Cafe de Nachtvlucht |
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ poncke ik weet het maar ja hij is denk ik best wel beschermend tegen mij en mijn moeder hij wil diep in zijn hart niet dat mij of mijn moeder wat overkomt aangezien ik en mijn broer vroeg in onze leven onze vader ben kwijtgeraakt maar dat denk ik hoor dat hij dat niet wil |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Quote mier: Quote Liz87: @ Mier.. Ok... Cool... Ik ben gek op paarden... Alleen die kom je hier niet zo snel tegen..! Als ik ooit op een boerderij zou wonen, wil ik dr ook wel 1... Hoe heet ie? onze paard heet gerra buitenlust was een goed drafpaard geweest op de drafbaan in groningen totdat ze haar poot blezeerde Beetje late reactie.....kom net binnen vallen, maar mier.....een paard heeft geen poot, maar een been |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
@Poncke... Inderdaad... morgenavond 23:35 plaatst Kpuc het eerste bericht op den duizendste pagina dezer kroeg.. |
|
nietmeer Erelid
|
Is zoon Blend er nog ????? De goede verhaal verteller ???? |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
Quote Jannick: Kan er iemand goed Duits?  duits?? neeeh... http://babelfish.altavista.com maar die wel that's my big friend |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote ElrohirElensar: @Poncke... Inderdaad... morgenavond 23:35 plaatst Kpuc het eerste bericht op den duizendste pagina dezer kroeg.. Oja?  Dat doe ik, hoor..  |
|
nietmeer
|
Wie lust er een lapje grhinnik? |
|
Mier Oudgediende
@ lessien boeie haha ik zeg overlaa en poot tegen zelfs tegen mijn eigen poten  |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
@ mier Dat denk ik ook wel hoor. En als er een vriend van hem bij is moet ie natuurlijk een beetje ruiger zijn naar zijn zussie toe... Maar ik vind het juist ruig om te laten zien hoe veel ik van mijn zus hou. Dat komt niet vaak voor in het openbaar zeg maar....  |
|
nietmeer Erelid
|
Hoi Ikke @Jannick.. Jawohl, ich spreche sehr gut deutsch.. |
|
eskimo Senior lid WMRindex: 181 OTindex: 1.103 Wnplts: haarlem
|
ik heb een nieuw verhaal!  het heet: de heks en de kaasschaaf  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Hoi mama @macfreak: mag ik je email/IM adres? |
|
Jannick
Oudgediende
Quote ElrohirElensar: Hoi Ikke @Jannick.. Jawohl, ich spreche sehr gut deutsch.. Mooi zo..  *Zoek Elrohir in zijn contactenlijst* |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Lessien... Ken je ene John van Persie? Uit Zwijndrecht? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote eskimo: ik heb een nieuw verhaal!  het heet: de heks en de kaasschaaf  Kijk en huiver  |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
gaat weer nergens over Eski |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Kpuc: Wie lust er een lapje grhinnik? Je gaat niet wer beginnen he  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Kpuc: Wie lust er een lapje grhinnik? Uhm, om weer een kudde gezeik te voorkomen, geef mijn portie maar even aan fikkie.. ik doe het wel even met kaasstengeltjes  |
|
nietmeer
|
Bro en schone zus, een zeer goedenavond op deze winderige avond  |
|
Mier Oudgediende
@Poncke dat doet hij altijd als zijn goed vriend er is vet irri is dat maar ja wat doe je eraan  het is en blijft familie en die moet je koesteren wat ik altijd al doe ik wil mijn broer en mijn moeder en mijn 2de vader nog niet kwijt  |
|
eskimo Senior lid WMRindex: 181 OTindex: 1.103 Wnplts: haarlem
|
weet ik  daar ben ik het beste in, heel veel lullen en toch haast niks nuttigs zeggen  |
|
Jannick
Oudgediende
Kep zin om te sk***ken..  |
|
nietmeer Erelid
|
*Boink* Bro  ... drink een palmpje met me.. |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Liz87: @ Lessien... Ken je ene John van Persie? Uit Zwijndrecht? Nee, ken ik niet..... @Ikke, goedeavond zoon, hoe is ie ? |
|