hr
jaargang -25 - laatste artikel 26-6 14:00 - 77986 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

« Turkije verbiedt buikdansen
h

Reacties
13-04-2007 15:03:31
bogyebolo
Senior lid

WMRindex: 258
OTindex: 1
wat te... Dat prikkelt de fantasie :P

13-04-2007 15:03:36
unknow
Erelid


WMRindex: 1.542
OTindex: 2
Er mist precies een deel van het artikel...

13-04-2007 15:04:49
bogyebolo
Senior lid

WMRindex: 258
OTindex: 1
@unknow
Dat mogen we zelf dromen :)

13-04-2007 15:13:02
Caster
Oudgediende


WMRindex: 2.086
OTindex: 16.129
Jammer genoeg ik niet... ben te jong :[

13-04-2007 15:16:41
Ivoootjuh
Junior lid

WMRindex: 2
OTindex: 0
Wnplts: Waalwijk
Ik officieel ook(6)

13-04-2007 15:16:44
er mist iets, maar tot nog toe klinkt het leuk, ook al vind ik bier vies.

13-04-2007 15:17:04
ExtraMedium
Erelid

WMRindex: 1.953
OTindex: 44
Wnplts: Lutjebroek
S
Nu nog een blowbot en ik doe mijn vrouw de deur uit. 8)

13-04-2007 15:18:47
bogyebolo
Senior lid

WMRindex: 258
OTindex: 1
@ExtraMedium Je weet niet wat er in het vervolg van de tekst staat 8O

13-04-2007 15:19:38
Redirect
Erelid


WMRindex: 1.114
OTindex: 431
Beerbot Artikel en Filmpje

en het missende woord is: Corrigeren

13-04-2007 15:23:10
bogyebolo
Senior lid

WMRindex: 258
OTindex: 1
Quote Redirect:
en het missende woord is: Corrigeren

Is dat alles???

13-04-2007 15:24:42
Cee-N-Cee
Oudgediende


WMRindex: 1.300
OTindex: 15.343
S
Quote bogyebolo:
Quote Redirect:
en het missende woord is: Corrigeren

Is dat alles???

Wat een teleurstelling :P 8-)

13-04-2007 15:27:24
Redirect
Erelid


WMRindex: 1.114
OTindex: 431
En het duurt 1,5 minuut voordat je biertje is ingeschonken met een te hoge bierkraag en waarvan nog een gedeelte op de grond wordt gemorst.

Ik loop zelf wel naar de koelkast...

13-04-2007 15:33:19
chichi
Lid

WMRindex: 62
OTindex: 0
Wnplts: Amsterdam
Geld daar ook een 16+ verbod op??? Anders.........

13-04-2007 15:35:58
Twaggy
Oudgediende


WMRindex: 1.552
OTindex: 9.593
bier (beer)

13-04-2007 15:41:28
Paulinho
Senior lid

WMRindex: 137
OTindex: 0
Wnplts: lego city
S
Quote Twaggy:
bier (beer)

ook proost(beer)(beer)(beer)

13-04-2007 15:45:56
faraga
Senior lid

WMRindex: 241
OTindex: 30
S
ik heb een een vriend die gister 16 is geworden en waar ik dit weekend blijf logeren en waarvoor ik geen kadootje wist...
NU HEB IK ER EEN!!!!!

13-04-2007 15:47:28
de motormuis
Senior lid

WMRindex: 377
OTindex: 269
Wnplts: De Meern
mooi de vrouw kan de deur uit.....:D

zo'n robot zeurt tenminste niet.:P

13-04-2007 15:48:13
Twaggy
Oudgediende


WMRindex: 1.552
OTindex: 9.593
filmpje gezien en besloten het toch maar bij onze perfectdraft te houden8)

13-04-2007 15:56:08
teknut
Senior lid


WMRindex: 541
OTindex: 298
Is dit die Asahi bier robot?
Filmpje van de bier robot (beer)


13-04-2007 16:01:45
unknow
Erelid


WMRindex: 1.542
OTindex: 2
Pfft... dat ding doet er langer of om zo'n blikje uit de schenken dan ik erover doe om zo'n blikje op te drinken...

13-04-2007 16:01:52
Leeg Hoofd
Erelid

WMRindex: 602
OTindex: 1.936
Wnplts: Geheim
S
Quote unknow:
Er mist precies een deel van het artikel...
Hoezo?

13-04-2007 16:04:26
Guus_Pot
Senior lid

WMRindex: 175
OTindex: 1
Wnplts: Rotterdam
S
hehe. Als ik zowat 10 minuten moet wachten tot m'n pilske is ingeschonken, laat maar hangen - in die tijd kan ik naar de kroeg op de hoek lopen en drie pilsjes zuipen.

