Cafe de Nachtvlucht |
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ ElrohirElensar.... Is er nog iemand over met wie ik kan trouwen? Iedereen is getrouwt... Kvoel me zo allen  ;) |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Poncke: @ hoskeu na de plechtigheid drinken we er eentje vriend Gaarne!! Mischien dat ik zelfs wel zin heb in twee... of drie... of vier... of....... |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
Quote ElrohirElensar: We hebben nu wel veel kinderen hoor   Ik geloof dat verbouwen niet meer helpt, dat wordt verhuizen... ik ga wel in het tuinhuisje wonen hoor |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
@ lessien Mooi gedaan meid @ eskimo we zijn WMR man en vrouw  |
|
eskimo Senior lid WMRindex: 181 OTindex: 1.103 Wnplts: haarlem
|
blend wil wel trouwen! en blend is ook polyandries! |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ikke gaat dalik maar 'n poging doen om te slapen... proberen m'n brein uit te schakelen |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Quote Liz87: @ ElrohirElensar.... Is er nog iemand over met wie ik kan trouwen? Iedereen is getrouwt... Kvoel me zo allen  ;) Je kan je niet alleen voelen  ... je hebt 5 zussen en 4 broers... het is hier in huis nooooit stil... |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Quote eskimo: blend wil wel trouwen! en blend is ook polyandries! Hoe weet je dat blend met je wil trouwen ???? |
|
Mier Oudgediende
waar is blend eigelijks ik mis hem hij is zo stil  BLEND WAAR BEN JE |
|
nietmeer Erelid
|
Quote mier: Quote ElrohirElensar: We hebben nu wel veel kinderen hoor   Ik geloof dat verbouwen niet meer helpt, dat wordt verhuizen... ik ga wel in het tuinhuisje wonen hoor Zal ik daar dan even een kachel, toilet en badkamertje in bouwen??? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Mooi Theetje!   |
|
Poncke Erelid
@ iedereen in het cafe
Drinken is van mij
Geef de bestelling maar door.
Wie is de barman
@ eskimo
Smmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmaaaaakkkkkk
|
|
Liz87 Erelid
|
Haha... Maar die zijn bijna allemaal al getrouwt  |
|
|
hij zegt dat ie eraan komt  |
|
Jannick
Oudgediende
Thee word genegeerd..  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik ga me denk ik maar eens goed bezatten en morgen maar eens wat hulp ga zoeken.
Ik ga trouwen met mijn zus, die al getrouwd is, waardoor ik zelf moet gaan scheiden of heb ik ook 2 vrouwen...
ik trek het niet meer, ik zet het op een zuipen en zie wel wat het van me wordt |
|
Mier Oudgediende
Quote ElrohirElensar: Quote mier: Quote ElrohirElensar: We hebben nu wel veel kinderen hoor   Ik geloof dat verbouwen niet meer helpt, dat wordt verhuizen... ik ga wel in het tuinhuisje wonen hoor Zal ik daar dan even een kachel, toilet en badkamertje in bouwen??? ja doe maar ff anders is het zo koud daar moet ik dan ff helpen |
|
Liz87 Erelid
|
Poncke & Eskimo... Congretszzz!  |
|
Jannick
Oudgediende
Test.. Test.. Komt alles over?  |
|
Poncke Erelid
@ eskimo
wat doen we nu, we zijn getrouwd op WMR
Ik voel me een beetje licht in mijn hoofd
Hihi kan ook de bavaria zijn maar ik voel me gelukkig....jij ook? |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Liz87: Haha... Maar die zijn bijna allemaal al getrouwt  Welnee...alleen eskimo, blend en jannick... en die komen alle dagen eten thuis.. want zoals papa kookt kookt niemand.. |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
ik ben geen familie, en (nog) niet getrouwd. maar twee huwelijken op een avond is wel een beetje veel van het goede. Ik blijf nog even WMR-vrijgezellig.
Klinkt leuk Thee, ben ik weer jaloers. Gisteren al mijn ouders die naar Van Muiswinkel en Van Vleuten zijn geweest, vandaag jij naar Guido Weijers. Ik wil ook cabaret zien!
|
|
Jannick
Oudgediende
Quote Poncke: @ eskimo
wat doen we nu, we zijn getrouwd op WMR
Ik voel me een beetje licht in mijn hoofd
Hihi kan ook de bavaria zijn maar ik voel me gelukkig....jij ook? Heb ik wat gemist?  |
|
Poncke Erelid
dankje LIZZZZZ
neem een drankje |
|
|
jah  vanochtend had ik nog geen man, nu 2  het leven is wel mooi  |
|