Cafe de Nachtvlucht |
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Moet je even hier kijken Hoskeu, de WMR stamboom |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Hoskeu: Lessien Dat idee ken ik ook... Ben een jaar of 2 terug samen met mijn vriendin verslaafd geweest aan Omerta... (Als iemand dat kent hier...) dat méén je niet Ik was verslaafd aan Mobstar, de duurdere maar betere variant op Omerta. Geweldig spel Ik heb het daar nog tot Moderator geschopt (Die website zet MILJOENEN om per JAAR! ) |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik ben de tante van Ikke Edit: verkeerde topic? |
|
Mmore Administrator
|
Quote Enkie: Ik ben de tante van Ikke Ik dan ehm de oom? |
|
struis112 Senior lid WMRindex: 138 OTindex: 91
|
aha ik vroeg me al af in de chat wat het nou was ..
|
|
nietmeer Erelid
|
En Mmore is mijn zwager |
|
Enkie Oudgediende
|
Quote Mmore: Quote Enkie: Ik ben de tante van Ikke Ik dan ehm de oom? Ja maar we zijn offtopic en nog veeeeel te vroeg voor Café de Nachtvlucht. |
|
Mmore Administrator
|
|
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@MmoreEcht? Een vriend van mij werkt voor dat bedrijf Mobstar(weet niet 100% cker of het werken of werkte is ) |
|
nietmeer Erelid
|
@EnkieGeloof dat ze het Café een aantal uur geleden al hebben open gegooid |
|
Enkie Oudgediende
|
Oh, niet eens gemerkt, was aan het leren En daar moet ik nu weer mee verder.. doeidoei |
|
Mmore Administrator
|
Quote Blend: @MmoreEcht? Een vriend van mij werkt voor dat bedrijf Mobstar(weet niet 100% cker of het werken of werkte is ) Tegenwoordig is het echt veranderd.. Ze hebben nu een eigen kantoor met programmeurs etc... toen ik er verslaafd aan was was het nog lekker simpel |
|
nietmeer Erelid
|
Enkie |
|
Blend Oud Moderator
@MmoreZit het bedrijf in Wormer?? |
|
Enkie Oudgediende
|
doei iedereen, ben er later vanavond nog wel. |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Mmore: Quote Blend: @MmoreEcht? Een vriend van mij werkt voor dat bedrijf Mobstar(weet niet 100% cker of het werken of werkte is ) Tegenwoordig is het echt veranderd.. Ze hebben nu een eigen kantoor met programmeurs etc... toen ik er verslaafd aan was was het nog lekker simpel Omerta was het leukste voor het gene wat hier gebeurt... De chat dus... daar deden we het over mirc |
|
nietmeer Erelid
|
doeiiiii Enkie |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Mensen ik heb honger |
|
nietmeer Erelid
|
Ik ga er ook weer vandoor.....trusten voor strakjes iedereen |
|
Mmore Administrator
|
Quote Blend: @MmoreZit het bedrijf in Wormer?? Zat in Delft, nu in ehm.. Even spieken hoor.. Utrecht geloof ik |
|
Hoskeu Erelid
|
Maar ik ga iedereen hier een prettige voortzetting van deze avond wensen!! Mevrouw Hoskeu vraagt of ik met haar mee "naar bed wil" ... Dat klinkt niet verkeerd... dat zullen we dan maar eens doen!! (om 6uur gaat de wekker weer voor de Hoskeu) |
|
Mmore Administrator
|
Quote Hoskeu: Omerta was het leukste voor het gene wat hier gebeurt... De chat dus... daar deden we het over mirc
Mobstar ook.. Maaaar Mobstar had óók nog is een geweldig spel (en dat kan je van omerta niet zeggen, tenminste, als je mobstar gewend bent is de stap naar omerta ernstig groot). Een soort WoW vs MU oftewel Betaald vs Gratis |
|
Blend Oud Moderator
Iets heel anders Herman Finkers luister naar het nummer 'aladin' en 'ardennen' en de rest natuurlijk ook, maar die twee moet je sowieso kijken (ik bedoel "mag" natuurlijk ) |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Mmore: oftewel Betaald vs Gratis Ik ben pricipieel tegen betalen!! |
|
Mmore Administrator
|
Quote Hoskeu: Quote Mmore: oftewel Betaald vs Gratis Ik ben pricipieel tegen betalen!! Ik ben wel bereid te betalen voor iets dat je geld waard is |
|