Wat ik vandaag heb gezien |
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Had hem al een keer gezien, dus de verrassing was er al af..en sliep natuurlijk ook nog een deel van de film |
|
Lisbeth-Salander Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
Family guy is gewoon Te grappig soms |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Medium en Lost. Op de Discovery Science een programma over de hersenen gezien. Was een jongen die had op zijn tiende al de universiteit al doorlopen. Cum laude geslaagd. Zijn IQ was niet te meten. |
|
nietmeer
|
Vandaag heb ik wat mensjes in de supermarkt gezien, bij de groenteboer, onderweg van en naar huis. Hm, alleen maar mensen, jakkes wat is het overbevolkte Westen toch saai |
|
Giovanni Oudgediende
|
Teveel mensen op dat kleine stukje land. |
|
Lisbeth-Salander Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
en dat is erg irritand zeker als je met5 de trein wilt... |
|
Luna Moderator
EIndelijk geen films meer van The Ring op MTV, vanavond weer een nieuwe Japanse horror |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Heb gisteren op Net 5 Tussen de oren gekeken.... Leuk programma, heb me erg goed vermaakt |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Apocalypto. Die ene film van Mel Gibson over de maya... Sadistische mensen waren t toen |
|
Luna Moderator
Apocalypto bedoel je,Berniew? Ik vond het een hele mooie film Ik heb zelf weer eens niks gezien van de Japanse film op MTV, viel weer te snel in slaap |
|
Giovanni Oudgediende
|
Teveel om op te noemen. |
|
Luna Moderator
Ik heb een berg oude video's gevonden van familiefeesten enzo...dat ga ik straks alvast bekijken |
|
Roselien Erelid
WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
O Luna ik heb nog een hele oude video van een feest dat ik ooit organiseerde voor mijn vader, alleen is het betamax. Maar wat kijk ik er naar uit die band nog eens te zien |
|
Luna Moderator
Ik heb gekeken vanmorgen : A la folie...pas du tout. Leuke Franse film |
|
Giovanni Oudgediende
|
Hetzelfde als gisteren. |
|
Luna Moderator
Ik moet nog steeds die Duitse film kijken en ik heb vandaag Crash gekocht, oudere film al maar wel goed. |
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
Blade Trinity ,da`s deel 3. Ik vind ze alledrie goed. |
|
Spons Erelid
WMRindex: 392 OTindex: 6.433 T S |
Mn computer, bert visscher kaartjes *YAY* mn klasgenootjes, mn moeder, de stofzuiger. En gister mn vriendje. [A] |
|
Erik Jan Senior lid WMRindex: 146 OTindex: 180 Wnplts: Elburg
|
Ik zag net een Bentley Continental GT voorbijrijden, telt dat ook? |
|
Luna Moderator
Van het weekend heb ik Night at the museum ofzoiets gezien,vond het heel grappig |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@LunaJa, dat is echt een grappige film Niet te moeilijk, gewoon simpel vermaak |
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Luna: Van het weekend heb ik Night at the museum ofzoiets gezien,vond het heel grappig Zeker een leuke film Ik heb hem hier liggen, pas nog gekeken |
|
Luna Moderator
Ja, vond het echt leuk om naar te kijken En ik heb de laatste Harry Potter film maar gekocht, die ga ik van de week kijken |
|
Chanouk Erelid
WMRindex: 297 OTindex: 2.105
|
gilmore girls in plaats van the O.C. wat blijkt the oc was donderdag gestopt en die heb ik niet kunnen kijken. en gilmore girls heb ik al allemaal gezien dus er is niks leuks meer op tv |
|
ikky Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Luna, zeker een aanrader. Wel heel anders dan de andere films, veel donkerder enzo;) En ik moest huilen erbij |
|