Cafe de Nachtvlucht |
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Mag ik een bak koffie met een kano.....heb mijn taken in huis wel weer gedaan  Moet alleen de rest van de dag manlief voorzien van een natje en een droogje, maar dat doe ik met liefde  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
*Tapt een verse bak pleur in en pakt de verse kano's uit den kast.*
Proost meissie |
|
nietmeer Erelid
|
Kan iemand mij vertellen hoe ik een geanimeerd plaatje (gif) op mijn pp kan zetten ????????? |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
[ img ] .. [ /img ] |
|
nietmeer
|
Uhjj, net zoals een jpegje denk ik.. |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ikke is ook weer eventjes online  De twee uur vrij voor de laatste drie uur marteling...... |
|
nietmeer Erelid
|
Hey zoon  .. en hoe bevalt zo'n eerste dag op school je wer??? |
|
Dniworrom 3e plek SL 2006
 WMRindex: 1.313 OTindex: 607 S |
|
|
Ikke
Oudgediende
Quote ElrohirElensar: Hey zoon  .. en hoe bevalt zo'n eerste dag op school je wer??? Tot nu toe is het wel leuk: Engels van Langan (Ierse leraar, maakt constant grapjes en dwaalt elke les kilometers af) Biologie is natuurlijk altijd leuk  Nu 'n uurtje vrij, dadelijk 'n uurtje met Kasia en nog iemand aan 'n scheikundeverslag werken   Daarna begint de horror pas: Blokuur CKV   en als genadeklap 'n uur frans  |
|
nietmeer Erelid
|
@Ikke.. CKV?? Papa is al lang van school af hoor.. |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
halloo mensen en zijn de kinderen lekker op school en de mnsen lekker aan het werk nou ja de mensen die op hun werk op wmr zitten
|
|
Ikke
Oudgediende
Quote ElrohirElensar: @Ikke.. CKV?? Papa is al lang van school af hoor.. CKV staat voor Culturele Kunstzinnige Vorming.... Maar COV zou 'n toepasselijkere naam zijn: Culturele onzinnige vorming  |
|
Dniworrom 3e plek SL 2006
 WMRindex: 1.313 OTindex: 607 S |
Quote mier: halloo mensen en zijn de kinderen lekker op school en de mnsen lekker aan het werk nou ja de mensen die op hun werk op wmr zitten
ik niet, ik ben vrij van school |
|
nietmeer Erelid
|
@MierIk zit thuis op mijn werk via de ene computer, en op wmr via de andere  .. |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
Quote Dniworrom: Quote mier: halloo mensen en zijn de kinderen lekker op school en de mnsen lekker aan het werk nou ja de mensen die op hun werk op wmr zitten
ik niet, ik ben vrij van school oh ik ook moet morgen pas weer heen en nu ben ik de kerstboom aan het opruimen |
|
nietmeer Erelid
|
@Ikke... aha, zo'n vaag vak heb ik vroeger ook gehad. En het werd gegeven door een enorme geitenwollensokkenbreier van een leraar  . Tering wat heb ik altijd een mot gehad met die man.. |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Wie komt er in de buurt van born met een laptop ??? met wifi - want ik hoop vandaag mijn wifi-ring te bouwen..
|
|
AcidCranberry 1e plek SL 2006
 WMRindex: 136 OTindex: 1.397
|
ik heb vandaag eindelijk vakantie.... omgekeerde wereld, maar wel lekker. |
|
nietmeer Erelid
|
@heraux... sorry maar ik niet... @AcidCranberry... Hhhmm... moest je dat zo hardop vertellen?? Ons een beetje jaloers maken zeker... |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ElrohirElensar: @Ikke... aha, zo'n vaag vak heb ik vroeger ook gehad. En het werd gegeven door een enorme geitenwollensokkenbreier van een leraar  . Tering wat heb ik altijd een mot gehad met die man.. Wij hebben 'n kijk-mij-nou-eens-populair-zijn-dwerglerares ervoor  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Ikke: Quote ElrohirElensar: @Ikke... aha, zo'n vaag vak heb ik vroeger ook gehad. En het werd gegeven door een enorme geitenwollensokkenbreier van een leraar  . Tering wat heb ik altijd een mot gehad met die man.. Wij hebben 'n kijk-mij-nou-eens-populair-zijn-dwerglerares ervoor  Ik had zo'n jeruzalemnikes-met-sokken-tot-zijn-knieën-omhooggetrokken-leraar |
|
Ikke
Oudgediende
Ik moet weer wennen aan de 17" monitoren op school  |
|