Wat ik vandaag heb gezien |
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Vandaag zag ik Luna.. |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Vandaag zag ik een BMW X5 als lesauto Zal een lekker tarief zijn om daarin te lessen |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
@BlendAls het goed is, is het tarief van de lessen niet afhankelijk van het type auto. |
|
Blend Oud Moderator
@lessien Helaas wel, ze moeten die auto ook weer terug verdienen he. Ze rijden niet gratis. Dus hoe duurder de auto hoe meer geld* ze terug moeten verdien, hoe hoger de tarieven. Je hoeft alleen maar de afschrijving terug te verdienen, ik weet het. Dus nieuwprijs-restwaarde=terug te verdienen bedrag. over het algemeen ligt dat vrij hoog van een X5) |
|
heraux Oudgediende
Quote Blend: Vandaag zag ik een BMW X5 als lesauto Zal een lekker tarief zijn om daarin te lessen probeer eens een leopard II - het tanken is een beetje duur... |
|
Blend Oud Moderator
@herauxfile-parkeren is daarentegen weer een makkie @CappieHet liefst een automaat, kunnen we de les "schakelen" overslaan |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote heraux: Vandaag zag ik Luna.. Wel erg Ik heb al zoveel rijlessen gehad,waarom slaag ik nou nooit |
|
Cappie Erelid
WMRindex: 1.030 OTindex: 183 S |
@ Luna:
Allesjjj komt goet! |
|
heraux Oudgediende
Quote Luna: Quote heraux: Vandaag zag ik Luna.. Wel erg Ik heb al zoveel rijlessen gehad,waarom slaag ik nou nooit hey, Luna ik kwam je vandaag tegen.. |
|
Luna Moderator
Oja, waar dan |
|
Luna Moderator
Ik was vannacht Jeepers Creepers II aan het kijken, maar ben in slaap gevallen. Die moet ik nog ff afkijken later |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Saaie film, deel I was veel beter.
Gisteren "Eartsea" gezien, viel me tegen. |
|
Luna Moderator
Vandaar dat ik in slaap viel |
|
Mmore Administrator
|
SAW 3 schijnt goed te zijn, ga ik vanavond misschien kijken. *heeft een hele stapel films gebrand bij papa thuis die hij nog kan zien* |
|
100%mafkees Senior lid WMRindex: 147 OTindex: 393 Wnplts: hoofddorp
|
Ik heb white chiks gezien die is wel leuk |
|
Luna Moderator
Oke, ik heb net Jeepers II afgekeken. Ik vond hem in het begin heel eng, maar later lag ik helemaal dubbel |
|
akira1909 Senior lid WMRindex: 5 OTindex: 640 Wnplts: Dordrecht
|
Ik heb naar jeugdsentiment zitten kijken namelijk De Zevensprong. Leuk om het weer eens te zien. |
|
barrels2301 Senior lid WMRindex: 56 OTindex: 940 Wnplts: Zwijndrech
|
vandaag naar the black Dahlia geweest. Als je van aparte films houdt zeker de moeite waard. En wel je aandacht erbij houden, anders snap je er niks meer van |
|
Luna Moderator
Shit, en ik zit nog steeds achterom te kijken door die enge film |
|
|
@Luna, enge films moet je ook niet alleen kijken |
|
nietmeer
|
Suffie, tis maar een film |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Na The Grudge heb ik wekenlang niet normaal kunnen slapen en bij Saw moesten mn vrienden de film stopzetten omdat ik helemaal gek werd. |
|
Luna Moderator
Ja,is maar een film maar toch ... |
|
Mmore Administrator
|
Quote Kpuc: Suffie, tis maar een film Heel veel films worden 'nagedaan' en dan zijn ze niet meer zo leuk ... Hoe zou jij het vinden als je plotseling wakker werd in een celletje met de mededeling dat je een giftig gas in je hebt en dat je binnen 5 minuten zal sterven. In de cel is een kluis waarin het antigif zit, maar de sleutel zit áchter je oog. Slik |
|
|
@Enkie, alletwee films die ik niet durf te kijken |
|