijd hetzelfde is, met het Nederlandse weer, dan is dat, dat het nooit lang hetzelfde is |
|
RNoodles Oudgediende
|
Maar altijd hetzelfde zal ook niet leuk zijn, want alleen maar mooi weer is op een gegeven moment ook maar gewoon. De afwisseling maakt het zo dat er mooi weer kan zijn. |
|