Cafe de Nachtvlucht |
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuIk kom jou nog wel eens tegen mannetje Op het geloof topic bijvoorbeeld |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
@HoskeuControleer je niet hoor, viel me alleen op. Kijk altijd even bij de info van mensen die ik hier nieuw tegen kom |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
|
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Lessien Maakt niet uit... Ik zou het pas knap vinden als je mijn spelfouten geteld had tot nu toe... Dan had je way hoger uit gekomen ben ik bang... Ik ken hier de mensen ook nog niet echt... Ik chek ook vaak ff tegen wie ik het heb.. |
|
nietmeer Erelid
|
@JannickHeb jij de stamboom al eens goed bekeken ????? Daar is Blend je broer |
|
Blend Oud Moderator
Ben ik jouw papa? Hmm... *gaat gelijk de stamboom erop naslaan* *bij wie heb ik dit kind nou weer verwekt* -did I say that out loud?- |
|
nietmeer Erelid
|
@ Blend LOL |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: Ben ik jouw papa? Hmm... *gaat gelijk de stamboom erop naslaan* *bij wie heb ik dit kind nou weer verwekt* -did I say that out loud?- Volgens mij houd Blend van het losbandige leven?? |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Jannick Oudgediende
Honger.. Stomme Blend.. Ik mag jouw niet meer.. |
|
Jannick Oudgediende
O ja, heeft er iemand nog cola? |
|
nietmeer Erelid
|
Even voor Jannick, dat hij het nu misschien door krijgt..... Papa= Elrohir Elensar Mama= Lessien Elensar Zoon= Jannick Zoon= Blend Zoon= Ikke Zoon= Lego Dochter= Theemonster |
|
Blend Oud Moderator
excusses Jannick, liefste broertje van me. ik ben dan wel je oudere broer, maar niet je vader hoor Vergeef je me |
|
Jannick Oudgediende
Quote LessienElensar: Even voor Jannick, dat hij het nu misschien door krijgt..... Papa= Elrohir Elensar Mama= Lessien Elensar Zoon= Jannick Zoon= Blend Zoon= Ikke Zoon= Lego Dochter= Theemonster Hoi Oma.. |
|
Hoskeu Erelid
|
Lessien Jah... vind het wel fun, zo een forum... Tis nu zelfs al zo erg dat "mevrouw Hoskeu" me al via msn aanspreekt... Ze zit een meter van me vandaan op haar laptop... Is mischien beetje te gezellig hiero |
|
Jannick Oudgediende
Quote Blend: excusses Jannick, liefste broertje van me. ik ben dan wel je oudere broer, maar niet je vader hoor Vergeef je me Ja schat.. |
|
Blend Oud Moderator
Jij krijgt nog wat cola van mij |
|
nietmeer Erelid
|
@HoskeuDat hebben mijn man en ik ook hoor, wij zitten zelfs met beeldscherm binnen een meter van elkaar en als we aan het chatten zijn ofzo....dan sturen we elkaar ook berichtjes |
|
nietmeer Erelid
|
@JannickBen geen oma hoor of heb jij ook al kids |
|
Hoskeu Erelid
|
Lessien Dat idee ken ik ook... Ben een jaar of 2 terug samen met mijn vriendin verslaafd geweest aan Omerta... (Als iemand dat kent hier...) Dan zit je ook naast elkaar over mirc met elkaar tepraten...
|
|
Blend Oud Moderator
Bam in 1 keer helemaal leeg hier |
|
nietmeer
|
Amai, schone zus, dit schokt mij dusdanig dat ik toch eens met mn broeder moet gaan kleppen, en hoe zit t dan met een knuffel? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @HoskeuIk kom jou nog wel eens tegen mannetje Op het geloof topic bijvoorbeeld Ik heb het vermoeden dat die kans er wel in zit jah... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Kpuc: Amai, schone zus, dit schokt mij dusdanig dat ik toch eens met mn broeder moet gaan kleppen, en hoe zit t dan met een knuffel? Als je het niet erg vind, kan ik die familie banden hiero niet helemaal volgen... Volgens mij is het bij de betrokkenen ook niet helemaal duidelijk... |
|
nietmeer Erelid
|
Dat is makkelijk zwager.....zeg gewoon hug of kus tegen hem op de chat en dan buigt hij naar rechts en ik naar links |
|