hr
jaargang -25 - laatste artikel 26-6 14:00 - 77986 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

« Turkije verbiedt buikdansen
h

Reacties
29-03-2007 18:05:35
poppetje duuvel
Senior lid

WMRindex: 435
OTindex: 28
Wnplts: Noord-Brab
dus doe je dat ook maar bij de porsches (6)

29-03-2007 18:07:20
stora
Oudgediende


WMRindex: 18.714
OTindex: 2.861
Wanneer houdt Glenn weer een actie:D

29-03-2007 18:07:20
Apooc
Senior lid

WMRindex: 149
OTindex: 11
Wnplts: Arnhem
wojooow doe dat hier ook gek :|

29-03-2007 18:13:45
Naaoomii
Oudgediende


WMRindex: 1.876
OTindex: 26.721
S
Quote stora:
Wanneer houdt Glenn weer een actie:D

:jeej

29-03-2007 18:18:00
Roselien
Erelid


WMRindex: 342
OTindex: 2.737
"twee halen, een betalen" goed had zien werken bij de koffiewinkel in de buurt. Maar toen stond er eigenlijk 2 porsjes halen 1 betalen! :ja En laten we eerlijk zijn het werkte hier toch ook goed? Op de deur stond
"wegens groot succes gesloten"!
:ja

29-03-2007 18:19:10
8O8O8O
Kan wel geloven dat je dan de winkel sluit...

Maar, vertel me eens:
Vindt hij koffie nou op porsches lijken, of porsches net op koffie?

29-03-2007 18:19:34
Quote Roselien:
"twee halen, een betalen" goed had zien werken bij de koffiewinkel in de buurt. Maar toen stond er eigenlijk 2 porsjes halen 1 betalen! :ja En laten we eerlijk zijn het werkte hier toch ook goed? Op de deur stond
"wegens groot succes gesloten"!
:ja


Geniale opmerken:D

29-03-2007 18:19:59
franki
Senior lid

WMRindex: 635
OTindex: 246
Quote tekst:
Glens uitleg was dat hij nooit goed is geweest in rekenen, en...


en die laat je baas zijn van een porsche-dealer dat is toch dom van porsche en niet van die man???

29-03-2007 18:21:28
Roselien
Erelid


WMRindex: 342
OTindex: 2.737
Bedankt Schaffie!
:D

29-03-2007 18:25:01
Roselien
Erelid


WMRindex: 342
OTindex: 2.737
"Twee Porsches halen, eentje betalen"
Wees maar blij dat er niet stond
Twee porsches halen, eendje betalen!
:D

29-03-2007 18:25:49
idsje
Erelid


WMRindex: 4.320
OTindex: 10

Op internet circuleert de naam al van een hoax: een goed verzonnen verhaal!
Hier de betekenis van het woord hoax:
link
Tenslotte moet je ook niet alles geloven, toch?

29-03-2007 18:29:43
Kriebeltje
Erelid


WMRindex: 463
OTindex: 4.780
Of het waar is of niet, het blijft een geniaal verhaal.! :ja

29-03-2007 18:31:29
Leeg Hoofd
Erelid

WMRindex: 602
OTindex: 1.936
Wnplts: Geheim
S
Wat een sukkel :P

29-03-2007 18:32:44
Leeg Hoofd
Erelid

WMRindex: 602
OTindex: 1.936
Wnplts: Geheim
S
Quote Roselien:
"twee halen, een betalen" goed had zien werken bij de koffiewinkel in de buurt. Maar toen stond er eigenlijk 2 porsjes halen 1 betalen! :ja En laten we eerlijk zijn het werkte hier toch ook goed? Op de deur stond
"wegens groot succes gesloten"!
:ja
Quote Roselien:
"Twee Porsches halen, eentje betalen"
Wees maar blij dat er niet stond
Twee porsches halen, eendje betalen!
:D

Wat ben jij een grapjas :P:P:P:P:P

29-03-2007 18:38:06
GreatS
Senior lid


WMRindex: 519
OTindex: 30
Quote Kriebeltje:
Of het waar is of niet, het blijft een geniaal verhaal.! :ja
Groot gelijk!!! :P

29-03-2007 18:39:03
Ome Flip
Senior lid

WMRindex: 180
OTindex: 0
Wnplts: Huissen
S
Quote GreatS:
Quote Kriebeltje:
Of het waar is of niet, het blijft een geniaal verhaal.! :ja
Groot gelijk!!! :P


Vind ik ook! :D

29-03-2007 18:54:00
macfreak
Erelid


WMRindex: 535
OTindex: 2.168
S
geweldig... had ik toch even mijn ouders moeten inlichten toen de deuren nog open waren :P konden we weer in een leuke auto rijden... we hebben er tenslotte nog maar 3 :P

29-03-2007 18:55:16
downalot1979
Lid

WMRindex: 57
OTindex: 0
Tsja, jammer dat dit niet in Nederland was....

