Waar Maar Raar
jaargang
-23
- laatste artikel
21-12 14:00
-
75547
artikelen -
Home
Forum
Lid worden
Leden
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Login onthouden
Login via:
Wachtwoord
vergeten
.
Voorwaarden & huisregels
«
Tweede Kamer wil minder ballonnen
Paul Rosolie wilde zich laten opeten door een slang. Dat viel wat tegen
»
Eerste vliegtuig op tabak binnenkort de lucht in
Vliegen op kerosine gewonnen uit tabak; die mogelijkheid komt steeds dichterbij. Vandaag werd in Zuid-Afrika de industriële fase ingeluid van een gehe
lees verder bij Spits »
HHWB
11-12-14 - ©
Spits
Tweet
Gerelateerde artikelen
»
Vliegen op varkens: dilemma voor vegetariër
»
Vliegtuig loost kerosine vlak boven schoolplein: kinderen gewond
»
SLM-vlucht met brandende motor van Amsterdam naar Paramaribo
»
Over tien jaar semi-elektrisch vliegen naar Londen
»
Woning van Nederlander zwaar besmeurd met olie: “Een vliegtuig overgevlogen met een defect?â€
»
Passagiers krijgen hete olie over zich in vliegtuig
»
Eerste vlucht op biobrandstof
»
Coldplay wil touren in vliegtuig met melk als brandstof
Reacties
11-12-2014 17:58:53
EruYagami
Oudgediende
WMRindex: 19.022
OTindex: 1.455
Hoe ga je aan de passagiers nu verkopen dat roken niet is toegestaan in de cabine?
11-12-2014 18:48:12
BatFish
Oudgediende
WMRindex: 8.030
OTindex: 23.946
@EruYagami
: kerosine in de fik steken mag toch ook niet in de cabine?
11-12-2014 19:16:59
sleeper
Oudgediende
WMRindex: 6.116
OTindex: 14
Lijkt me in Nederland niet rendabel, er zit haast meer accijnzen op tabak dan op benzine/kerosine.
12-12-2014 14:18:02
Grommer
Erelid
WMRindex: 1.018
OTindex: 67
Quote
@EruYagami
:
Hoe ga je aan de passagiers nu verkopen dat roken niet is toegestaan in de cabine?
Roken is alleen toegestaan buiten het toestel.
Ben trouwens benieuwd of ze voor grote vliegtuigen zware shag gebruiken?
12-12-2014 15:45:01
botte bijl
Oudgediende
WMRindex: 90.820
OTindex: 39.086
een goed idee, maar of het wat wordt
Om hier te kunnen reageren moet je lid zijn.
Meld je
nu
aan.
Login via:
WMRphp ver. 7.1
secs -
Smalle versie
-
terug naar boven