Wat ik vandaag heb gezien |
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Luna: Poging 4 inmiddels om die ene film af te kijken Doet me denken aan mijn eigen ervaringen met het boek "brighton rock" Verschrikkelijk boek, ik kan nooit meer dan 5 pagina's lezen voordat ik in slaap val |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Gisteren wat meer gezien, maar vanavond poging vijf om het toch echt af te kijken |
|
miel Senior lid WMRindex: 49 OTindex: 266 Wnplts: ZITTERD! T S |
vanavond fortuna sittard (voetbal) gezien en gewonnen!! : |
|
Luna Moderator
Giserenavond weer in slaap gevallen, maar vanmorgen afgekeken en nog twe films |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote miel: vanavond fortuna sittard (voetbal) gezien en gewonnen!! : en jij hebt gewonnen.. hmm.. |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Luna: Giserenavond weer in slaap gevallen, maar vanmorgen afgekeken en nog twe films hoe beviel het? |
|
Luna Moderator
Heraux, ja Vanmorgen Captivity en Pan's Labyrint gekeken...allebei beetje freaky |
|
Luna Moderator
Mijn dvd man is ermee gestopt, dus zie laatste tijd weinig |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Monty Python's "Life of Brian", "And Now for Something Completely Different", "Monty Python and the search for the Holy Grail" en Monty Python's "The Meaning of Life" |
|
Arya Oudgediende
WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
legend of the seeker Epi 1 en 2 |
|
Luna Moderator
The Familyman gekeken...wel grappig, ging over de vraag hoe je leven eruit had gezien als je andere weg was ingeslagen |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Gisteren Najib Amhali - Zorg dat je erbij komt |
|
Luna Moderator
Vanmorgen heb ik Proof gekeken en Girl with paerl earring ofzoiets...allebei niet zo |
|
Giovanni Oudgediende
|
Volendam - Ajax |
|
Luna Moderator
Ik heb Walk the Line gekeken, die Johnny cash film, ik hou van die biografieen enzo. En ik heb een supervage film gezien daarna : Marie & Bruce. Vrouw wil man verlaten enzo, ik dacht lekker wat drama te zien, maar het is echt een vage film...Je denkt echt van : Wat is dit En ik ga zo of morgenochtend de Bucket List ofzoiets kijken en ik heb Narnia Prince Caspian eindelijk Ow, Californication begint op Comedy Central, dat ga ik nu eerst kijken |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Quote Luna: Ik heb Walk the Line gekeken, die Johnny cash film, ik hou van die biografieen enzo. En ik heb een supervage film gezien daarna : Marie & Bruce. Vrouw wil man verlaten enzo, ik dacht lekker wat drama te zien, maar het is echt een vage film...Je denkt echt van : Wat is dit En ik ga zo of morgenochtend de Bucket List ofzoiets kijken en ik heb Narnia Prince Caspian eindelijk Ow, Californication begint op Comedy Central, dat ga ik nu eerst kijken Tv verslaafd? |
|
Luna Moderator
Nee, ik kijk meestal 's nachts dvd's. Ik kijk heel weinig tv eigenlijk. Ik heb vanmorgen The Bucket List gekeken, wat ik een mooie en lieve en ontroernde film vond En ik heb You and Me and everybody we know gekeken...ook wer heel vaag |
|
Luna Moderator
Gisternacht hebben we Poltergeist gekeken Oude film, maar soms toch nog schrikken |
|
Giovanni Oudgediende
|
display van mijn telefoon met het telefoonnr. van mijn baas om me ziek te melden |
|
nietmeer
|
ijs op mijn voorruit! ik moest krabben... BRRR |
|
Luna Moderator
Tjemig, gisterenavond een hele slechte weerwolffilm gezien |
|
Giovanni Oudgediende
|
weinig met al die mist |
|
Aram Erelid
WMRindex: 268 OTindex: 2.825 S |
Heel veel vuurwerk . |
|
johnny1331 Senior lid WMRindex: 15 OTindex: 469 Wnplts: Meeden
|
Mist, ijs , vloeibaar aluminium ,vogels, m'n dochter, m'n vrouw, de buurman, de buurvrouw, de kat, m'n beeldscherm en ga zo maar door............ |
|
Arya Oudgediende
WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
vuurwerk... en een pokemonfilm! |
|