Cafe de Nachtvlucht |
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Blend: Ik ga me denk ik maar eens goed bezatten en morgen maar eens wat hulp ga zoeken.
Ik ga trouwen met mijn zus, die al getrouwd is, waardoor ik zelf moet gaan scheiden of heb ik ook 2 vrouwen...
ik trek het niet meer, ik zet het op een zuipen en zie wel wat het van me wordt mag ik met je mee zuipen, iedereen negeert mijn verhaal, behalve jannick  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ blend blijf bij je eigen vrouw waar je nu mee bent getrouwd zou dat niet slim zijn je hebt trouwens ook een kind met haar |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Quote Poncke: @ lessien Mooi gedaan meid @ eskimo we zijn WMR man en vrouw  Het is het voorrecht van de ambtenaar van de burgerlijke stand als eerste een gelukwens uit te spreken. Dat doe ik van ganser harte, overtuigd als ik ben van de grote liefde en de innige vriendschap tussen u beiden, die ook uw huwelijk zullen schragen. Geluk is wat wij u allen wensen, alle geluk op uw verdere gezamenlijke reis door het leven. Nu eens straalt het geluk je tegemoet of wordt het je in de schoot geworpen. Dan weer moet je het geluk zelf afdwingen. Met uw beider enthousiasme, eigen humor en optimistische instelling moet ook dát u lukken. Ook de wederzijdse ouders en de overige familieleden wens ik van harte geluk met dit huwelijk. U krijgt er allen één familielid bij, dat zich ongetwijfeld een eigen plaats in uw midden zal weten te verwerven. Hiermee, dames en heren, is de huwelijksplechtigheid ten einde. |
|
smartjan Senior lid WMRindex: 369 OTindex: 200 Wnplts: somewhere S |
*smartjan komt ook binnenzetten* Poncke & Eskimo, van harte gefeliciteerd *handje schudden, trouwjurk bewonderen* oh ah, wat is ie mooi he?  Is this gonna be something like Second Life? |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
@ thee
er was een bruiloft, en je was getuige... dus kop op.... |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
*Bericht komt niet over* |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ikke is zo weg.... tot morguh.... hopelijk ben ik dan wat minder alleen...  |
|
eskimo Senior lid WMRindex: 181 OTindex: 1.103 Wnplts: haarlem
|
Quote smartjan: *smartjan komt ook binnenzetten* Poncke & Eskimo, van harte gefeliciteerd *handje schudden, trouwjurk bewonderen* oh ah, wat is ie mooi he?  Is this gonna be something like Second Life? dat kan niet, ik ben getrouwd in een badjas |
|
Mier Oudgediende
wat is er jannick |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ ElrohirElensar.... ben ik al aangevraagt als je kind? Anders ben ik liever een kennis en wil ik met Blend trouwen.. Als ie gescheiden zou zijn..  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@TheE... Ik heb hem ook gezien op oudejaar...  |
|
|
Quote Jannick: *Bericht komt niet over* ja, ik ben net getrouwd met blend en ponce, maar je bent net op tijd voor de afterparty  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@TheEMijn lieve Mindworks (is wel geadopteerd) maar ik beschouw hem als mijn eigen kind  |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
@ jannick en thee kop op mensen er was een bruiloft gun eskimo en mij even het moment @ lessien dank je meid, het was prachtig @ mijn WMR vrouw Ik wil je wel delen met blend maar het moet niet tegelijk zijn hahahahaha  |
|
|
Quote Liz87: @ ElrohirElensar.... ben ik al aangevraagt als je kind? Anders ben ik liever een kennis en wil ik met Blend trouwen.. Als ie gescheiden zou zijn..  nee, blend is van mij  |
|
Mier Oudgediende
zozo blend je bent in trek bij de dames eerst je eskimo al en nu liz ook nog es |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
trusten ikke... *geeft ikke een dikke knuffel*.. slaap lekker zoon |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Truste ikke Blend is onze player geloof ik ...  |
|
smartjan Senior lid WMRindex: 369 OTindex: 200 Wnplts: somewhere S |
Quote eskimo: Quote smartjan: *smartjan komt ook binnenzetten* Poncke & Eskimo, van harte gefeliciteerd *handje schudden, trouwjurk bewonderen* oh ah, wat is ie mooi he?  Is this gonna be something like Second Life? dat kan niet, ik ben getrouwd in een badjas K had t over Eskimo natuurlijk  How can you do so stupid?  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
*Geeft Lessien een dikke knuffel* |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik ga ervandoor; veel plezier hier nog; ik ga wel ergens anders me gelukkig voelen  voor blend en jannick en everzwijn |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote ElrohirElensar: trusten ikke... *geeft ikke een dikke knuffel*.. slaap lekker zoon Tot morge papa |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Kom je ook mier??  Als er 2 vechten om een been gaat de 3e ermee heen  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Blend......hoe kan je nou met je eigen zus trouwen en je vrouw dit aan doen   en wat moet er nu gaan worden van je kind ???? |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
@Liz.. ja het is al met bloed ingeschreven in de boeken.. |
|