Steve Hausman en Paula Brosnahan uit Australie waren wel erg geschokt door het antwoord van het bedrijf dat voor hun een geschikte trouwhal zou zoeken. Toen het verloofde stel besloot om toch geen gebruikte maken van hun diensten, kregen ze volgende e-mail in hun inbox: Jullie waren voor ons toch geen belangrijke klanten. Jullie zijn veel te marginaal en te goedkoop. Onze trouwhallen zijn enkel voor mensen met een hoge klasse. Blijf bij je eigen stand en huur iets van plastic. Mr. Hausman, bouwer van beroep, stuurde de mail van manager Katrina Jorgensen meteen naar zijn advocaat. Die stuurde hem op zijn beurt door naar zijn vrienden, waarna de inhoud op het internet belandde. Het bedrijf heeft de manager - de vrouw van de baas - ondertussen ontslagen en heeft zich persoonlijk en publiek geëxcuseerd. "We weten dat het heel stressvol is om een huwelijk te regelen. Wij willen doen wat er nodig is om het gemakkelijker te maken, en het spijt ons voor de reactie die u ontvangen heeft," staat er op hun website te lezen.