Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.621 OTindex: 56.979
|
Hoe eet een Duitser mosselen? Hij klopt hard op de schelp en brult: Aufmachen! |
|
|
Grappen over duitsers |
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Twee Duitsers worden boven Engeland gedropt.Ze besluiten wat te gaan drinken in een pub.De ene roept naar de kastelein: Zwei Whiskey.Kastelein;Dry Whiskey?Nein..zwei |
|
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.621 OTindex: 56.979
|
Ik loop vanmorgen langs de Waalkade, zie ik daar onderaan de trap iemand met zijn hand water uit de Waal naar zijn mond brengen. Ik roep: "Niet van drinken, daar word je ziek van!" De man draait zich naar me toe en roept terug: "Wie bitte?" Ik weer: "Mit zwei Hände, dan geht's besser!" |
|
|
SlomNoel Senior lid WMRindex: 731 OTindex: 338 Wnplts: Landgraaf S |
Een Fransman, een Engelsman en een Duitser staan aan de rand van een zwembad, als er plots een fee verschijnt. De fee vertelt hen, dat als ze van de duikplank afspringen, en dan íets roepen, zullen ze in dat 'iets' terecht komen. De Engelsman neemt een aanloopje en roep "BEER" ! en inderdaad, het hele zwembad is met bier gevuld. De Fransman probeert het ook, roept "du Vin" en voila: helemaal vol met wijn. De Duitser kan dus niet achterblijven, maar ja, het is een Duitser dus hij wil weer een beetje stoer overkomen, dus hij maakt een salto op de duikplank, komt verkeerd terecht, schreeuwt het uit "Scheisse !!!" en valt zo het zwembad in  |
|
|
zomaar Senior lid WMRindex: 232 OTindex: 42
|
Die Duitser viel in de Waal en riep 'hilfe, hilfe!'. Waarop Sjaak antwoordde: 'had maar zwemmen geleerd in plaats van Duits.' |
|
|
el-sjorro Lid WMRindex: 52 OTindex: 12 Wnplts: La Chaux-d
|
Jan, Piet en Klaas gaan vissen. Ze huren een bootje en nemen een paar kratten bier mee aan boord. Ze beginnen te drinken en vissen wat, totdat Klaas zich omdraait en ontdekt dat Jan weg is. Hij roept: "Piet, Jan is zoek, hij is zeker overboord gevallen! We moeten hem zoeken!" Piet springt in het water om Jan te zoeken en komt even later met een levenloos lichaam naar boven zwemmen. "Snel, mond op mond-beademing Piet!", roept Klaas. Piet begint mond op mond-beademing te geven en roept meteen: "Getver, ik wist niet dat Jan zo uit zijn bek stonk!" Zegt Klaas: "Joh, ik wist niet dat Jan een Duitse legerhelm op had." |
|
|
De Paus Oudgediende
 WMRindex: 13.867 OTindex: 19.974 S |
Op een plek langs het strand wordt gewaarschuwd met een bord. GEVAARLIJKE STROMING, hier niet zwemmen. Omdat er ook buitenlanders naar de Nederlandse kust komen staan er ook teksten in andere talen. COURANT DANGEREUX Ne pas entrer a l'eau. DANGEROUS CURRENT, Do not enter the water. Er staat ook een tekst in de Duitse taal: HERRLICHES SCHWIMMWASSER Gehen Sie doch ruhig hinein. |
|
|
nietmeer
|
Een Belg, een Duitser en een Nederlander komen een engeltje tegen. "Nou", zegt die engel, "jullie mogen allle drie een wens doen." Zegt de Belg: "Ik wil de rest van mijn leven patatten en pinten!" Zegt de Duitser: "Ik wil dat alle buitenlanders in Duitsland eruit gesmeten worden en dat er een muur rondom Duitsland wordt gebouwd van 6 meter hoog!" Zegt de Nederlander: "Engel, mag ik nog een vraag stellen voor ik mijn wens uit?" "Natuurlijk!" antwoordt de engel. "Die muur rondom Duitsland; is die waterdicht?" "Ja!" zegt de engel. "Laat dan maar vollopen!"
|
|
|
nietmeer
|
Zegt een Duitser tegen een Nederlandse barkeeper: "Wat is het stil vandaag." "Klopt", zegt de barkeeper. "Het is vandaag 4 mei." "Ja maar, het is zo stil, vind ik." "Klopt", zegt de barkeeper weer. "Ik zei je toch al dat het vandaag 4 mei is." "Maar waarom is het dan zo stil?" "Dan herdenken we de honderdduizenden doden van ons die tijdens de Tweede Wereldoorlog zijn gevallen." De Duitser: "Honderdduizenden doden? Man, bij ons zijn miljoenen doden gevallen." "Klopt", zegt de barkeeper; "maar dat vieren wij morgen." |
|
|
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
valt dit niet eigenlijk stiekum onder 'nooit leuk'? |
|
|
Luna
Moderator
Quote @Sjaak: Hoe eet een Duitser mosselen? Hij klopt hard op de schelp en brult: Aufmachen! Hihihi, die blijft ook goed  |
|
|
Rie_Gormortis Erelid
 WMRindex: 115 OTindex: 3.379
|
Sorry, maar volgens mij heeft Botte Bijl gelijk  |
|
|
Luna
Moderator
Dit topic is aangemaakt toen forum net bestond  Volgens mij bestond 'Nooit leuk' toen niet eens  |
|
|