Cafe de Nachtvlucht |
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote eskimo: en ik ga ook trouwen met blend, want ik ben polygamisch  uuh met je broer? dan ben je ook incestueus! iel |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@Theetje vertel maar aan mij hoe guido was ik luister wel  |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
Quote Theemonster: ik wil vertelllleeeen niet naar een bruiloft    Vertel maar hoor Thee, Ik vind bruiloften toch niet interessant. zelfs niet die van Eskimo. Ik luister wel naar je verhaal over guido. |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Quote eskimo: Quote Poncke: Niemand wordt genegeerd, iedereen is uitgenodigd op de bruiloft van Eskimo & Poncke EN op die van eskimo en blend  Blend is al getrouwd en trouwen met je broer doe je niet  |
|
eskimo Senior lid WMRindex: 181 OTindex: 1.103 Wnplts: haarlem
|
Quote Theemonster: Quote eskimo: en ik ga ook trouwen met blend, want ik ben polygamisch  uuh met je broer? dan ben je ook incestueus! iel weet ik. NU WIL IK TAART&CHAMPAGNE!! ponce en blend, hoe lossen we dat op bij de huwelijksnacht?  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
*Kan het niveau niet bijhouden* |
|
|
Quote LessienElensar: Quote eskimo: Quote Poncke: Niemand wordt genegeerd, iedereen is uitgenodigd op de bruiloft van Eskimo & Poncke EN op die van eskimo en blend  Blend is al getrouwd en trouwen met je broer doe je niet  blend is gescheiden, en trouwen met je broer kan best, dat doen ze in taiwan ook! |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
Ik ben een WMR bruigegom dus de huwlijksnacht wordt moeilijk omdat ik mij aan de wet moet houden... hahah
maar je moet nog ja zeggen tegen me
en dan heb ik mijn trouwbelofte voor je al geschreven.. |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Bespeur ik daar een reden om weer eens ouderwets flink door tezakken??  |
|
|
JA  |
|
Poncke Erelid
@ hoskeu na de plechtigheid drinken we er eentje vriend |
|
|
leuk, nu heb ik 2 mannen  |
|
nietmeer Erelid
|
Huwelijksvoltrekking van Poncke en Eskimo !!!!!
Verklaart u, Poncke, aan te nemen tot uw wettige echtgenote, Eskimo, en belooft u getrouw alle plichten te zullen vervullen die de wet aan het huwelijk verbindt? Wat is hierop uw antwoord?
En verklaart u, Eskimo, aan te nemen tot uw wettige echtgenoot, poncke, en belooft ook u alle plichten te zullen vervullen die de wet aan het huwelijk verbindt? Wat is hierop uw antwoord? |
|
Poncke Erelid
@ eskimo deze is voor jou meid Lieve Eskimo, Telkens als ik je zie, weet ik waarom ik leef Telkens als ik je zie, wil ik je kussen Telkens als ik je zie, wordt mijn ziel een beetje schoner Kijk ik in je ogen, Schitterend als de maan Zilver als de zee Raak ik verloren in je blik Telkens als ik je zie, vlinders in mijn buik Telkens als ik je zie, bliksem in mijn hoofd Telkens als ik je zie, wordt mijn ziel een beetje schoner Ik wou dat ik een traan was Geboren in je ogen Leven op je wangen En sterven op je lippen Nu weet ik waarom ik je bewonder…  |
|
Poncke Erelid
Quote LessienElensar: Huwelijksvoltrekking van Poncke en Eskimo !!!!!
Verklaart u, Poncke, aan te nemen tot uw wettige echtgenote, Eskimo, en belooft u getrouw alle plichten te zullen vervullen die de wet aan het huwelijk verbindt? Wat is hierop uw antwoord?
En verklaart u, Eskimo, aan te nemen tot uw wettige echtgenoot, poncke, en belooft ook u alle plichten te zullen vervullen die de wet aan het huwelijk verbindt? Wat is hierop uw antwoord? JAAAAAAAAAAA IK WIL |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote eskimo: JA  Quote eskimo: leuk, nu heb ik 2 mannen  Weten ze dat zelf ook?  |
|
|
@ ponce, die ken ik al  en lessien, men antwoord is ja  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Poncke: @ eskimo deze is voor jou meid Lieve Eskimo, Telkens als ik je zie, weet ik waarom ik leef Telkens als ik je zie, wil ik je kussen Telkens als ik je zie, wordt mijn ziel een beetje schoner Kijk ik in je ogen, Schitterend als de maan Zilver als de zee Raak ik verloren in je blik Telkens als ik je zie, vlinders in mijn buik Telkens als ik je zie, bliksem in mijn hoofd Telkens als ik je zie, wordt mijn ziel een beetje schoner Ik wou dat ik een traan was Geboren in je ogen Leven op je wangen En sterven op je lippen Nu weet ik waarom ik je bewonder…  Dat is mooi....  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote eskimo: Quote LessienElensar: Quote eskimo: Quote Poncke: Niemand wordt genegeerd, iedereen is uitgenodigd op de bruiloft van Eskimo & Poncke EN op die van eskimo en blend  Blend is al getrouwd en trouwen met je broer doe je niet  blend is gescheiden, en trouwen met je broer kan best, dat doen ze in taiwan ook! Blend is niet gescheiden, dus je moet het maar gewoon met één man doen..... |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
We hebben nu wel veel kinderen hoor   Ik geloof dat verbouwen niet meer helpt, dat wordt verhuizen... |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
oh wat lieff poncke *snik pinkt traantje weg* |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Elrohir, ik ganiet mee. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
guido was geweldig, was heerlijk om ff volkomen te ontspannen en allemaar te lachen. ik heb natuurlijk zijn Myosotis al 5 keer gezien. Ik had hem op de uitmarkt gezien, dus sommige grappen ken ik al maar wat is hij goed!! het ging over dat geluk gratis is en dat iedereen schaamteloos moet zijn, want dan sta je toch niet voor lul. HIj heeft uit zijn oudejaarconferance het liedje van marco borsato-rood nog een keer gedaan. op blote voeten, want zijn schoenen knelde  ik ga morgen een blog openen over wat er allemaal gebeurd is. maar het ging over de balletjes in vulpennen inkt, potloodpunten, nadenken, oplossingen, de lucht, jong zijn, gratis geluk, bill gates, paddo's, slakken die sex hebben, lieve heersbeestje waar je aan kan zien hoe oud ze zijn, etc. in 3 woorden: Ik wil WEEEER! |
|
Poncke Erelid
@ eskimo Die heb ik wel zelf gemaakt maar al eerder geplaatst op WMR omdat ik wist dat ik je tegen zou komen  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Poncke: Quote LessienElensar: Huwelijksvoltrekking van Poncke en Eskimo !!!!!
En verklaart u, Eskimo, aan te nemen tot uw wettige echtgenoot, poncke, en belooft ook u alle plichten te zullen vervullen die de wet aan het huwelijk verbindt? Wat is hierop uw antwoord? JAAAAAAAAAAA IK WIL Quote eskimo: @ ponce, die ken ik al  en lessien, men antwoord is ja  Dan verklaar ik als Ambtenaar van de Burgerlijke Stand van de gemeente WMR, dat Poncke en Eskimo door het huwelijk aan elkaar zijn verbonden. |
|