Cafe de Nachtvlucht |
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Al met al, is het misschien handig om hierte kijken, als je de hele WMR familie wilt begrijpen  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
danke poncke
*neemt een slokje van haar spaatje* |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
*Snapt niets van Duits* |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
dus een real familie op WMR?? lachen... can I come in?? |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote LessienElensar: Quote Hoskeu: Liz... neem van mij aan... probeer de familie banden hier niet te begrijpen...  Het zit heel makkelijk in elkaar hoor....heb hier 4 zonen.....Blend, Jannick, Ikke en Lego en 4 dochters, Theemonster, Hinako, Mij en Eskimo en dan is mijn zwager (de tweelingbroer van mijn man )Kpuc er nog..... Hmmz... Ben de weg nu al kwijt  |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
*knuffelt ikke*
Maar die wil in real life een knuffel
*start auto en is op weg naar blerick*
|
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Liz.. en als je ook ergens bij wil horen is dat zo geregeld  ... 1 mailtje naar Jivebunny en staat erbij |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Liz Ja ik zag het aankomen dat je het niet ging snappen... vandaar... ) Ik heb het ook proberen te begrijpen... maar heb het maar opgegeven... tegen de tijd dat je denkt dat je het gaat snappen dan veranderd het weer... gaan er weer trouwen... worden er kinderen aangenomen... enz.. enz.. enz...  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Ikkeje mag best ff langskomen hoor, maar ik denk dat je best een stukkie moet fietsen dan  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Liz87: Quote LessienElensar: Quote Hoskeu: Liz... neem van mij aan... probeer de familie banden hier niet te begrijpen...  Het zit heel makkelijk in elkaar hoor....heb hier 4 zonen.....Blend, Jannick, Ikke en Lego en 4 dochters, Theemonster, Hinako, Mij en Eskimo en dan is mijn zwager (de tweelingbroer van mijn man )Kpuc er nog..... Hmmz... Ben de weg nu al kwijt  Moet je even bij een post hiervoor kijken, daar staat de link van de WMR familie  |
|
eskimo Senior lid WMRindex: 181 OTindex: 1.103 Wnplts: haarlem
|
ik sta er niet bij!!! :'( |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
Quote LessienElensar: Al met al, is het misschien handig om hierte kijken, als je de hele WMR familie wilt begrijpen  tja en ik sta natuurlijk nergens  dus ik ben gewoon gast in het familie cafe  |
|
nietmeer
|
Zussie, je bent wel schoon enzo maar ik noem je gewoon zussie hoor, dat schoonzus is zo lang  Sambucaatje? |
|
Jannick
Oudgediende
Quote LessienElensar: Moet je even bij een post hiervoor kijken, daar staat de link van de WMR familie  Jannick  Ikky |
|
nietmeer Erelid
|
Quote eskimo: ik sta er niet bij!!! :'( Die stamboom is nog niet bijgewerkt door Jive (je opa), dus klopt niet helemaal meer..... |
|
macfreak Erelid
jivebunny?? ik weet het ik ben hier echt een newbie maar dit is echt helemaal top |
|
Liz87 Erelid
|
Quote LessienElensar: Al met al, is het misschien handig om hierte kijken, als je de hele WMR familie wilt begrijpen  Heb je t ook in een ander bestand staan? K kan m niet openen  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Kpuc: Zussie, je bent wel schoon enzo maar ik noem je gewoon zussie hoor, dat schoonzus is zo lang  Sambucaatje? Jij mag me zussie noemen, zwager  Maar een sambuca....jammie...jammie, die gaat er wel in  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Ik sta ook niet in de stamboom... ik ben namelijk al opgenomen in de inventaris van dit cafe... er wordt zelfs afschrijving voor mij betaald naar ik vernomen heb...  EDIT: rectificatie...op mijn afgeschreven naar ik heb vernomen.. |
|
Jannick
Oudgediende
Ik ben van iedereen de vader..  |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
Quote LessienElensar: Al met al, is het misschien handig om hierte kijken, als je de hele WMR familie wilt begrijpen  Trng zijn jullie echt allemaal related. Ik denk die doen maar wat. Maar nu snap ik al die postings....pffff dan is het wel moeilijk om er tussen te komen.... Hallo hee wat een familie project.. wel kicken dan jaaa...   |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Nu weet ik waar Layla van Eric Clapton over gaat  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Poncke: Quote LessienElensar: Al met al, is het misschien handig om hierte kijken, als je de hele WMR familie wilt begrijpen  Trng zijn jullie echt allemaal related. Ik denk die doen maar wat. Maar nu snap ik al die postings....pffff dan is het wel moeilijk om er tussen te komen.... Hallo hee wat een familie project.. wel kicken dan jaaa...   Maakt het allemaal gelijk een stuk duidelijker   |
|
macfreak Erelid
Quote Jannick: Ik ben van iedereen de vader..  Oke bijna papa!! |
|
Liz87 Erelid
|
Quote ElrohirElensar: Liz.. en als je ook ergens bij wil horen is dat zo geregeld  ... 1 mailtje naar Jivebunny en staat erbij Haha... Ik kom net om het hoekkie kijken  Beetje vroeg heah..  ik blijf nog wel even een buitenstaander totdat ik het allemaal een beetje snap  |
|