Cafe de Nachtvlucht |
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Quote LessienElensar: Môge Jive.....ook een bakje koffie ? Beetje laat, ik weet het, maar nee dank je  Ik hou niet van koffie, maar wel van cafeïne hehe. Cola of thee voor mij. (Sorry, zat op wekelijkse bespreking  ) |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik lus wel een glaasje bananensap  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Hey vaders.....
*Zet een koppie thee voor het swingkonijn* |
|
Jivebunny
oud moderator
@Blend, Dan vind je dit vast ook een leuk spelletje  @Zoon, dank!  vaders gaat de papiermolen even induiken nu, eindverslag van zijn stage (ja ja, toch een kwieke ouwe knar  ), moet morgen ingeleverd worden.  |
|
Blend
Oud Moderator
jive Oehhhh, nieuwe veslaving erbij!!  |
|
nietmeer Erelid
|
*Gooit een paar bananen in de sapcentrifuge en maakt bananensap* Hier 'apejong' je bananensapje  |
|
nietmeer
|
Smorges allen, is er nog koffie in de keet? |
|
nietmeer Erelid
|
*Grote bak pleur MET kano voor mij bro*
'boink' |
|
nietmeer Erelid
|
Jive... succes, en vergeet je duikbril niet... |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
*pakt de laatste kano* |
|
nietmeer
|
Ahh, met kano, lekker *boink* |
|
Blend
Oud Moderator
@elrohir Dank je, hmmmm dat smaakt naar... banaan  |
|
nietmeer Erelid
|
Nieuwe kano's nodig... wie gaat er nog naar de winkel toe?? Die moet even nieuwe meenemen.. @Blend, jaja.. 100% Chiquita.....  |
|
nietmeer
|
Had ik al aan gedacht bro, een pak kano's en stroopwafels staan in de kast links van je. |
|
nietmeer Erelid
|
Grinzz...
Wij zijn toch echt 2 handen op 1 buik...
*Tapt alle kopjes nog een vol, en doet het truukje met de sapcentrifuge nog eens voor Blend*
|
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote ElrohirElensar: *.... en doet het truukje met de sapcentrifuge nog eens voor Blend*
Kan je die aap niet zelf dat kunstje leren... mischien kan hij ook koffie zetten??  EDIT: Ik heb die parkiet bij mij thuis al eens koffie proberen te leren zetten... maar die wil nog niet echt mee werken...  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Nog een bakkie dan, en dan weer verder...  |
|
nietmeer Erelid
|
@Hoskeu.. Grinzz... een aap kan niet eens onthouden dat ie zijn behoefte buiten of op een bak moet doen... vandaar altijd de luier.. Dus voordat de bar en de keuken een klerezooi worden doe ik de bananensapjes wel.. Ennuh... tijd voor een verse parkiet lijkt me zo.. |
|
Blend
Oud Moderator
Toch nog een voordeel dat je een aap bent  Alles wordt voor je gedaan  Shit hoe kom ik nu weer van dit imago af  |
|
nietmeer Erelid
|
Grinzz...
Ja dat weet ik niet.. we gaan hem straks even bloggen.. Het verhaal van Blend de Aap.. nog voorkeur voor wat voor aap je bent?? |
|
Blend
Oud Moderator
Een lieve?  Mag ik alsjeblieft zindelijk zijn?  Scheelt een heleboel werk.. |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Pech-Blende Koffie Als in het duister een groene gloed de kamer verlicht, moet het Pech-Blende koffie zijn
|
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@herauxOf het is koffie uit de kerncentrale van Borsele... |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote ElrohirElensar: nog voorkeur voor wat voor aap je bent?? Blend de bonobo!!! hahahaha, ernstig veel goedmaak sex enzo  |
|
Blend
Oud Moderator
jive Ja dat ziet er wel goed uit  De secundaire voorwaarden zijn ook mee te leven  |
|