Cafe de Nachtvlucht |
nietmeer
|
pff.. ben ik eng dan?  meh maar je kan me ook gewoon toevoegen  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
zzzzzz... ik vertrek ook... doei Ikke, doei smurfje, doei dragonfireking en doei de rest die ik niet heb opgenoemd |
|
smurfje Senior lid WMRindex: 180 OTindex: 142 Wnplts: zwijndrech
|
ik weet toch niet of jullie eng zijn  ik ken jullie niet  |
|
nietmeer
|
dada  |
|
|
doeeegh macfreak  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote smurfje: ik weet toch niet of jullie eng zijn  ik ken jullie niet  Ik heb 'n foto op m'n PP staan.... mag je zelf bepalen of ik eng ben... Verder hebk 30 mensen van WMR in m'n contactpersonenlijst staan... Kennelijk ben ik niet eng genoeg om hen af te stoten  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote macfreak: zzzzzz... ik vertrek ook... doei Ikke, doei smurfje, doei dragonfireking en doei de rest die ik niet heb opgenoemd Haije  |
|
nietmeer
|
Quote Ikke: Mijn email/IM adres staat op me PP, mocht je me willen toevoegen  kan het niet vinden  mijnes is dragonfirekinggmail.com.. voeg me maar toe (ik weet het ik ben lui  ) |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ik ben wel eng... |
|
nietmeer
|
iedereen is eng op zijn eigen manier behalve gothics  die zijn schattig |
|
|
Quote Ikke: Quote smurfje: ik weet toch niet of jullie eng zijn  ik ken jullie niet  Ik heb 'n foto op m'n PP staan.... mag je zelf bepalen of ik eng ben... Verder hebk 30 mensen van WMR in m'n contactpersonenlijst staan... Kennelijk ben ik niet eng genoeg om hen af te stoten  okej,, ik zal je email proberen zoeken tussen al die fotos en teksten  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote dragonfireking: iedereen is eng op zijn eigen manier behalve gothics  die zijn schattig Klopt helemaal, en emo's, punkers, etc.. Ze lopen niet met de eeuwige meuke mee..  |
|
nietmeer
|
het enigste wat ik kan vinden van ikke's msn is dit: Quote Ikke: Wil je meer info over vrije software en/of Linux, voeg me dan even toe aan je MSN (Microsnot Notwork) contactpersonenlijst of aan GTalk (kan allebei met 't bovenstaande adres)  waar moeten we verder zoeken? ./usr/> find msn_adress.bin |
|
|
Quote Jannick: Ik ben wel eng...  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote smurfje: Quote Ikke: Quote smurfje: ik weet toch niet of jullie eng zijn  ik ken jullie niet  Ik heb 'n foto op m'n PP staan.... mag je zelf bepalen of ik eng ben... Verder hebk 30 mensen van WMR in m'n contactpersonenlijst staan... Kennelijk ben ik niet eng genoeg om hen af te stoten  okej,, ik zal je email proberen zoeken tussen al die fotos en teksten  staat ergens bovenin in 'n plaatje  Bij "Algemene mededelingen" onder school.... bijna helemaal bovenin |
|
Jannick
Oudgediende
Quote smurfje: Quote Jannick: Ik ben wel eng...     |
|
nietmeer
|
Quote Ikke: staat ergens bovenin in 'n plaatje  he wat leuk  organiseert hij een speurtocht op de WMR site |
|
Jannick
Oudgediende
Wat is het saai hier..  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
mensen, tot morgen ofzo, denk dat ik er maar vandoor ga, het is hier echt ons stilll |
|
nietmeer
|
k aurividenci!  |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
|
doeii  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Jannick: *Haat p*kkewindows..    * Je bent niet de enige  |
|
nietmeer
|
Geen last mee, je bent er zelf bij wat je doet met je compie. |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Kpuc: Geen last mee, je bent er zelf bij wat je doet met je compie. Dat is zo, maar bij rechtermuisklik moet ik al 30 seconden wachten..  |
|