Cafe de Nachtvlucht |
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Van al mijn kids hier, zijn er maar twee getrouwd.....Jannick en Blend.... |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
wie wil mij en eskimo trouwen op WMR... eskimo moet wel willen dan....  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ elrohir ja hoor akn ik samen met lessien naar billy ray cyrus luisteren  |
|
nietmeer Erelid
|
@Liz Quote LessienElensar: Van al mijn kids hier, zijn er maar twee getrouwd.....Jannick en Blend.... |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Poncke Erelid
eskimo voor een foto check mijn PP |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Quote mier: @ elrohir ja hoor akn ik samen met lessien naar billy ray cyrus luisteren  Grinzz... Miertje Welkom bij de familie... ken je al je broers en zussen al??? ja he.. en je hebt 3 hele fijne ooms... Kpuc, Mmore en Jatser.. |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Hmmz ok... Echt heel verwarrend  |
|
eskimo Senior lid WMRindex: 181 OTindex: 1.103 Wnplts: haarlem
|
Quote Poncke: wie wil mij en eskimo trouwen op WMR... eskimo moet wel willen dan....  leuk  dan adopteren we blend, dan ben ik mijn eigen dochter en dochter tegelijk, want blend is mijn broer en de zus van mijn broer ben ik  |
|
Poncke Erelid
@ eskimo dus we trouwen op WMR
Wie wil de ceremonie voltrekken
Ik stel voor de Elensar famile |
|
nietmeer Erelid
|
Quote eskimo: Quote Poncke: wie wil mij en eskimo trouwen op WMR... eskimo moet wel willen dan....  leuk  dan adopteren we blend, dan ben ik mijn eigen dochter en dochter tegelijk, want blend is mijn broer en de zus van mijn broer ben ik  Blend is mijn zoon al Eskimo..... |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
GUIDO FOR PRESIDENTTTT  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Poncke: wie wil mij en eskimo trouwen op WMR... eskimo moet wel willen dan....  Wanneer is de bruiloft? |
|
nietmeer Erelid
|
DOCHTER THEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Hoe was je avond ??????? |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
oke nog een keer dezelfde vraag: hoe bereik ik Jivebunny?? ik wil ook in de familie!! please help me |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
*Gaat weer verder met nadenken...  * |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
dus ik zit in de familie Elensar  |
|
|
Quote LessienElensar: Quote eskimo: Quote Poncke: wie wil mij en eskimo trouwen op WMR... eskimo moet wel willen dan....  leuk  dan adopteren we blend, dan ben ik mijn eigen dochter en dochter tegelijk, want blend is mijn broer en de zus van mijn broer ben ik  Blend is mijn zoon al Eskimo..... verpest het nou niet! nu is het ook de mijne  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
*pakt zijn gsm en stuurt een sms naar de ambtenaar van de burgelijke stand Jivebunny om het heugelijke feit dat de familie met 1 persoon wordt uitgebreid* |
|
nietmeer Erelid
|
Quote macfreak: oke nog een keer dezelfde vraag: hoe bereik ik Jivebunny?? ik wil ook in de familie!! please help me Via zijn blog....via zijn mail en af en toe hier in het café..... |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
nietmeer Erelid
|
Quote eskimo: Quote LessienElensar: Quote eskimo: Quote Poncke: wie wil mij en eskimo trouwen op WMR... eskimo moet wel willen dan....  leuk  dan adopteren we blend, dan ben ik mijn eigen dochter en dochter tegelijk, want blend is mijn broer en de zus van mijn broer ben ik  Blend is mijn zoon al Eskimo..... verpest het nou niet! nu is het ook de mijne  Nee, je bent mijn dochter en je blijft van mijn zoon af....Grrrrrrrrrrrrrrr |
|
Poncke Erelid
Yeeeeeeeeeeeeh
We trouwen nu
Oke ik trek even mijn mooiste pak aan
|
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
Quote LessienElensar: Quote macfreak: oke nog een keer dezelfde vraag: hoe bereik ik Jivebunny?? ik wil ook in de familie!! please help me Via zijn blog....via zijn mail en af en toe hier in het café..... ja oke... en dan gewoon een berichtje sturen en dan kan ik erbij komen? |
|
|
nu trouwen  leuk, trouwen in m'n badjas  |
|