hoevaak heb ik geen mensen huilend aan de telefoon gehad die ergens in india tewrecht kwamen .... echt knetter.maar er zijn redenen waarom de britten ze haten:
1. ze spreken amper engels en als ze het al spreken dan is het niet te verstaan.
2. Ze zijn zelf meestal ook erg agressief en worden snel boos op een klant.
3. de studenten hebben verstand van computer (denken ze) en als een klant dat niet is gaan ze neerbuigend doen..."weet u niet wat een usb poort is meneer ??"
4. omdat die callcentra zoveel mogelijk gesprekken per dag willen hebben moeten de een gemiddelde gesprekstijd aanhouden en vervolgens moeten de medewerker hun uitleg afraffelen en extra hulp bieden ze niet aan, dan moet je maar terug bellen.
5. ze gebruiken voip telefoon verbindingen en daarom is het geluid erg slecht bij zulke callcenters.
ik haaaaaat callcenters in India, ze vragen er zelf om !! maar je hoeft natuurlijk niet de agent de huid vol te schelden, die kan er ook n iets aan doen.