Cafe de Nachtvlucht |
smurfje Senior lid WMRindex: 180 OTindex: 142 Wnplts: zwijndrech
|
Quote Jannick: Quote smurfje: uhm.. wie is Ikky   ..? Ook een lid, haar moeder is net voor kerst overleden aan kanker..   ohww..   (f) |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Ikke, ik heb het trouwens over een andere code (denk ik). Die code van jou kan ik niet gebruiken omdat ik een htmlfile uit mijn documenten wil halen. De code die jij post is een verwijzing naar een lagergelegen stuk text..
er moeten toch 2 codes zijn? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote ikkuh: En @Ikke hou nou eindelijk is een keer op met je gezeur, microsoft is gewoon een bedrijf dat het gemaakt heeft, je doet alsof ze dictators zijn en dat mensen niet mogen weten dat er andere programma's zijn en de hele wereld volhangt met propaganda posters van windows Wat zit er op zowat alle computers en laptops die je in de winkel kunt kopen? Dat noem ik niet vrije keuze..... Mensen zijn misschien niet bereid om de keuze te maken of zelfs te overwegen (da's hun fout) maar 't is wel van essentieel belang dat ze weten dat ze wel degelijk 'n keuze hebben |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Thom: Ikke, ik heb het trouwens over een andere code (denk ik). Die code van jou kan ik niet gebruiken omdat ik een htmlfile uit mijn documenten wil halen. De code die jij post is een verwijzing naar een lagergelegen stuk text..
er moeten toch 2 codes zijn? Voeg me ff toe aan je contactpersonen (adres op m'n PP) dat praat wat makkelijker |
|
nietmeer
|
Nee, thom, je kan echt gewoon met < a href="file:///C:/Documents and Settings/Eigenaar.Thom/Mijn Documenten/bestand.doc">Bestand< /a>
Je moet de link nog wel wat aanpassen natuurlijk |
|
|
doeeii mier !!  |
|
nietmeer
|
Quote Ikke: Quote ikkuh: En @Ikke hou nou eindelijk is een keer op met je gezeur, microsoft is gewoon een bedrijf dat het gemaakt heeft, je doet alsof ze dictators zijn en dat mensen niet mogen weten dat er andere programma's zijn en de hele wereld volhangt met propaganda posters van windows Wat zit er op zowat alle computers en laptops die je in de winkel kunt kopen? Dat noem ik niet vrije keuze..... Maar, je kan ook kiezen om er géén windows bij te kopen, en dan kan je linux downloaden. |
|
Thommy Erelid
|
Quote Site Ikke Post: The Anchor Tag and the Href Attribute HTML uses the (anchor) tag to create a link to another document.
An anchor can point to any resource on the Web: an HTML page, an image, a sound file, a movie, etc.
The syntax of creating an anchor:
Text to be displayed
The tag is used to create an anchor to link from, the href attribute is used to address the document to link to, and the words between the open and close of the anchor tag will be displayed as a hyperlink.
This anchor defines a link to W3Schools:
Visit W3Schools!
The line above will look like this in a browser:
Visit W3Schools! IPV Quote stuk: An anchor can point to any resource on the Web: an HTML page, an image, a sound file, a movie, etc. Een Document van je computer, niet van het web |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Doei mier!  |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
Ikke heeft wel een punt. Microsoft windows wordt er gewoon opgezet, niets vrije keuze.
punt 1: overal staat microsoft op, dus meer mensen raken er mee bekend punt 2: mensen raken bekend met microsoft en daarom is daar meer vraag naar. het is een wisselwerking. |
|
Thommy Erelid
|
Quote Ikke: Voeg me ff toe aan je contactpersonen (adres op m'n PP) dat praat wat makkelijker Ik gebruik geen MSN |
|
nietmeer
|
Thom, lees mijn post, dat werkt echtEdit: @Post hieronder: graag gedaan  |
|
Thommy Erelid
|
Quote ikkuh: Nee, thom, je kan echt gewoon met < a href="file:///C:/Documents and Settings/Eigenaar.Thom/Mijn Documenten/bestand.doc">Bestand< /a>
Je moet de link nog wel wat aanpassen natuurlijk Die bedoelde ik  Dankjewel  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
doei mier,
zodra ik een laptop koop staat daar een apple logo op en draait er mac os x op... anders hoef ik hem niet... sorry dat ik het zeg maar ik ben windows gewoon behoorlijk zat
|
|
|
hm.. ik snap helemaal niks van al jullie computergeleuter,, Thom, Everzwijn, ikkuh, etc  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ze moeten maar naar het pc topic gaan  |
|
nietmeer
|
makkelijkste programmeertaal (eigelijk geen programmeertaal) maar boeit verder niet, het is nu opgelost dus je bent er vanaf   |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Thom: Quote Ikke: Voeg me ff toe aan je contactpersonen (adres op m'n PP) dat praat wat makkelijker Ik gebruik geen MSN Ok, ik gebruik ook GTalk, mag je me ook aan toevoegen  Ik gebruik ook liever geen MSN, maarja, de meesten hebben 't toch.... (aantal mensen al overgehaald tot Gtalk  ) |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@ikkuh dat werkt volgens mij niet, de bezoeker zelf heeft namelijk geen toegang tot je computer!(anders wordt 't helemaal leuk  ) je moet het bestand eerst op een server zetten en dan kun je er gewoon naar linken met html, als je lnik zet naar mijn documenten etc. zoekt internet in je EIGEN pc naar het bestand, want C:// is een verwijzing naar je EIGEN pc;) zo dacht ik tenminste... dan wordt 't dus < a href='file: etc etc. |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Gtalk is  |
|
|
@ Luna: idd  @ ikkuh: okejj, gelukkig  (ehm.. je had het toch wel tegen mij of niet..  ) |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: Gtalk is  't is simpel, snel, zonder fratsen Less = More |
|
nietmeer
|
Quote alweerdood: ikkuh dat werkt volgens mij niet, de bezoeker zelf heeft namelijk geen toegang tot je computer!(anders wordt 't helemaal leuk  ) je moet het bestand eerst op een server zetten en dan kun je er gewoon naar linken met html, als je lnik zet naar mijn documenten etc. zoekt internet in je EIGEN pc, naar het bestand, want C:// is een verwijzing naar je EIGEN pc;) zo dacht ik tenminste... dan wordt 't dus < a href='file: etc etc. als je eerst even kijkt zie je er ook file:/// staan  En bovendien refereert C:/ altijd naar de lokale C:/ schijf. |
|
Ikke
Oudgediende
@Luna & Smurfje: dit gaat ook voor een deel over vrijheid... |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Luna: Gtalk is  Klopt, ik vind het ook niet leuk..  |
|