In the woorden van Herman Finkers - "Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig/ dat is toch totaal overbodig... "

13-04-2007 16:05:22
Twaggy
Oudgediende


WMRindex: 1.552
OTindex: 9.593
Quote Guus_Pot:
hehe. Als ik zowat 10 minuten moet wachten tot m'n pilske is ingeschonken, laat maar hangen - in die tijd kan ik naar de kroeg op de hoek lopen en drie pilsjes zuipen.

In the woorden van Herman Finkers - "Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig/ dat is toch totaal overbodig... "

*kuch* beertender*kuch*

13-04-2007 16:07:07
unknow
Erelid


WMRindex: 1.542
OTindex: 2
Quote Leeg Hoofd:
Quote unknow:
Er mist precies een deel van het artikel...
Hoezo?

Is al gefixt ;) er stond
Quote artikel:

...komt, om dan eventueel wat te

13-04-2007 16:21:59
Kumiko
Senior lid

WMRindex: 452
OTindex: 75
Wnplts: Zoetermeer
S
Geef mij maar een beertender... Gaat veel sneller^^ Dit apperaat zal waarschijnlijk toch heel duur worden.

13-04-2007 16:26:06
gouda terror
Senior lid

WMRindex: 650
OTindex: 29
Wnplts: Gouda
ben gister 16 geworden. weet al wat ik ga kopen.(beer)(beer)(beer)

13-04-2007 16:26:14
Qu3t3rd
Actief lid

WMRindex: 91
OTindex: 0
Wnplts: Leiden
Lekker lekker, van beerbot

13-04-2007 16:40:57
Swiffer
Actief lid

WMRindex: 78
OTindex: 0
Wnplts: Drenthe
'Beer' bot, toch wat andere gedachte bij... Hop hop! Flop Flop!

13-04-2007 16:44:57
Slicky
Erelid


WMRindex: 697
OTindex: 1.759
Hij houdt het bier in zijn buik...

Waar zou het dan uit komen...?

Die Japanners kennende weet ik het wel xP

13-04-2007 16:47:43
Slicky
Erelid


WMRindex: 697
OTindex: 1.759
Hmm nu ik het filmpje heb gezien valt het me toch wel tegen van ze :P

13-04-2007 16:59:33
Sjaak
Moderator


WMRindex: 22.327
OTindex: 59.448
Je zult maar dorst hebben. Je bent dan in staat het blikje uit zijn 'hand' te rukken en het zelf te doen. Wat een gedoe en gebrabbel zeg.

13-04-2007 17:04:55
RonHunter
Oud Moderator


WMRindex: 6.448
OTindex: 7.547
S
Nog méér van die onzin????
Ik zit nu ook aan een lekker biertje.
Gewoon uit fles,zoals het hoort.Geen last van vette gazen waar je bier in dood slaat,je betaald wat je drinkt,dus geen schuim!!!!,dat heb ik al genoeg in de familie en handig in gebruik,je hoeft alleen het dopje er maar af te halen. Weigert nooit dus.(6)
(beer)******(beer)

13-04-2007 17:07:14
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
bah

13-04-2007 17:09:52
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Owieje.. Als je daar toch op moet gaan wachten? :S

13-04-2007 17:23:49
Boedie
Actief lid

WMRindex: 75
OTindex: 1
Wat een dom ding, het duur een halfuur voordat ie eindelijk een biertje voor je heeft en dan ook nog zo'n domme robot betalen die ook weer stroom nodig heeft.. Dan heb ik toch liever een koelkast met biertjes er in..8)

13-04-2007 17:56:55
Crash
Erelid


WMRindex: 1.817
OTindex: 133
Je moet geen echte drinker zijn als je zo'n ding koopt.... Geef mij dan toch maar die vrouw en een rol dukttape

13-04-2007 18:00:26
loekie276
Lid

WMRindex: 34
OTindex: 0
Wnplts: tilburg
je kan zeggen wat je wil over de tijd van het robotje:P
het blijft gewoon een geinig hebbedingetje :ja

13-04-2007 18:04:35
bazkie
Senior lid

WMRindex: 204
OTindex: 12
Wnplts: Groningen
S
haha ja t gaat veel te traag.. gaattie eerst heel bedachtzaam ff wachten tot het schuim tot rust komt.. om vervolgens alsnog het hele blikje er overheen te mieteren :P

toch wil ik er een..

13-04-2007 18:05:04
Aliosram
Junior lid

WMRindex: 9
OTindex: 0
S
toch handig! Op youtube kan je dat filmpje zien maar duurt eigenlijk wel lang::: 2,40 min. totdat het bier er inzit. Hij praat meer dan dat ie bezig is.. Maar toch een leuke uitvinding!:D

13-04-2007 18:20:53
Naaoomii
Oudgediende


WMRindex: 1.876
OTindex: 26.721
S
Toch handig, voor degene die bier lusten :ja

13-04-2007 18:29:24
Silence
Senior lid

WMRindex: 334
OTindex: 3
Wnplts: Purmerend
S
zoals meerder al zeggen ..beertender FTW ! :D

moet je nou met zo'n onding 8O

13-04-2007 18:36:29
Crash
Erelid


WMRindex: 1.817
OTindex: 133
Bier uit een fustje is toch veel lekkerder... onding

