Cafe de Nachtvlucht |
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik zie alweer een invasie puntjes op ons afkomen - ik voorspel dat die puntjes ons gaan overmeesteren...
Jelmer!!! waar is je Anti-virus! |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Sterkte Hoskeu, gooi je charmes in de strijd tegen hier kwade, de school.. |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Agja... was mijn opleiding eigenlijk toch al beu... zou het daarom zijn dat ik het vergeten ben... dat ik nu tegen een death line aanzit en nog betrekkelijk weinig heb om te leveren?? Maarja... het leven gaat dooooorrr...  we hebben niet de tijd om stil testaan bij onze fouten... het leven glipt ons door de vingers... voor je het weet ben je oud en bejaard...  Als je nu zou komen te overlijden... en je zou terug kijke op je leven... hoe zou jij er dan over denken??  |
|
Blend
Oud Moderator
Ik denk dat de flitsen die ik voorbij zie komen best wel een aangenamen film is, met spannende momenten hen huil moment. Niet echt een familiefilm, maar wel een goede film  Ik neem nog wat koffie, mijn hersenen zijn nog in diepe slaap.. |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
 Ik kwam, zag..... en keerde om.. wat een debielen op de weg zeg... Ik ga vandaag maar lekker in de kroeg werken *Klapt motorkoffer open en kiepert de stoeptegel die laptop heet op een tafel* Is er nog koffie?? |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Tuurlijk is er nog koffie  *schenkt een mok koffie in voor haar man en legt er een kano bij* |
|
nietmeer Erelid
|
 Kano...... |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Lessien heb je ook nog een kano voor mij? Heb nog niet ontbeten  |
|
nietmeer Erelid
|
Tuurlijk Puppy.....
*pakt uit de kast een nieuwe pak kano's en legt ze op de bar.....voor de liefhebber* |
|
nietmeer Erelid
|
 *snaait nog een kano en tapt nog een bakkie pleur* |
|
Reema Sawwan Erelid
 WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
Lunadag is kennelijk de dag van onfatsoenlijkheid!!!  |
|
Reema Sawwan Erelid
|
en wat is een Kano??? ik dacht dat dat een soort bootje was waarmee je kunt varen???  wist niet dat je die kon eten!!!!  |
|
nietmeer Erelid
|
Kano is een soort gevulde koek, maar dan ovaal langwerpig..... |
|
Reema Sawwan Erelid
|
geef mij maar een donut!!!;) |
|
nietmeer Erelid
|
oei... maar die zijn op... |
|
Blend
Oud Moderator
Geef mij maar een bed... Ik val bijna om, slecht geslapen vanacht. Maar ach, ik ben vandaag gewoon een beetje passief aanwezig op mijn werk, dus veel energie kost dat niet  |
|
Hoskeu Erelid
|
@BlendJij ookal... heb lekker 2 weken vakantie gehad... vandaag weer de eerste werkdag... maar ik moest gewoon even denken toen mijn wekker ging.... Wat moest ik ookalweer doen nu??........ Oowja... eerst dat wekker ding uitzetten en dan uit bed stappen... dat was het...  |
|
nietmeer Erelid
|
*Tapt nog een bakkie koffie voor Blend*
Uhm een bed hebben we niet. Maar je kan een beetje onderuit zakken op de bank in de donkere hoek. We doen net of je er niet bent en zetten de radio niet zo hard. |
|
Blend
Oud Moderator
Dank je Elrohir @HoskeuIk had geen vakantie, vorige week gewoon 4 dagen gewerkt en die week daarvoor ook 3 dagen  Kan dus eigenlijk wel wat slaap gebruiken. *zakt onderuit op de bank, met een bakkie pleur* Heerlijk... |
|
nietmeer Erelid
|
*Zingt zachtjes*
"slaap kindje slaap je moeder is een aap je vader is een baviaan nu moet jij zoetjes slapen gaan slaap kindje slaap je moeder is een aap"
grinzz |
|
Blend
Oud Moderator
Het wordt me ineens helemaal duidelijk waarom ik zo goed in bomen kan klimmen  |
|
nietmeer Erelid
|
Kijk en zo word je op de vroege maandagmorgen toch iets wijzer  |
|
Hoskeu Erelid
|
Jup... komt de aap toch nog uit de mouw... shall i maar sayen... |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Hoskeu: Jup... komt de aap toch nog uit de mouw... shall i maar sayen... grinzz Of is het nou: Komt de Blend toch uit de mouw?? |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Ik vind het maar een broodje aap  |
|