29-03-2007 19:12:24
Wilco
Oudgediende


WMRindex: 5.099
OTindex: 7.913
S
lijkt ook zoveel op elkaar, koffie en een Porsche... (niet dus :nee)

29-03-2007 19:22:13
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Als het waar was... :P Hard ;D

29-03-2007 19:31:40
RonHunter
Oud Moderator


WMRindex: 6.448
OTindex: 7.547
S
Die weet waar hij de komende jaren voor kan gaan werken als hij alles zelf terug moet betalen. Maar je wordt volgens mij toch ook niet zomaar marketing-manager voor Porche. Dan moet je heus wel wat in huis hebben.(6)

29-03-2007 19:43:49
Itchy
Senior lid


WMRindex: 487
OTindex: 878
S
die man was duidelijk echt slecht in rekenen:D

29-03-2007 19:45:16
macfreak
Erelid


WMRindex: 535
OTindex: 2.168
S
Quote axehead:
die man was duidelijk echt slecht in rekenen:D


waarschijnlijk was zijn IQ ook niet veel boven die van een baviaan... maar dat even terzijde... het is een goeie actie

29-03-2007 19:47:14
Shinki
Erelid


WMRindex: 684
OTindex: 4.227
waarom niet 9.999.999.999.999.999.999 porsches halen, 0 betalen

29-03-2007 19:52:46
Fadelesss
Lid

WMRindex: 39
OTindex: 0
hmmm mogen ze hier in Nederland ook wel doen kan wel een andere auto gebruiken :D al heb ik geen geld voor die eerste.....

29-03-2007 20:04:38
thijsman
Erelid


WMRindex: 1.030
OTindex: 20
Hehe, das een leuke aanbieding:Glenn, graag gedaan.

29-03-2007 20:19:55
rutger86
Senior lid

WMRindex: 368
OTindex: 12
Wnplts: Een plek o
S
Tsja, doemijdiemaar :D ok

29-03-2007 20:23:58
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Glen had misschien wat criminele contactjes met wie hij dit handeltje heeft opgezet? Hij vindt wel weer een ander baantje en heeft intussen leuk wat geld bijverdiend.

29-03-2007 20:25:16
Enkie
Oudgediende


WMRindex: 2.511
OTindex: 18.336
Hahaha die arme verkopers :P

29-03-2007 20:44:20
Ben je verkoper van een porsche-garage, kan je niet rekenen

Wat een randdebi*l...


29-03-2007 20:45:57
boompje
Actief lid

WMRindex: 77
OTindex: 0
Wnplts: Gronsveld
Nou, wil je es een keer goed je best doen in je werk, wordt je ontslagen :p

29-03-2007 21:20:23
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
gluiperd :P

29-03-2007 21:29:04
Neorey
Senior lid

WMRindex: 161
OTindex: 2
Ehm, ja zie je baas... De actie die ik in gedachten had was eigenlijk 1 halen 2 betalen. Maar het pakte wat anders uit.
.
.
.
.
.
Sorry.

29-03-2007 21:48:52
Martinopelatus
Senior lid

WMRindex: 325
OTindex: 0
iemand een gloenieuwe porsche kopen?:D

29-03-2007 21:56:11
me-elanor
Senior lid

WMRindex: 242
OTindex: 3
Wnplts: Breda
Quote stora:
Wanneer houdt Glenn weer een actie:D


let me know if you know ;)

29-03-2007 21:56:43
tmind
Senior lid

WMRindex: 161
OTindex: 97
Wnplts: Nijnsel
S
Coole kerel ^^ en dan zelf eentje kopen.

29-03-2007 21:58:53
Twaggy
Oudgediende


WMRindex: 1.552
OTindex: 9.593
2 halen 1 betalen. 1 halen 0 betalen?

29-03-2007 22:23:01
mafkeezz
Senior lid

WMRindex: 240
OTindex: 29
Wnplts: Rotterdam
degene die binnen 5 minuten een bericht op waar maar raar zet dat hier in nederland ook zo'n actie is, die krijgt van mij een porsche :P

29-03-2007 22:23:27
mafkeezz
Senior lid

WMRindex: 240
OTindex: 29
Wnplts: Rotterdam
dat = zodra

29-03-2007 22:30:39
thijsman
Erelid


WMRindex: 1.030
OTindex: 20
Quote mafkeezz:
degene die binnen 5 minuten een bericht op waar maar raar zet dat hier in nederland ook zo'n actie is, die krijgt van mij een porsche :P


Ok, hou ik je aan ;)

29-03-2007 23:28:21
okej..das koffiedik kijken he :P

29-03-2007 23:34:27
Peter_me
Actief lid

WMRindex: 110
OTindex: 7
Wnplts: Emmeloord
S
Als hij er al 18 had weg gegeven had hij er ook al 18 verkocht.
Wat dus betend dat hij minstens 2x18 auto's had.
36 dus.
Aardig grote showroom als je het mij vraagt :P :ja 8)

30-03-2007 02:13:31
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
@Peter_me, Hij hoefde ze toch niet op voorraad te hebben?

30-03-2007 02:14:20
gekkenhuis
Senior lid

WMRindex: 167
OTindex: 4
Wnplts: Alkmaar
Quote idsje:

Op internet circuleert de naam al van een hoax: een goed verzonnen verhaal!
Hier de betekenis van het woord hoax:
link
Tenslotte moet je ook niet alles geloven, toch?


Ja, dit kan je wel onder alle berichten plaatsen op WMR

30-03-2007 02:17:47
gekkenhuis
Senior lid

WMRindex: 167
OTindex: 4
Wnplts: Alkmaar
Mischien was ie wel slimmer dan iedereen denkt. 18 kennissen op laten trommellen en gezamelijk de winst delen: "Ik een beetje meer dan jij".

Je baan kwijt.... maar wel een zak met pepernoten :D:D

30-03-2007 02:18:46
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
'Een goed verhaal hoeft niet waar te zijn', zegt men weleens.
Echter, op WMR is dat wél de bedoeling. Als er bewijzen zijn dat een geplaatst artikel een hoax is, dan vernemen wij dat graag.

30-03-2007 08:38:59
arme ziel...wilde eens wat goed doen, en dan wat een drama....:$

30-03-2007 09:09:51
Obliv1on
Senior lid

WMRindex: 151
OTindex: 34
die kopers zijn gewoon fucking slim :D

30-03-2007 09:36:24
drol
Senior lid

WMRindex: 343
OTindex: 87
Wnplts: in een doo
Quote de Mexicaan:
'Een goed verhaal hoeft niet waar te zijn', zegt men weleens.
Echter, op WMR is dat wél de bedoeling. Als er bewijzen zijn dat een geplaatst artikel een hoax is, dan vernemen wij dat graag.


nogal logish he, het is waarmaarraar, toch?

30-03-2007 10:58:59
ciska
Senior lid

WMRindex: 316
OTindex: 2
Wnplts: emmen
8O soooooooooow was het geen belg? :P
jammer dat ik niets van die actie wist :nee

30-03-2007 10:59:32
IJsberg
Senior lid

WMRindex: 148
OTindex: 1
Wnplts: Delft
erm is die gast IQ loos
in een koffie tent werkt het goed omdsat dat maar om 2 euro max gaat
hier werk je al praktisch met tonnen wat een........debiel........mallot........AMERIKAAN

>>dit kan ook echt alleen in dat iq van een visland als amerika

30-03-2007 11:28:57
ExtraMedium
Erelid

WMRindex: 1.953
OTindex: 44
Wnplts: Lutjebroek
S
Offtopic:
Doet me denken aan een ander verhaal (de cruciale stukjes in het Engels, want niet te vertalen).

Een blondine wil wat bijverdienen en belt aan bij een enorm landhuis met een brede veranda (een 'porch'). De eigenaar doet open en de blondine legt uit dat ze geld wil verdienen met klussen en of hij iets te doen heeft.

"You can paint my porch green", zegt die man.

"Okay", zegt de blondine.

Ze komen een prijs overeen en de man laat zien waar de verf staat en gaat weer naar binnen.

Na een klein uurtje belt die blondine weer aan en zegt dat ze klaar is.

Die man kan het niet geloven: "Nu al???"

Zegt die blondine: "Yes, and by the way, it's not a Porch, it's a Ferrari"

30-03-2007 11:40:24
hAnnAh
Erelid


WMRindex: 1.543
OTindex: 23
S
Quote ExtraMedium:
Offtopic:
Doet me denken aan een ander verhaal (de cruciale stukjes in het Engels, want niet te vertalen).

Een blondine wil wat bijverdienen en belt aan bij een enorm landhuis met een brede veranda (een 'porch'). De eigenaar doet open en de blondine legt uit dat ze geld wil verdienen met klussen en of hij iets te doen heeft.

"You can paint my porch green", zegt die man.

"Okay", zegt de blondine.

Ze komen een prijs overeen en de man laat zien waar de verf staat en gaat weer naar binnen.

Na een klein uurtje belt die blondine weer aan en zegt dat ze klaar is.

Die man kan het niet geloven: "Nu al???"

Zegt die blondine: "Yes, and by the way, it's not a Porch, it's a Ferrari"


haha:D:p

wel relax tog?;)

30-03-2007 12:56:37
lovepeter2000
Erelid


WMRindex: 1.027
OTindex: 0
S
Jammer, ik was niet in de buurt, had er ook gelijk 3 paar gekocht. :(

30-03-2007 13:24:12
VeniVidiVici
Erelid


WMRindex: 1.113
OTindex: 405
:jeej
waneer doetie het weer?:D:D:D
wel een droog excuus:
"ik ben niet goed in rekenen"

30-03-2007 14:33:24
miwen
Erelid

WMRindex: 912
OTindex: 604
Wnplts: leiden
S
wat een sukkel is die man
is die wel van porsche. ik denk dat hij van fort vas of zo
dat kan toch gewoon niet ONMOGELIJK hahah

02-05-2007 22:09:32
Reply
Actief lid

WMRindex: 117
OTindex: 2
Wnplts: Oegstgeest
Zoiets als dit?
:D

02-05-2007 22:10:37
Reply
Actief lid

WMRindex: 117
OTindex: 2
Wnplts: Oegstgeest
Zoiets als dit?

Fixed

Reacties zijn op dit moment niet mogelijk.


WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven