Cafe de Nachtvlucht |
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ luna ik ben het met je eens hoor ik heb er ook 3 of 4 familieleden mee verloren |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
@Luna: ow dat wist ik ook niet... excuus dan dat ik dat woord ook eenmaal heb gebruikt |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote macfreak: Ikke begon met een ziekte te smijten Ik laat me af en toe teveel meeslepen... Omdat mijn reactie toch verwijderd is (ondanks de edit): Ik ben kwaad op Stevie omdat hij Linux begint af te kraken terwijl hij het nog nooit 'n echte kans heeft gegeven, niet omdat hij windoos aanbidt. In dat laatste opzicht is hij, zoals bijna iedereen, een slaaf van de allesvernietigende marketing van M$ en haar bijna-monopoliepositie |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
@Thom, ik kan je niet helpen,sorry @Mier, dat is wel erg  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote Luna: Ik vind het niet gepast, denk aan Ikky bv ?? Snap ik niet, maar ik mis wel vaker dingen. Hoe maak ik een link in m'n menu naar een htmlfile in mijn documenten? Oftewel: geen link naar een url maar naar een betand? En ik heb gehoord dat er 2 links moeten zijn. 1 in het menu en 1 bij de tekst.. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Luna: Ik vind het niet gepast, denk aan Ikky bv Ikky is een schat.. Ze heeft het zo moeilijk, en ik wil er voor haar zijn, mijn lieverd..  |
|
smurfje Senior lid WMRindex: 180 OTindex: 142 Wnplts: zwijndrech
|
@ Thom: ik weet het ook niet.. |
|
Mier Oudgediende
Quote Luna: @Thom, ik kan je niet helpen,sorry @Mier, dat is wel erg  huh? ik snap je zin niet ben een beetje blond  |
|
Ikke
Oudgediende
@Thom: heb ik allang in je bloggert gezet |
|
macfreak Erelid
@ Ikke... daar heb je gelijk in... ik ben gewoon gek op Mac OS en ik en nog een paar jongens zijn hier gewoon mac gekken |
|
Thommy Erelid
|
Jannick slijmbal  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Thom: Jannick slijmbal  Ze is echt zo ontzettend lief.. Werkelijk waar.. Ik mis haar!   |
|
smurfje Senior lid WMRindex: 180 OTindex: 142 Wnplts: zwijndrech
|
uhm.. wie is Ikky   ..? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote macfreak: @ Ikke... daar heb je gelijk in... ik ben gewoon gek op Mac OS en ik en nog een paar jongens zijn hier gewoon mac gekken Daar heb je dan hoogstwaarschijnlijk een bewuste keuze in gemaakt. Ik heb bewust gekozen voor Linux. Niet alleen vanwege de performance en de veiligheid ervan, maar ook vanwege de achterliggende idealen, van vrijheid en openheid De meeste mensen beseffen niet eens dat ze een keuze hebben. Dat is wat er zo erg is: mensen krijgen de kans niet om de keuze te maken, wat in essentie belemmering van de vrijheid is. |
|
Thommy Erelid
|
Jannick slijmbal  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Mier, verlies van je familieleden aan die ziekte,bedoelde ik   |
|
Ikke
Oudgediende
@Thom: na 1 keer weten we 't ook wel |
|
Jannick
Oudgediende
Quote smurfje: uhm.. wie is Ikky   ..? Ook een lid, haar moeder is net voor kerst overleden aan kanker..   |
|
nietmeer
|
is ook een lid hier  en ze zit bij mij op school  (Jannick jaloers   ) |
|
Mier Oudgediende
@ luna oh zo tja kan er niks aan doen het gebeur eenmaal zo'n ziekte |
|
Ikke
Oudgediende
@Luna: sorry voor 't taalgebruik. Ik laat me soms wel eens teveel meeslepen... Gelukkig heb ik (heel vreemd) 'n lage bloeddruk om mee te beginnen... Dus 't omhoogschieten daarvan door de frustratie is niet zo erg  |
|
nietmeer
|
En @Ikke hou nou eindelijk is een keer op met je gezeur, microsoft is gewoon een bedrijf dat het gemaakt heeft, je doet alsof ze dictators zijn en dat mensen niet mogen weten dat er andere programma's zijn en de hele wereld volhangt met propaganda posters van windows |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
het is sowieso op een forum niet gepast om met ziektes te gaan rondstrooien. Onder geen enkele omstandigheid lijkt me. De primaire bedoeling lijkt me namelijk gewoon op een normale manier gesprekken te voeren. zoals je met vrienden doet. vrienden strooien naar elkaar ook geen enge ziektes rond.
Bovendien is het zeker met K zo dat je van te voren weet dat daar veel emnsen aan overlijden. Dus niet meer doen, lijkt me!
|
|
macfreak Erelid
@ Ikke. je hebt gelijk, iedereen word standaard al opgescheept met windhoos en voor de rest krijg heel weinig de kans om van zich te laten zien |
|
Mier Oudgediende
nou ga ff tv kijken naar dancing on ice kijken doei iedereen  |
|