Cafe de Nachtvlucht |
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Mmore: Ik ben wel bereid te betalen voor iets dat je geld waard is Niet voor een online RPG... Mijn ervaring is dat ik die toch na een paar maanden beu ben... De chat is toch altijd het leukste, de enige reden dat ik het een paar maanden volhou.... Maar als je dan als bijna hoogst mogelijke rank, (dan ben ik fannatiek ook ) als baas van een familie, neergeschoten wordt... Dan vind ik het niet meer fun ook... Weer opnieuw beginnen is dan niet meer leuk... |
|
Hoskeu Erelid
|
Maar de Hoskeu gaat zijn vrouwtje achterna... die is het bedje ondertussen al aant opwarmen... EDIT: Truste allemaal!! |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuDat WoW is wel iets anders hoor |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Hoskeu: Quote Mmore: Ik ben wel bereid te betalen voor iets dat je geld waard is Maar als je dan als bijna hoogst mogelijke rank, (dan ben ik fannatiek ook ) als baas van een familie, neergeschoten wordt... Dan vind ik het niet meer fun ook... Weer opnieuw beginnen is dan niet meer leuk... Wel als je met één account een kapitaal op te bouwen weet van een paar honderd euro (dat is mij dus gelukt). toen ik gestopt ben heb ik miljooeenen in mobstar geld + accounts verkocht voor een paar honderd euro en ik was begonnen met maar 20 |
|
Mmore Administrator
|
Quote Blend: @HoskeuDat WoW is wel iets anders hoor WoW was ik juist weer redelijk snel zat.. Ze zeggen dat het spel pas bij lvl 60 begint maar ik was het bij lvl 23 al zat |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Mmore: Quote Blend: @HoskeuDat WoW is wel iets anders hoor WoW was ik juist weer redelijk snel zat.. Ze zeggen dat het spel pas bij lvl 60 begint maar ik was het bij lvl 23 al zat Ja oke... Maar bij 1 van de hogere rangen in het spel horen... en vervolgens op nieuw moeten beginnen met ene paar maanden achterstand... dan is de lol er voor mij af hoor... Dat "ranken" ben ik toch van genezen... doe mij dan maar alleen de chat... netals hiero |
|
nietmeer
|
Hoskeu, moven man, je meisje wacht op je |
|
Mmore Administrator
|
Chatten is veel gezelliger |
|
nietmeer
|
Hehe, zo, Lessien? Een Fierootje dan maar? |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Mmoreik speel het zelf ook niet veel, mijn broertje wel. Dus kan af en toe met zijn lvl 60 spelen Dus dat probleem heb ik niet Zelf wel een lvl 52, maar ja.... niet fanatiek genoeg ervoor |
|
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
WoW staat centraal voor onze kerstmusical dit jaar Linkje |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Drie keer raden wat ik net gedronken heb.. |
|
Ikje Senior lid WMRindex: 395 OTindex: 727
|
cola?
|