Cafe de Nachtvlucht |
smurfje Senior lid WMRindex: 180 OTindex: 142 Wnplts: zwijndrech
|
Quote Jannick: Quote Jannick: Ben er weer, moet morgen € 28,90 gaan uitgeven voor een Geluidskaart en een USB-kaart..  hoezo dat Jannick ?  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik ben kwaad  Ik heb 'n bitter lemon nodig om af te koelen... |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote macfreak: @ Jannick: dat moeten dan wel hele goeien zijn wil je dat voor een geluidskaartje en een usbkaartje geven. een usb kaartje kun je met 4 aansluitingen voor een tientje krijgen en een geluidskaart ook maximaal een tientje. dan vind ik ze al duur Tis een 5.1 geluidskaart, goedkoopste die ze hadden, en een usb-kaart waar er 4 opzitten, 3 aan de buitenkant, en 1 aan de binnenkant..  Dan moet ik maar een gaatje maken in de behuizing voor een andere ofzo..  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote smurfje: Quote Jannick: Quote Jannick: Ben er weer, moet morgen € 28,90 gaan uitgeven voor een Geluidskaart en een USB-kaart..  hoezo dat Jannick ?  Moederbord half kapot..;) |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
@Ikke, waarom ben je kwaad? iets vervelends gebeurt? |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
ander mobo is dan verstandiger denk ik... dan weet je zeker dat het goed is... al weet ik dat pas als ik orginele apple hardware heb |
|
|
Quote Blend: @smurfjeAls jij zegt klein dan denk ik aan 1.20  Is dat een beetje in de buurt  nou.. zo klein ook weer niet  1.59 ofzo..  maar mijn vrienden zijn ook allemaal langer dan 1.65  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Ikke
Oudgediende
Quote Everzwijn: @Ikke, waarom ben je kwaad? iets vervelends gebeurt? Ik heb er een gruwelijke hekel aan als mensen onzin gaan lopen verkopen over dingen waar ze helemaal niks vanaf weten  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote macfreak: ander mobo is dan verstandiger denk ik... dan weet je zeker dat het goed is... al weet ik dat pas als ik orginele apple hardware heb Ja, maar zit krap, en ik moet weer ff verder, met Shikake.nl etc.. Me muis doet het bijv. niet..  |
|
macfreak Erelid
@smurfje: wat maakt dat uit... ik heb een meisje in de klas zitten die is 15 en is ook maar 1.55 |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@TheE (en smurfje) Ik ben 1.85 dat is gewoon 25 cm meer   |
|
|
Quote Jannick: Quote smurfje: Quote Jannick: Quote Jannick: Ben er weer, moet morgen € 28,90 gaan uitgeven voor een Geluidskaart en een USB-kaart..  hoezo dat Jannick ?  Moederbord half kapot..;) o.o.. k weet niet zo heel veel van computers,, maar het klinkt niet zo goed  |
|
macfreak Erelid
@smurfje: dat is inderdaad niet goed... gewoon een nieuwe mamaplank in gooien |
|
|
Quote macfreak: @smurfje: wat maakt dat uit... ik heb een meisje in de klas zitten die is 15 en is ook maar 1.55 het maakt mij ook niet zo heel veel uit  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Jannick: Quote macfreak: ander mobo is dan verstandiger denk ik... dan weet je zeker dat het goed is... al weet ik dat pas als ik orginele apple hardware heb Ja, maar zit krap, en ik moet weer ff verder, met Shikake.nl etc.. Me muis doet het bijv. niet..  Zonder muis kun je 'n computer prima gebruiken.... Zonder toetsenbord ben je hardstikke invalide |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Blend: @TheE (en smurfje) Ik ben 1.85 dat is gewoon 25 cm meer   maar 15 cm meer dan ik  |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
@Ikke, zoals?...noem eens een voorbeeld! |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
mannen worden ongeveer 1.80 en vrouwen worden gemiddeld 1.70 ofzo volgens mij  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Everzwijn: @Ikke, zoals?...noem eens een voorbeeld! DitPure vooroordelen... Stevie heeft Linux duidelijk nog nooit 'n kans gegeven |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Ik ben iets van 1.83 dacht ik. |
|
nietmeer
|
Dubbele BL voor Ikke |
|
Ikke
Oudgediende
Quote mier: mannen worden ongeveer 1.80 en vrouwen worden gemiddeld 1.70 ofzo volgens mij  Voor jongens: De gemiddelde lengte van je ouders + 11cm Voor meisjes: De gemiddelde lengte van je ouders - 2cm |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik ben langer dan mijn ouders,Ikke...dus dat gaat al niet op  |
|
macfreak Erelid
@Ikke... zolang stevie jobs maar niet teveel uitgescholden wordt hier... ik mag die kerel wel |
|