hr
jaargang -25 - laatste artikel 26-6 14:00 - 77986 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

« Turkije verbiedt buikdansen
h

Reacties
29-04-2007 11:09:56
Henise
Oudgediende


WMRindex: 6.287
OTindex: 6.684
Och een oude vrouw te pakken nemen.
Wat vreselijk kinderachtig.
Je ziet in Liverpool zo ontzettend veel smerige toestanden en dan vallen ze over één papiertje, wat bovendien niet van haar was.

29-04-2007 11:11:48
Cee-N-Cee
Oudgediende


WMRindex: 1.300
OTindex: 15.343
S
Je moet ergens beginnen met het aanpakken van de vervuilers... Maar als het zo moet gaan dan verwacht ik geen uitzonderlijk goed resultaat...

29-04-2007 11:21:30
Veppie
Erelid

WMRindex: 1.296
OTindex: 2
S
terecht. Niet dat je andermans vuil altijd moet opruimen, maar als je het toch al hebt opgeraapt...

29-04-2007 11:22:50
RonHunter
Oud Moderator


WMRindex: 6.448
OTindex: 7.547
S
Typisch Engels.Laten ze dat oudje opdraaien voor iets dat ze niet heeft gedaan.:r

29-04-2007 11:24:17
doctorhuig
Erelid


WMRindex: 2.187
OTindex: 112
belachelijk

29-04-2007 11:30:33
Sweaper
Senior lid

WMRindex: 795
OTindex: 2
Wnplts: Venlo
pff belachelijk beetje wat oudere mensen plagen die niet eens goed kunnen zien en zich dingen hebben verbeeld. Zou die boete niet betalen, en andersman vuil mee naar huis nemen deed ik ook niet.

29-04-2007 11:33:06
coyote
Erelid


WMRindex: 1.123
OTindex: 0
Lijkt op dat verhaal van die vrouw die een boete kreeg omdat ze een broodzakje in de prullebak in het park gooide ipv mee naar huis te nemen.

berichtje

29-04-2007 11:43:02
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
misschien had die agent drugs van die verslaafde gejat berichie

ik denk dat die agent niets beters te doen had, want dit vind ik echt absurd

29-04-2007 11:48:29
Hans Theekrans
Junior lid

WMRindex: 4
OTindex: 0
Wnplts: Sittard
Dit gaat echt veel te ver, ze moeten gewoon zelf het afval gaan opruimen. Daar hebben ze veel meer aan, dan wat oude vrouwtjes lastigvallen.

29-04-2007 11:50:02
tsja, ik vind het wel lullig voor dat vrouwtje :ja

29-04-2007 11:51:56
:nee die agenten van tegenwoordig! :nee

29-04-2007 12:01:28
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
Quote Cee-N-Cee:
Je moet ergens beginnen met het aanpakken van de vervuilers... Maar als het zo moet gaan dan verwacht ik geen uitzonderlijk goed resultaat...

is ze een vervuiler dan? ik vind het zeker van niet.

stel: je ziet €5,- op straat liggen, je pakt het op en ziet dat het namaak is. dus je legt het weer neer. krijg je een boete van €75,-! ik vind het gestoord!

29-04-2007 12:04:07
@davh,

ik vind het eigenlijk terecht dat ze die boete krijgt, moet ze het maar laten liggen of oppakken en weggooien

29-04-2007 12:05:46
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
Quote aimed:
davh,

ik vind het eigenlijk terecht dat ze die boete krijgt, moet ze het maar laten liggen of oppakken en weggooien

het is haar afval niet, en oppaken betekent moeten houden of weggooien? ik vind het absurd

29-04-2007 12:19:59
lucb1e
Erelid


WMRindex: 381
OTindex: 2.139
T S
zielig :[

29-04-2007 12:21:31
Redirect
Erelid


WMRindex: 1.114
OTindex: 431
In nederland was een man die een leeg boterbakje opraapte van de straat en dat in een prullenbak gooide.

