Cafe de Nachtvlucht |
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Heb hier nog wel wat marsepein liggen hoor |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Hoskeu: *Hoskeu is irl aan het vechten om zijn sprite-tik met zijn blauwe grasparkietje... Die vind de blijkbaar ook lekker * Hehehe Ik heb een groene |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Theemonster: @Jannick; ik heb in irl net mijn laatste marsepein op Quote Ikke: IRL? Quote: (Voor het geval Jannick serieus vraagt wat irl is en de Hoskeu niet in het Ootje probeert te nemen... In Real Life... Dus in het echte leven ) WOEIII! |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
MAMAAaaaaaAAAAAAAAA, jij bent liefffff |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Theemonster... Whoei... Dat is er toch niet zo ene he??? Die graag toekijkt?? (geintje ) |
|
Jannick Oudgediende
Quote Mmore: Hehehe Ik heb een groene Poef Ja, ik ben hinderlijk.. Ik heb ook niks aan mijn huiswerk gedaan.. |
|
nietmeer Erelid
|
Nou....vooruit, mag jij de laatste stukken marsepein opeten |
|
Theetje Oudgediende
@joey; hoe is het met je parkiet? nog steeds zo verlegen? |
|
Jannick Oudgediende
Quote Theemonster: MAMAAaaaaaAAAAAAAAA, jij bent liefffff Dankje zoon, jij ook.. |
|
Theetje Oudgediende
Quote Hoskeu: Theemonster... Whoei... Dat is er toch niet zo ene he??? Die graag toekijkt?? (geintje ) er is jammer genoeg geen meneer theemonster, maar ik ben niet opzoek, want als je opzoek bent dan vind je het niet |
|
nietmeer
|
Grinzz, een dronken parkiet.. Kijk maar uit, zo wordt ie agressief en hangt ie aan je lip Hoskeu |
|
Mmore Administrator
|
Quote Theemonster: @joey; hoe is het met je parkiet? nog steeds zo verlegen? Neu, lekker aan het zingen. Ik zit er trouwens aan te denken te gaan verhuizen naar Canada, dan kan ik bij mij Desktop vriend gaan wonen |
|
Theetje Oudgediende
Quote Jannick: Quote Theemonster: MAMAAaaaaaAAAAAAAAA, jij bent liefffff Dankje zoon, jij ook.. sinds wanneer ben ik jou zoon? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Mmore: Quote Hoskeu: *Hoskeu is irl aan het vechten om zijn sprite-tik met zijn blauwe grasparkietje... Die vind de blijkbaar ook lekker * Hehehe Ik heb een groene Hij is net uit zijn kooitje gekkomen om de boel aftestropen naar lekkers... *snel propt Hoskeu zijn laatste chipje in zijn mond...* |
|
Jannick Oudgediende
Ik heb honger.. |
|
Mmore Administrator
|
Quote Hoskeu: Quote Mmore: Quote Hoskeu: *Hoskeu is irl aan het vechten om zijn sprite-tik met zijn blauwe grasparkietje... Die vind de blijkbaar ook lekker * Hehehe Ik heb een groene Hij is net uit zijn kooitje gekkomen om de boel aftestropen naar lekkers... *snel propt Hoskeu zijn laatste chipje in zijn mond...* De mijne gaat als ie zich verveeld altijd spelen met z'n eten: Dan pakt ie alle grote zaadjes en die legt ie aan de ene kant en alle kleintjes legt ie aan de andere kant. En als ik dan kijkt probeert ie het zo snel mogelijk weer terug te leggen |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
hier ook een op roep Gezocht rijke famillie |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Jannick: Quote Theemonster: MAMAAaaaaaAAAAAAAAA, jij bent liefffff Dankje zoon, jij ook.. Volgens mij moet Jannick nog maar een keer goed naar de stamboomkijken |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Kpuc: Grinzz, een dronken parkiet.. Kijk maar uit, zo wordt ie agressief en hangt ie aan je lip Hoskeu Daar hoeftie niet dronke voor tezijn hoor... Meestal (netals nu) zit hij op mijn schouder te kwetteren... Maar als je hem een beetje uitdaagd... Dan hangtie aan je oorlel... |
|
Jannick Oudgediende
Quote Mmore: De mijne gaat als ie zich verveeld altijd spelen met z'n eten: Dan pakt ie alle grote zaadjes en die legt ie aan de ene kant en alle kleintjes legt ie aan de andere kant. En als ik dan kijkt probeert ie het zo snel mogelijk weer terug te leggen Vertoond hij Liefste Suus-gedrag? |
|
Mmore Administrator
|
Quote Jannick: Vertoond hij Liefste Suus-gedrag? Nah - Ik snap de vergelijking niet? |
|
Jannick Oudgediende
Quote Mmore: Quote Jannick: Vertoond hij Liefste Suus-gedrag? Nah - Ik snap de vergelijking niet? Enkie-gedrag? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Theemonster: er is jammer genoeg geen meneer theemonster, maar ik ben niet opzoek, want als je opzoek bent dan vind je het niet Dat denk ik ook... In de liefde gaat het spreekwoord "Zoekt en gij zult vinden" niet op helaas... Alleen in de "betaalde liefde"... EDIT: Maar daar zou ik dan persoonlijk weer niet gaan zoeken... |
|
Jannick Oudgediende
Imenad vrij en op zoek? |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Hoskeu: Quote Theemonster: er is jammer genoeg geen meneer theemonster, maar ik ben niet opzoek, want als je opzoek bent dan vind je het niet Dat denk ik ook... In de liefde gaat het spreekwoord "Zoekt en gij zult vinden" niet op helaas... Alleen in de "betaalde liefde"... EDIT: Maar daar zou ik dan persoonlijk weer niet gaan zoeken... Voor geld.. nee, wat een belediging voor bondjas, gemengte activa, zekerheden, huis en haard maar geld.. wat een verfoeilijke opmerking.. (net op tv - friends??) |
|