Insluiper raakt verlamd bij duik in zwembad en dient nu aanklacht in tegen de eigenaren
Een insluiper heeft in Frankrijk een aanklacht ingediend tegen de eigenaren van een woning met zwembad, omdat hij ernstig gewond raakte na een ongeval
lees verder bij De Telegraaf »Gerelateerde artikelen
Zat er geen water in het zwembad, of was het maar 50 cm diep?
Door gebrek aan onderhoud krijg je toch geen verlamming?!
Bovendien is de duiker zelf verantwoordelijk… ik hoop niet dat de rechter iets anders beslist want dat zou tegen alle gevoel voor gerechtigheid in gaan
Waarom gaat een insluiper een woning binnen om in het zwembad te duiken. De meeste zwembaden zullen toch buiten in de tuin gelegen zijn.
Mamsie: waar staat dat in de woning was? Hij hoefde toch alleen maar de tuin in te sluipen?!
Om hier te kunnen reageren moet je lid zijn.
Meld je
nu aan.
Login via: