Wat ik vandaag heb gezien |
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
niet vandaag, maar gisteren: 15 years of Hubble op The History Channel |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Vannacht en vanochtend twee keer Twilight en een vage kostuumdrama |
|
Giovanni Oudgediende
|
de apotheek |
|
Luna Moderator
Ik heb Bram Stokers Dracula gekeken |
|
nietmeer
|
de bus, de trein, nog een keer een bus, een rotonde waar ik 15 min stilstond, de snelweg, Zwolle, daar wat winkels in geweest, mijn huis, mijn vakantiehuisje... |
|
Mier Oudgediende
WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
De laatste de allerlaatste aflevering van Mcleods Daughter jammer genoeg ga het echt missen |
|
Luna Moderator
Miertje, jammer dat het afgelopen is, he Ik heb vannacht gekeken : The Duchess, want me kostuumdrama's The Women...geen reet aan Revolutionairy Road, wel mooi op zich, maar kan snappen als iemand het saai vindt En Messengers 2...horror met een freaky vogelverschrikker |
|
Luna Moderator
Weer zooitje films gekeken Angels and Demons...tja, op zich wel vermakelijk Defiance...mooi Knowing...vaag DOubt...boring The Reader...moooooi Let the right one in...Zweedse vampierenfilm He's not that into you...echt een meidenfilm,maar best leuk |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
|
|
Stormtomcat Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 10 Wnplts: Brussel
|
Ik heb een paar afleveringen van Gordon Ramseys Kitchen Nightmares gezien.
Ik heb één zomer in een hotel/restaurant gewerkt & ik help m'n tante af en toe op feestjes. Het is dus wel interessant om te zien hoe sommige mensen klungelen met hun bedrijf. Ik begrijp wel dat het niet simpel is om een goeie methode van werken uit te vinden en op poten te zetten... maar er bestaan zoveel hulpmiddelen! Begin eens met Running a restaurant for dummies.
Eerder deze week heb ik ook genoten van Julianne Moore in the prize winner of Defiance Ohio, or how my mother raised ten kids on 25 words or less. Het is een eenvoudig & simpel ontroerend portret van het effect van verschillende levenshoudingen in een moeilijke dagdagelijkse sleur: je bent zo gelukkig als je zelf kiest. |
|
Giovanni Oudgediende
|
Hoe de rooie Toyota Aygo driedeurs met lichtmetalen velgen waar ik een proefrit voor aangevraagd had werd verkocht aan een ander |
|
Luna Moderator
Van de week District 9, Drag me to hell, Jennifers body, Imagine me (ofzoiets) kijken. Ben benieuwd |
|
Preddie Senior lid
WMRindex: 118 OTindex: 1.649
|
District 9 is echt een goeie film hoor, luna zeker aan te raden om te kijken |
|
Luna Moderator
Ik heb ze hier op dvd en ben van de week veel vrij, dus lekker ilm kijken |
|
Luna Moderator
Ik heb vanmiddag Drag me to Hell gekeken, echt me tigmiljoen keer kapot geschrokken |
|
Luna Moderator
Orphan en Paranormal Activity gekeken. Voor de horrorliefhebbers een mustsee |
|
Giovanni Oudgediende
|
Hoe Ajax met 5 - 1 won van Feyenoord Mooi doelpunt van Landzaat |
|
Luna Moderator
Ik heb Twilight weer gezien en heb een hele serie van "Waking the dead" Engelse serie van BBC, maar wel leuk |
|
nietmeer
|
Vandaag is nog maar 11 minuten bezig geef me wat meer tijd! |
|
Giovanni Oudgediende
|
Klik doenGisteravond deel 1 van LOTR. Terwijl ik die pas nog gezien heb Maar als je de boeken leest wil je ook meteen de films weer zien blijkbaar Ik tenminste wel Films zijn anders dan de boeken. Aangepast aan het witte doek, denk ik |
|
n13l5 Lid WMRindex: 19 OTindex: 46 Wnplts: Maastricht
|
Sleepy Hollow (die met Johnny Depp) kende hem al, maar heb laatst het boek gelezen, dus was benieuwd hoeveel er ook al weer van klopte (ze hadden zelfs de naam van het dorp fout, in het boek was het Tarry Town, niet Sleepy Hollow)
@ Giovanni als je het boek kent dan krijg je er een ander beeld van dan als je de film kijkt, tenminste dat is zo bij mij. |
|
Luna Moderator
Gio, ze moeten ook wel beetje aanpassen en inkorten anders duurt de film tien uur ofzo |
|
Giovanni Oudgediende
|
@Luna: Dat weet ik. Ik bedoelde ook niet de lengte, maar bepaalde verhaallijnen. Zoals bv in deel 1, in die rivier als Arwen de Nazgul 'verzuipt'. In het boek is dat Glorfindel en niet Arwen |
|
CityGirl Erelid
WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
Quote cola-freak: District 9 is echt een goeie film hoor, luna zeker aan te raden om te kijken Nou in het begin vond ik hem erg vreemd, maar als je hem af kijkt is ie wel grappig ja! |
|
n13l5 Lid WMRindex: 19 OTindex: 46 Wnplts: Maastricht
|
Maar Arwen is een vrouw, en er zijn al zoveel mannen in In Ban Van. Arwen doet trouwens toch alleen in boek 1 mee? |
|