Cafe de Nachtvlucht |
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
ik ben het er mee eens dat computertalk maar naar een ander cafe moet. dan kunnen de leken hier over echte onderwerpen praten  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Gtalk is zoooo saai en ongezellig  |
|
nietmeer
|
Quote smurfje: @ ikkuh: okejj, gelukkig  (ehm.. je had het toch wel tegen mij of niet..  ) Ja  t is dat alweerdood er weer over begon anders had ik er niks meer over gezegd (MSN icoontje met een rits over ze mond) |
|
Luna
Moderator
Ikke, zolang mijn pc het doet, maakt het me niet uit van wie de software is  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ik verveel me..  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Ikkuh als jij 't zegt  ben geen computernerd, heb wel eens een cursusje gedaan, volgens mij is 't onmogelijk maar oke  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Luna: Gtalk is zoooo saai en ongezellig  Ik gebruik gewoon Kopete om op GTalk en MSN in te loggen.. Krijg ik praktisch dezelfde gespreksvensters mee (Gtalk heeft alleen geen knopjes nodig voor webcams en buzzers en zo) |
|
nietmeer
|
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagh arme jannick toch @alweerdood het is idd practisch onmogelijk omdat er maar een hele kleine kans is dat de gebruiker precies dezelfde mappen heeft |
|
Luna
Moderator
Klinkt weer als Chinees voor mij  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote ikkuh: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagh arme jannick toch  Sarcast..  |
|
smurfje Senior lid WMRindex: 180 OTindex: 142 Wnplts: zwijndrech
|
Quote ikkuh: Quote smurfje: @ ikkuh: okejj, gelukkig  (ehm.. je had het toch wel tegen mij of niet..  ) Ja  t is dat alweerdood er weer over begon anders had ik er niks meer over gezegd (MSN icoontje met een rits over ze mond) okeej Quote Ikke: @Luna & Smurfje: dit gaat ook voor een deel over vrijheid... tegen Luna had ik niet over dat gtalk iets.. kweet niet eens wat dat is  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Everzwijn: ik ben het er mee eens dat computertalk maar naar een ander cafe moet. dan kunnen de leken hier over echte onderwerpen praten  Allrighty then, lets talk about the big picture in all of this: Consumers are becoming ever more ignorant. Everything is done for them, most don't even know that they have a choice. I don't care what option you take (it's either your blessing or your mistake) as long as you know that you actually have a choice AND that you consciously make the choice |
|
nietmeer
|
Quote Jannick: Quote ikkuh: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagh arme jannick toch  Sarcast..  wie ik ?? nee johhh  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: Klinkt weer als Chinees voor mij  Ik zal 't je laten zien |
|
Jannick
Oudgediende
Quote ikkuh: Quote Jannick: Quote ikkuh: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagh arme jannick toch  Sarcast..  wie ik ?? nee johhh  Goh wat grappig.. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
lama gezocht, nu ned 3  ik ben straks terug  |
|
|
Quote Jannick: Ik verveel me..  behoefte aan een gelukskoekje  ? http://www.starmanproductions.nl/gelukskoekjes/gelukskoekjes.html  |
|
Luna
Moderator
Oooo, Ruben N komt op tv, ik ga ook  |
|
Theetje
Oudgediende
ik weet niet of hij er bij is, iniedergeval filemon en patrick lodiers  missien ruben ook  |
|
Luna
Moderator
O, dat zal toch wel   Ruben N |
|
nietmeer
|
Quote Jannick:
Goh wat grappig.. Sarcast ..  Sorry moest even  ------ Laten we nu weer sociaal gaan doen  [/color] |
|
Theetje
Oudgediende
 ik hooooooop het  gewoon kijken, dan weet je het de reclame is nog bezig  |
|
|
|
|
Theetje
Oudgediende