Kreeg ie een boete voor het weggooien van huishoudelijk afval in een publieke afvalbak :r :(

29-04-2007 12:22:55
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
Quote Redirect:
In nederland was een man die een leeg boterbakje opraapte van de straat en dat in een prullenbak gooide.

Kreeg ie een boete voor het weggooien van huishoudelijk afval in een publieke afvalbak :r :(


ze moeten die wetten es nakijken, er zijn wel meer dingen die niet klopppen.

29-04-2007 12:28:56
Everzwijn
Erelid

WMRindex: 750
OTindex: 616
Wnplts: Apeldoorn
Het weggooien van huishoudelijk afval in een publieke afvalbak is heel iets anders dan dit verhaal.

Dit vrouwtje gooide gewoon afval op straat. Dat is vervuiling, ook al is het niet helemaal haar schuld.

Als je beboet wordt voor het weggooien van huishoudelijk afval in een publieke afvalbak dan is dat naar mijn mening overdreven, een beter milieu begint immers bij jezelf.

29-04-2007 12:29:18
mr-mouse
Erelid


WMRindex: 1.265
OTindex: 81
S
Slap hoor een beetje ouwe vrouwtjes lastigvallen met een boete om niks. Ga gewoon criminelen vangen.

29-04-2007 13:02:45
John Grapjas
Oudgediende


WMRindex: 5.179
OTindex: 15
S
:D Mijn vriend uit Engeland, Heinz-
Sandwich-Spread, vond het knap lullig dat het oudje een boete kreeg, hij zei
voor dat geld had ze heel wat potten
Spread kunnen kopen. :P

29-04-2007 13:06:36
John Grapjas
Oudgediende


WMRindex: 5.179
OTindex: 15
S
:D @ aimed, jij had dat vrouwtje een
boete gegeven van maar 75 uro cent he?

29-04-2007 13:07:48
@john,

je doet je naam goed ;) grapjas :P. ik zou er 750euro van gemaakt hebben :ja

29-04-2007 13:09:57
John Grapjas
Oudgediende


WMRindex: 5.179
OTindex: 15
S
:D @ aimed, maar jij bent ook een grap-
jas! :ja

29-04-2007 13:34:56
Kreezie Keesie
Junior lid

WMRindex: 7
OTindex: 1
Wnplts: Den Haag
Nou terecht! Eigenlijk vind ik ook dat als het wel een echt bankbiljet was geweest, ze opgepakt had moeten worden voor diefstal (6)

29-04-2007 13:39:58
myself xD
Senior lid

WMRindex: 184
OTindex: 10
kinderachtig.. hoor,

29-04-2007 13:47:20
macfreak
Erelid


WMRindex: 535
OTindex: 2.168
S
Quote Kreezie Keesie:
Nou terecht! Eigenlijk vind ik ook dat als het wel een echt bankbiljet was geweest, ze opgepakt had moeten worden voor diefstal (6)


ook al even belachelijk.... dat werkt dus helemaal NIET

29-04-2007 14:00:10
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Die oudjes van tegenwoordig.:P

29-04-2007 14:46:26
Ik denk wel eens, dat als er in Nederland een revolutie komt, parkeerbeheer en dergelijke vormen van bureaucratische oplichterij als eerste worden gelynched.


29-04-2007 15:08:50
Remon
Senior lid

WMRindex: 427
OTindex: 0
Wnplts: Echt
Die stadswachten zien alleen wat ze willen zien. Ze zullen wel betaald kirjgen voor het lastigvallen van oude mensen

29-04-2007 15:11:35
na ja kinderachtig......ik vind het niet hoor, die parkwachter heeft gelijk, ze had het mee kunnen nemen of in een prullenbak in de buurt kunnen gooien....als ze het toch al opraapte .....

wel lullig/kinderachtig als die parkwachter niet haar de kans gaf om het als nog mee te nemen en weg te gooien ...