13-04-2007 18:39:49
amazone
Senior lid

WMRindex: 903
OTindex: 18
Wnplts: haarlem
S
vind die octopus leuker:)

13-04-2007 18:41:39
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Hoe ziet de perfecte robot voor vrouwen eruit?8)

13-04-2007 18:48:31
amazone
Senior lid

WMRindex: 903
OTindex: 18
Wnplts: haarlem
S
Quote Luna:
Hoe ziet de perfecte robot voor vrouwen eruit?8)
ik heb wel wat suggesties:ja

13-04-2007 18:49:40
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Ja, zie het al helemaal voor me 8)

13-04-2007 18:50:27
Redirect
Erelid


WMRindex: 1.114
OTindex: 431
Quote Luna:
Hoe ziet de perfecte robot voor vrouwen eruit?8)


Dat mag ik hier niet posten :P

13-04-2007 18:50:58
McRohar
Senior lid

WMRindex: 350
OTindex: 4
Wat een herrie maakt dat ding, hij tapt hem bovendien veel te langzaam. Ik doe het liever zelf!

13-04-2007 18:51:53
amazone
Senior lid

WMRindex: 903
OTindex: 18
Wnplts: haarlem
S
Quote Luna:
Ja, zie het al helemaal voor me 8)
ik ook hihi

13-04-2007 20:09:16
Roselien
Erelid


WMRindex: 342
OTindex: 2.737

Wat heerlijk voor de vrouw! Kunnen wij eindelijk weer gaan breien.

13-04-2007 20:57:45
mr-mouse
Erelid


WMRindex: 1.265
OTindex: 81
S
Quote Kumiko:
Geef mij maar een beertender... Gaat veel sneller^^ Dit apperaat zal waarschijnlijk toch heel duur worden.
Mag ik je ff uitlachen :D. De Beertender en de Perfect Draft zijn beide ondingen. OK iets minder langzaam dan deze robot maar nog steeds te langzaam. Koop gewoon een echte tapinstalatie (eventueel 2dehands) met echt fust en koolzuurcilinder. Dan pas heb je echt pils uit de tap. Voor de meeste van jullie zal dat dan wel ff oefenen worden.

13-04-2007 20:59:17
mr-mouse
Erelid


WMRindex: 1.265
OTindex: 81
S
:$dubbelpost au:$
Je kunt uiteraard ook gewoon zelf een blikje of flesje uit de koelkast pakken.

13-04-2007 21:23:44
iwanov
Senior lid

WMRindex: 154
OTindex: 16
Wnplts: hierzo
wat een kop trekt die robot als zn kop omhoog gaat:P:P doe mij maar gewoon een flesje hoor is veel makkelijker en sneller:P in de tijd dat die robot een biertje ingeschonken heeft kan je makkelijk een fleasje leegdrinken

13-04-2007 21:30:36
Mariska
Senior lid

WMRindex: 437
OTindex: 11
Wnplts: Middelburg
Ok bij dit ding zijn de volgende nadelen:
- Het duurt vet lang voor je je bier hebt
- je moet er nog vrij lang bij blijven, in die tijd kan je zelf ook een pilsje pakken
- je hebt een schuimkraag van ong een hand dik
- hij morst de helft van je pilsje ;)

13-04-2007 21:33:28
Mariska
Senior lid

WMRindex: 437
OTindex: 11
Wnplts: Middelburg
(en je moet zelf je bierblikje opruimen ;) :P )

13-04-2007 22:47:14
Kumiko
Senior lid

WMRindex: 452
OTindex: 75
Wnplts: Zoetermeer
S
Quote mr-mouse:
Quote Kumiko:
Geef mij maar een beertender... Gaat veel sneller^^ Dit apperaat zal waarschijnlijk toch heel duur worden.
Mag ik je ff uitlachen :D. De Beertender en de Perfect Draft zijn beide ondingen. OK iets minder langzaam dan deze robot maar nog steeds te langzaam. Koop gewoon een echte tapinstalatie (eventueel 2dehands) met echt fust en koolzuurcilinder. Dan pas heb je echt pils uit de tap. Voor de meeste van jullie zal dat dan wel ff oefenen worden.

Ja hoor van mij mag je. Ik gebruik dat ding toch bijna niet omdat hij nogal een tering herrie veroorzaakt. In een driekamer appartement is het te klein voor een echte tap.

13-04-2007 22:49:14
Sproit
Lid

WMRindex: 41
OTindex: 13
Wnplts: Barneveld
S
mietjes, kunnen ze het zelf niet meer?

14-04-2007 07:20:11
Wilco
Oudgediende


WMRindex: 5.099
OTindex: 7.913
S
Quote Sproit:
mietjes, kunnen ze het zelf niet meer?

kennelijk :nee:nee:nee

Reacties zijn op dit moment niet mogelijk.


WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven