Cafe de Nachtvlucht |
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
das niet gezond mama!!!  blend; mag ik mee naar het lang der onbegrenzde mogelijkheden? |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
@ smartjan
nee niet gelovig
check het forum vragen des levens en dan het topic evolutie, de missing link
dan wordt je een hoop duidelijk waar ik in geloof |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
|
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
 slaapse jannick |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Blend: @MierNaar het land van de onbegrenzde mogelijkheden @lessien Ik blijf altijd voor Mindworks zorgen, mijn kindje Mijn vrouw heb ik al een hele tijd niet meer gezien trouwens.... Wanneer was Pietjuhh hier voor het laatst? /seen Pietjuhh Oowja het is ondanks de hoeveelheid posten geen mirc hierzo... en we hebben geen bot op dit channel..  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Doei..  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Eskimo... Veel plezier met Poncke... Maar ik wil Blend...  |
|
Poncke Erelid
@ eskimo ik het echt... maar ik wil de WMR huwlijksnacht wel met je doorbrengen...  |
|
Theetje
Oudgediende
@Blend; van jou zal ik dromen hoor!  |
|
Liz87 Erelid
|
bye bye Jannick! |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Quote eskimo: jah tuurlijk  maar ik moet tog iemand hebben voor de huwelijksnacht?  je zegt het zelf, jij zou worden gearesteerd, als je niet eerst in elkaar word gemept door m'n ouders  By the way Huwelijksvoltrekking was voor jou en Poncke, heb Blend er niet in genoemd, dus je bent alleen met Poncke getrouwd  |
|
Poncke Erelid
@ JANNICK
trusten |
|
eskimo Senior lid WMRindex: 181 OTindex: 1.103 Wnplts: haarlem
|
 ik wil geen concurentie! |
|
smartjan Senior lid WMRindex: 369 OTindex: 200 Wnplts: somewhere S |
Quote Poncke: @ smartjan
nee niet gelovig
check het forum vragen des levens en dan het topic evolutie, de missing link
dan wordt je een hoop duidelijk waar ik in geloof  Dan ben je een van de weinige evolutionisten die zegt dat ie gelooft  Maar door het woord Halleluja te gebruiken bevestig je dat God bestaat  Halleluja betekent namelijk: God zij gelooft! |
|
Mier Oudgediende
blend je bent echt in trek hier sjong jonge hoe hou je het vol 2 dames die je willen en 1tje die je al hebt  |
|
Poncke Erelid
@ lessien
dank je |
|
Liz87 Erelid
|
Quote LessienElensar: Quote eskimo: jah tuurlijk  maar ik moet tog iemand hebben voor de huwelijksnacht?  je zegt het zelf, jij zou worden gearesteerd, als je niet eerst in elkaar word gemept door m'n ouders  By the way Huwelijksvoltrekking was voor jou en Poncke, heb Blend er niet in genoemd, dus je bent alleen met Poncke getrouwd  Zie je wel Eskimo...  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
*Sneakt met Mier de achterdeur uit* |
|
Theetje
Oudgediende
BLENNNNNND, niet weg gaannnn |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Ik ontvang Poncke met open armen in de familie... en die Bonobo heeft een probleem met mij als ie zich hierin gaat/laat mengen  |
|
eskimo Senior lid WMRindex: 181 OTindex: 1.103 Wnplts: haarlem
|
Quote Blend: *Sneakt met Mier de achterdeur uit* *gaat huilend in een hoekje zitten* |
|
Mier Oudgediende
*gaat heel sneakie met blend mee* |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Wat een huwelijks problemen... Doe mij nog maar een biertje...  |
|
Poncke Erelid
@ smartjan daar heb je gelijk in. Ik geloof in de evolutie...en de big bang...dan geloof ik ook ja...maar ik ben niet gelovig... en ik wist niet dat halleluja dat betekende maar na mijn huwlijksnacht met eskimo denk ik da halleluja veelvuldig uit mijn mond zal komen,....  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote eskimo: Quote Blend: *Sneakt met Mier de achterdeur uit* *gaat huilend in een hoekje zitten* *neemt plaatst naast eskimo en huilt lekker mee  * |
|