Cafe de Nachtvlucht |
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@herauxSorry?? Ik zal eens kijken waar de tv op staat.... op rtl 4... maar wat dat is voor programma... een film ofzo denk ik... |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote heraux: (net op tv - friends??) Ik heb de DVDboxen van Friens I''lll be there for you lalalalalalallaalalala |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
wat een stilte hier, heeeeerlijk! net met mijn broertje en zusje (in irl) besloten dat wij met zijn drieeen mijn ouders 2 dagjes hotel cadeau doen zie mijn blog |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
jah zit in angst me ma gaat zo mijn haren knippen
|
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Dan gaan we speciaal voor jou theemonster drukker doen |
|
Theetje Oudgediende
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Theemonster: wat een stilte hier, heeeeerlijk! net met mijn broertje en zusje (in irl) besloten dat wij met zijn drieeen mijn ouders 2 dagjes hotel cadeau doen zie mijn blog Oei!! Gaan er ruige feestjes komen?? |
|
Blend Oud Moderator
Daar zijn we familie voor |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Twaggy: jah zit in angst me ma gaat zo mijn haren knippen
Oow... Dat zou ik ook niet zien zitten... als mijn moeder mijn haar ging knippen... Ik mag hopen dat die van jouw een kapper achtige achtergrond heeft?? of op zijn minst tallent?? |
|
Theetje Oudgediende
@Hoskeu; ik heb een broertje van.. uhh ff rekenen 17-4... 13 en die is echt zo schijnheilig als de pest bovendien hou ik niet zo van feestjes, meer van gezellig met 4/5 vrienden onderelkaar sfeer creeeren |
|
Blend Oud Moderator
theemonster Gezellig met 4/5 deel vriend een sfeer creeëren Okey flauw Maar het is wel wat drukker nu |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Colaa? |
|
Blend Oud Moderator
Jannick is terug, het cola-beest *geeft Jannick zijn 2L fles* |
|
heartbeat Junior lid WMRindex: 11 OTindex: 8 Wnplts: leeuwarden
|
jjaaaaaah hallo |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Dankje.. Hoi Heartbeat.. |
|
|
iemand nog iets leuks gedaan (gaat doen) hiero |
|
|
hallloow |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Nu al open |
|
Hoskeu Erelid
|
Theemonster Kan ook zeer gezellig zijn!!
Ik was altijd met een vast vrienden groepje van 7 man... Kwamen regelmatig bij elkaar thuis enzo... Biertje drinken en daarna door naar cafe...
Was opzich wel gezellige tijd, vind het wel jammer dat al mijn vrienden samenwonen , niet meer gaan stappen en ineens in een paar jaar in ouwelullen zijn veranderd...
Maargoed... de pot verwijt de ketel datie zwart ziet... want ik ga zelf ook niet meer stappen...
|
|
|
is men eerste keer hier |
|
|
inderdaad |
|
Theetje Oudgediende
@Hoskeu; ik stap nooit liever gewoon tot een uurtje of 1 bij vrienden, dan weer lekker naar mijn bedje thuis |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Theemonster: @Hoskeu; ik heb een broertje van.. uhh ff rekenen 17-4... 13 en die is echt zo schijnheilig als de pest bovendien hou ik niet zo van feestjes, meer van gezellig met 4/5 vrienden onderelkaar sfeer creeeren Ja, met grote groepen mensen feesten is altijd onpersoonlijker. Met vrienden is zoveel gezelliger |
|
|
jah heel chil gewoon een beetje lule op forums enzoow ook leuk |
|
Hoskeu Erelid
|
@heartbeatTreed u binnen !! *Spreekt Hoskeu gastvrij, terwijl hij hier ook nog nieteens een week lid is * |
|