hr
jaargang -23 - laatste artikel 29-3 14:00 - 74304 artikelen - nu online 25 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Kunst - Muziek - Film - Tekeningen & andere culturele uitspattingen


[1] 2 3 4 5 6 7

Colours of Alev.

18-09-13 22:41:50
nietmeer
Colours of Alev.

Het is de bedoeling dat ik hier mijn werken ga delen. Er mag uiteraard kritiek en tips worden gegeven. Ook mag er gevraagd worden naar het materiaal dat er gebruikt is. (Dit staat vaak in de omschrijvng in de link.) Naar de techniek vragen; Hoe ik het heb gedaan.
Ook is het helemaal oké om jouw mening te geven over het verhaal achter een tekening, of wat jij denkt dat het verhaal is.


afbeelding
This Is My End.

Het hart van de wolf bevindt zich half uit het lichaam. Hem is veel verdriet aangedaan en voelt de liefde niet meer. Maar het lichaam houdt zich wanhopig vast en wilt het hart niet laten gaan. Van nature zoekt een wezen liefde en gemeenschap.
Ondanks zijn lange lijdensweg koestert de wolf nog hoop. De hoop zit in zijn ogen. Hij ziet ergens een uitweg. Hij ziet licht in zijn leven.


De wolf heet trouwens Du'an. Hij is een begeleider in het leven. Hij loopt met je mee en confontreert je met allerlei gebeurtenissen in het leven. Hij helpt je echter niet. Je moet het allemaal zelf doen en als je het niet doet, dwingt hij je. Hij laat je door een hel gaan, maar zorgt er voor dat je weer plezier in het leven vindt.

afbeelding
Silva.

Haar smalle onderkaak zorgt ervoor dat het lijkt alsof haar bek één geheel is. Haar ogen hebben een grijze kleur zonder een duidelijke pupil. Geen leven in haar ogen te vinden.
Zij lijkt groter dan zij is, ook al zijn haar manen korter in vergelijking met andere dieren. Haar lange staart is slechts een dun staartje, maar heeft veel haar.


Silva heeft de uiterlijke kenmerken van een jakhals en een vos. Zij symboliseert mijn verbeeldingsvermogen en daardoor zal zij ook nooit kunnen communiceren met een alledaags wezen. Ook zal zij nooit een rol krijgen in een verhaal, omdat zij door haar “krachten” onoverwinnelijk is.

Silva kan haar lichaam namelijk aanpassen aan de situatie. Zij kan vleugels uit haar schouders krijgen bij een val, klauwen uit haar poten om te kunnen klimmen, slagtanden voor een snelle tegen tegenaanval. Het enige wat zij niet kan veranderen zijn haar levenloze ogen.
Verder heeft Silva een vrij rustig karakter. Het liefst blijft zij luieren en slapen.

19-09-13 19:31:54
nietmeer
afbeelding
Hirsey.

afbeelding
A Trip Back Home.
Je bent het veiligst in een stam, maar niet elke stam heeft alles wat jij nodig hebt.
Wanneer de oudste geneesheer sterft, moet je opzoek naar een andere geneesheer in een andere stam. Alleen zitten de stammen enorm ver van elkaar af.
De reis is zwaar, vooral voor een eenhoorn die leeft in de warme weides.Niet gewend aan de kou die de bergeenhoorns doorstaan en aan de drassige moerassen onderweg.
Laten we maar hopen dat de leerlingen zich al snel als geneesheer dopen.

afbeelding
Magic.
De wereld heeft geen plaats meer voor de mens, maar de mensen accepteren dat niet en nemen gewoon plaats.
De atmosfeer zit vol giftige gassen en de gehele leefomgeving is uiterst ongeschikt. Toch blijft de mens koppig overleven. Deze diersoort is niet te verslaan.
Terwijl veel mensen zich richten tot het sterker zijn, richt deze dame zich op de nieuw ontwikkelde mineralen van de wereld. Zij gelooft dat deze nieuwe mineralen magische krachten bevatten. Of het nu stom geluk is, of echt magie, de dame blijft overleven. Ondanks haar ernstige gebrek aan spierkracht en vaardigheden,

20-09-13 20:00:53
nietmeer
Live.

Ik ga proberen de tekening meteen af te krijgen.

Voordat je de chat inkunt, moet je een gebruiksernaam opgeven. Het wachtwoord moet je leeg laten.

20-09-13 20:23:49
nietmeer
En waarom zou dit niet op je PP kunnen?*8

20-09-13 20:46:48
nietmeer
afbeelding
Fainted Life.

Zelfs in de dood is er leven te vinden.

20-09-13 21:58:31
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
Taz: waarom zou het niet op het forum kunnen? SamuiAxe heeft zijn eigen chattopic, heraux heeft meer filosofisch topics dan ik kan tellen etc

20-09-13 22:46:55
nietmeer
@Sto: Het is de wereld al uit dus ik maak er verder geen punt van:D:P ;)

20-09-13 23:22:22
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
Taz: vele punten maken een tekening :D

21-09-13 20:14:12
nietmeer

22-09-13 23:20:13
nietmeer
Wat willen jullie graag zien?

25-09-13 22:50:43
nietmeer

13-10-13 19:11:12
nietmeer
Tijd om een .gif te tekenen
Volg het hier.

13-10-13 20:44:32
nietmeer

13-10-13 23:35:07
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
i want to steal that Gif

14-10-13 00:00:04
nietmeer
Alev: Ziet er leuk uit:D
Ligt het nou aan mij of zakken die noten rechts in beeld een beetje naar beneden?*8

14-10-13 00:02:17
nietmeer
Ja, want zo gaan ze sneller uit beeld en ik kon maximaal 30 frames gebruiken.

@heraux: Dief!

14-10-13 00:47:12
nietmeer
Alev: aha ok weer wat geleerd:D Nu nog een geluidje onderzetten en je hebt een geluids gifje8-) (geen idee of dat kan, maar de gedachte alleen al is leuk:ja)

14-10-13 00:50:05
nietmeer
Dat heet "video".
Het zal dan nog langer duren voordat het geladen is en het geluid zal zeer irritant zijn. Denk maar eens aan die advertenties die opeens geluid beginnen te maken.

Animeren is leuk, maar met Photoshop lastig. Photoshop is daar ook helemaal niet voor bedoeld.
Helaas is DoInk gestopt.

14-10-13 01:05:38
nietmeer
ja tuurlijk8-) al dacht ik meer aan een los geluidsbestandje.
Het zegt mij niets dat Doink*8:nee

14-10-13 18:11:37
nietmeer

14-10-13 18:14:36
Roxichu
Erelid


WMRindex: 793
OTindex: 6.978
~klik~

14-10-13 20:03:14
nietmeer

21-10-13 18:14:07
nietmeer
afbeelding
And So I Became Complete.

Voordat deze wilde eenhoorn toegelaten wordt in Equestria, gebruikt Celestia haar magie om de eenhoorn "compleet" te maken. De staart verdwijnt en de tenen van de hoeven smelten samen tot één klomp.

25-10-13 18:52:12
nietmeer

25-10-13 21:18:46
nietmeer

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1] 2 3 4 5 6 7

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven