Cafe de Nachtvlucht |
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Quote Jannick: Ik ben van iedereen de vader..  Hmmmmzz.....volgens mij was je mijn zoon hoor  en ben heeeeeel blij met je  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
ik wil er graag direct bij!! ik ben nu 3 dagen lid ofzo en dit is gewoon geweldig mooi!! een grote familie
btw hoe berijk ik jivebunny |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Wie is er met wie getrouwt? |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
nee ik sta er niet op meer nee stond wel op een andere de allerallerallereerste geval gemaakt door iemand anders volgens mij door alweerdoor en nu sta ik er neit meer op  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
@lizz.... Grinzz.. We zijn erg open richting buitenstaanders hoor... iedereen is welkom in de familie die WMR heet... He, Jannick, ga jij die brief gewoon effe schrijven.... ggrrrrrr.... |
|
nietmeer Erelid
|
Quote macfreak: ik wil er graag direct bij!! ik ben nu 3 dagen lid ofzo en dit is gewoon geweldig mooi!! een grote familie
btw hoe berijk ik jivebunny Via zijn blog of persoonlijke pagina.. en soms hier via het cafe.. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
*constateerd dat hij weer genegeerd wordt en gaat eenzaam in 'n hoekje zitten nadenken....* |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote macfreak: Quote Jannick: Ik ben van iedereen de vader..  Oke bijna papa!!  AH.. shit.. Elorhir heeft me ontdekt.. Shit..  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote mier: nee ik sta er niet op meer nee stond wel op een andere de allerallerallereerste geval gemaakt door iemand anders volgens mij door alweerdoor en nu sta ik er neit meer op  Bij wie hoorde je of wil je tegenwoordig horen?? |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
Hallo ikke Ik heb een prachtige post voor je geplaatst en nu zeg je zoiets. Quote poncke: *knuffelt ikke*
Maar die wil in real life een knuffel
*start auto en is op weg naar blerick* |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
ik heb een zieke geest, getuige mijn laatste blog entry.
|
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
Quote Jannick: Quote macfreak: Quote Jannick: Ik ben van iedereen de vader..  Oke bijna papa!!  AH.. shit.. Elorhir heeft me ontdekt.. Shit..  nu kun je me nog vanalles wijs maken... over een weekje niet meer |
|
nietmeer Erelid
|
*schenkt een Bitter Lemon in, en gaat naast Ikke op de bank zitten. Hier zoon, zeg nou eens tegen je vader wat ie kan doen voor je* |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Liz87: Wie is er met wie getrouwt? Voogeltje met Monique Elrohir met Lessien Jivebunny met Reema Luna eerst met Kpuc, daarna met Heraux Thom met Sheep Jannick met Ikky Mmore met Enkie Sannetjuh met Loepia Sjaak met Puppy Blend met Pietjuhh |
|
Mier Oudgediende
@ elrohir maakt niks uit wie mij erbij wilt hebben natuurlijk moet wel gerespecteerd worden natuurlijk |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Poncke: Hallo ikke Ik heb een prachtige post voor je geplaatst en nu zeg je dit Quote poncke: *knuffelt ikke*
Maar die wil in real life een knuffel
*start auto en is op weg naar blerick* Sorry, die hadk gemist.... gaat hier zo snel Dankje  |
|
nietmeer Erelid
|
En van die hele lijst, zijn er twee in het echt ook een paar.....zoek maar uit  |
|
Poncke Erelid
Ik ben wel een man maar een knuffel is voor iedereen ikke... hahahaha  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote LessienElensar: Quote Liz87: Wie is er met wie getrouwt? Voogeltje met Monique Elrohir met Lessien Jivebunny met Reema Luna eerst met Kpuc, daarna met Heraux Thom met Sheep Jannick met IkkyMmore met Enkie Sannetjuh met Loepia Sjaak met Puppy Blend met Pietjuhh  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ElrohirElensar: *schenkt een Bitter Lemon in, en gaat naast Ikke op de bank zitten. Hier zoon, zeg nou eens tegen je vader wat ie kan doen voor je* Niet bijster veel eigenlijk.... Voel me 'n beetje verlaten (ondanks de drukte hier). Gaat vanzelf wel weer over  |
|
Mier Oudgediende
ja voogeltje en monique toch en lessien en elrohir  heb ik het goed die laatste weet ik zeker en die bovenste ook  |
|
eskimo Senior lid WMRindex: 181 OTindex: 1.103 Wnplts: haarlem
|
Quote LessienElensar: Quote Liz87: Wie is er met wie getrouwt? Voogeltje met Monique Elrohir met Lessien Jivebunny met Reema Luna eerst met Kpuc, daarna met Heraux Thom met Sheep Jannick met Ikky Mmore met Enkie Sannetjuh met Loepia Sjaak met Puppy Blend met Pietjuhh wie wil met mij trouwen?  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote LessienElensar: Quote Liz87: Wie is er met wie getrouwt? Voogeltje met Monique Elrohir met Lessien Jivebunny met Reema Luna eerst met Kpuc, daarna met Heraux Thom met Sheep Jannick met Ikky Mmore met Enkie Sannetjuh met Loepia Sjaak met Puppy Blend met Pietjuhh Dus als je kids zijn al getrouwt? Heb je nog neven ofzo?  ;) |
|
nietmeer Erelid
|
Quote mier: @ elrohir maakt niks uit wie mij erbij wilt hebben natuurlijk moet wel gerespecteerd worden natuurlijk Wil je bij het grootste gezin van wmr komen wonen?? De Elensars.. heb je meteen 4 broers, 4 zussen, 4 katten, 1 mama en 1 papa... 2 setjes grootouders.. eigenlijk de hele klerezooi in een keer compleet.. |
|
Poncke Erelid
ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik wil eskimo trouwen wel om WMR in het echt wordt ik gearresteerd...  |
|