|
nietmeer
|
@Jovi: In 2 weken tijd afrijden? Is dat niet wat snel? |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Mikke, dat kan in 10 dagen bij de ANWB toch? |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
Jovi-Mama Oudgediende
WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
@ Mikke en Kam: cadeautje van mijn opa en oma: idd in 9 dagen je rijbewijs halen bij de ANWB. Kost wat, maar dan heb je ook wat... |
|
nietmeer
|
@Kam: Ja, klopt, maar ik vind het echt snel, in zo weinig tijd kan je toch niet fatsoenlijk leren autorijden?
|
|
ladekast Oudgediende
|
Mikke: dat leer je ook pas als je je rijbewijs hebt, voor die tijd gaat het puur om kijken en inschatten |
|
Kameleon Oudgediende
Mikke, dat kan blijkbaar wel denk ik Jovi, wel lekker snel |
|
nietmeer
|
@Roy: Dat moet je ff uitleggen. |
|
nietmeer
|
Mikke...bij de ANWB zit je meer dan 1 uurtje per keer in de auto, dus je leert het wat sneller. Maar echt autorijden ga je pas doen, als je alleen in de auto zit en er niemand meer naast je zit om te zeggen wat je moet doen |
|
ladekast Oudgediende
|
Mikke: dat je leert waar je op moet letten en wat je kunt verwachten in het verkeer, in grote lijnen dan want het blijft een jungle ... |
|
nietmeer
|
@Lessien en Roy: Mijn vader rijdt 4 uur per week, is zeer ervaren in het verkeer vanwege jarenlang gebruik van zn 45km bakkie, en mag pas eind nov afrijden Dus dit snap ik niet xD |
|
Kameleon Oudgediende
Roy6: We zitten in Nederland hoor, niet bij Tarzan thuis |
|
nietmeer
|
Mikke...via de ANWB kun je versneld je rijbewijs halen. Kan in drie dagdelen of in ietsje langer, het kost dan ook wel wat meer. Hier staat het allemaal |
|
Jovi-Mama Oudgediende
WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Hij heeft eerst een test gedaan, daaruit blijkt dat hij in 9 dagen zijn rijbewijs kan halen. Dat is dus 4 uur per dag....
Hij is nu hier, dus ik ga ff kletsen!!! |
|
Kameleon Oudgediende
Jovi O ja, Lessien Ik krijg Donderdag eindelijk mijn Nokia 5800 En ik weet dat die gewoon beter is dan Apple |
|
DragonX Oudgediende
WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
|
|
Kameleon Oudgediende
Dragon, het is bewezen 96,2% van de onderzoeken die geweest zijn tussen de 5800 -> en de iPhone, zegt die 96,2% dat de 5800 beter is |
|
ladekast Oudgediende
|
@Kameleon: komt best uit, dan behoor ik tot die 3,8 % |
|
Kameleon Oudgediende
Roy, lol Maar iedereen weet toch dat Nokia gewoon het Oermerk in de telefonie is Niets kan dat verbeteren Geen merk zoals Apple ( ) Samsung ( ) of Sony Ericsson ( ) kan dat overtreffen |
|
DragonX Oudgediende
@Kameleon: Dan is het alsnog een mening en geen feit . |
|
Kameleon Oudgediende
Dragon, als het bewezen is, is het een feit |
|
DragonX Oudgediende
@Kameleon: Je kan geen feit bewijzen door meningen als bewijs aan te voeren . Apple is gewoon veel exclusiever dan Nokia, Nokia zou een koelkastbedrijf moeten worden met die telefoons . |
|
Kameleon Oudgediende
Dragon, Apple is niet exclusief, het is ontzettend duur, en je hebt er alleen maar ontploffende apparaten van |
|
ladekast Oudgediende
|
als ik maar kan bellen en smsen, de rest zal me aan me reet roesten |
|
Kameleon Oudgediende
Roy, ach, internetten via je eigen internet op je telefoon is ook leuk hoor En als je niets hoeft te betalen voor de Ovi Store van Nokia, terwijl de Apple Store dat voor veel Apps wel doet... is de keuze snel gemaakt Apple zuigt. |
|