29-04-2007 15:18:17
JefFREEDOM
Lid

WMRindex: 55
OTindex: 34
Wnplts: Driebergen
S
Zo bekrompen is onze wereld maatschappij, zeiken over dingen die wij zien en waar wij niets van weten8-)

29-04-2007 16:03:38
MediaMark
Senior lid

WMRindex: 390
OTindex: 3
Wnplts: HaArLeM
S
Die agent spoort echt niet.
Zo'n typisch iemand die alles volgens het boekje doet... :P

29-04-2007 16:10:50
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Zo'wn iemand die vroeger gepest is en die nu iedereen terug pakt? :P

29-04-2007 16:13:44
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
Quote Mmore:
Zo'wn iemand die vroeger gepest is en die nu iedereen terug pakt? :P


een ouwe tegen een jongere agent...? moet dan groep 1 vs 5e klas zijn geweest ofzo. ik neem aan dat die agent niet zo oud was

29-04-2007 16:40:11
KotkaMroku
Erelid


WMRindex: 1.494
OTindex: 54
Waarom mee naar huis meenemen? Hebben ze daar geen prullenbakken op straat ofzo?

29-04-2007 17:44:40
BaarMoeder
Lid

WMRindex: 35
OTindex: 0
Wnplts: Nunspeet
S
Wie zegt dat die vrouw niet liegt? Misschien was het wel van haar.

Ga zo door Gestapo Londen!

29-04-2007 17:47:28
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
Quote BaarMoeder:
Wie zegt dat die vrouw niet liegt? Misschien was het wel van haar.


Denk het niet Baarmoeder, anders komt het hier niet terecht, plus dat je dan een dubbele boete krijgt als je daarvoor word gepakt.

29-04-2007 19:20:47
gerrit3
Senior lid

WMRindex: 139
OTindex: 1
Wnplts: amsterdam
Het kan nog veel gekker.., in ons eigen Nederland is vorigjaar een oude baas bekeurd omdat hij een rondzwervend plastic leeg margarine kuipje in een openbare prullenbak ( park )gooide,

REDEN: je mag geen huisvuil in "park" vuilnisbakken gooien ( wel snoep papiertjes / zakdoekjes etc )

29-04-2007 19:57:23
Fection
Actief lid

WMRindex: 98
OTindex: 0
Wnplts: Alkmaar
Ik vnd het wel kinderachtig...
maar ik vind om te zeggen: Het is niet erg want het is haar afval niet onzin...

Als ik een vuilniszak met schijt oppak en een straat verder neerzet voor iemands deur...kan je ook niet zeggen..ja het is mijn afval niet:P Beetje ander voorbeeld maar komt wel op het zelfde neer...

29-04-2007 20:25:03
Wilco
Oudgediende


WMRindex: 5.099
OTindex: 7.913
S
lol, dus ze vond geld en liet het vallen... en toen moest ze een boete betalen 8O

29-04-2007 20:53:48
aidan
Erelid

WMRindex: 3.086
OTindex: 2
Wnplts: Hengstdijk
Och,reken maar dat de locale Telegraaf daar wel een actie begint
werkt hier ook zo.

29-04-2007 21:12:43
Irripirr
Senior lid


WMRindex: 718
OTindex: 516
Quote Williebillie:
lol, dus ze vond geld en liet het vallen... en toen moest ze een boete betalen 8O


Ze dacht dat het geld was.. Maar was het niet, waarop ze het weer liet vallen ja. :ja

04-05-2007 17:38:55
Kreezie Keesie
Junior lid

WMRindex: 7
OTindex: 1
Wnplts: Den Haag
Quote macfreak:
Quote Kreezie Keesie:
Nou terecht! Eigenlijk vind ik ook dat als het wel een echt bankbiljet was geweest, ze opgepakt had moeten worden voor diefstal (6)


ook al even belachelijk.... dat werkt dus helemaal NIET


Sarcasme MacFreak. Natuurlijk is dit te zot voor woorden.

10-05-2007 13:47:13
stijniboy
Senior lid

WMRindex: 568
OTindex: 0
Wnplts: hooglede
Eigenlijk heeft de bewaker gelijk.
Ze moet het maar meenemen en niet zelf terug op straat gooien want op die manier vervuilt ze het milieu ook

Reacties zijn op dit moment niet mogelijk.


WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven