|
nietmeer
|
Kam...het is geen feit...het zijn de meningen van anderen, dus niet bewezen dat hij beter is dan een iPhone...
En Kam...er zijn niet alleen maar ontploffende apparaten van Apple hoor...ook van andere merken...en zoveel zijn het er nu ook weer niet...het wordt alleen breed uitgemeten in het nieuws... |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Lessien, het ging in deze serie onderzoeken niet over meningen, maar over de inhoudelijke kwaliteiten, zoals de respons van de Touch, de speakerkwaliteit.. |
|
DragonX Oudgediende
WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
@Kameleon: Juist omdat het duur is, is het exclusief . En hoeveel apparaten zijn er nou werkelijk ontploft? Ik heb al 3 jaar een iPod Nano en die is nog steeds niet ontploft, dus dat het alleen maar ontploffende apparaten zijn is een niet steekhoudende beargumentatie. |
|
nietmeer
|
Kam...toch hoef ik geen Nokia, heb ik alleen maar ellende mee gehad Ik heb hier een iTouch van twee jaar oud, een iPod Nano van 1 jaar oud, een iPod Shuffle van twee jaar oud en er zijn hier drie iPhone's...geen van allen ontploft |
|
Kameleon Oudgediende
Als ze ontploffen, dan is het wel direct aan de gebruiker te wijten, dat vind ik wel schandalig eigenlijk..
Lessien, zoals wat voor problemen? |
|
nietmeer
|
Kam...is al een aantal jaren terug, maar ik hoef geen Nokia meer... En vaak is het aan de gebruiker te wijten. Telefoon in je kontzak en dan gaan zitten etc. gebeurd vaak genoeg. Is echt niet goed voor een touchscreen toestel |
|
DragonX Oudgediende
@Kameleon: Natuurlijk is dat zo, je gaat toch niet meteen zeggen van, ja het is onze schuld, hier heb je 3 miljoen dollar schadevergoeding? Bovendien gaan veel mensen die dingen lopen jailbreaken, daar gaat ie ook kapot van en je garantie verloopt. Logisch dat het dan aan de gebruiker ligt. |
|
Kameleon Oudgediende
Lessien, maar ontploffing als hij op tafel ligt, dat is niet aan de gebruiker te wijten lijkt mij... En oke, daarom krijg je ook bij mijn Nokia 5800, omdat het Touch is, een beschermdoos erbij, waar je die 5800 in doet, en in je broekzak wel veilig weg kan stoppen. |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Quote LessienElensar: Kam...is al een aantal jaren terug, maar ik hoef geen Nokia meer... En vaak is het aan de gebruiker te wijten. Telefoon in je kontzak en dan gaan zitten etc. gebeurd vaak genoeg. Is echt niet goed voor een touchscreen toestel ook niet voor je reet |
|
nietmeer
|
En het ligt waarschijnlijk aan de accu en die maakt Apple niet, maar kopen ze in van een ander, dus is het niet de fout van Apple.
Kam...nog wordt ieder toestel te warm in je broekzak, omdat het de warmte niet kwijt kan. En die keer dat er eentje op tafel is ontploft lag naar mijn weten aan de accu. |
|
Kameleon Oudgediende
Ik ben zo terug Ik word gebeld op mijn niet ontploffende Sony Ericsson |
|
nietmeer
|
Weet je wat zo irri is...jij ziet alleen maar die 2 of 3 ontplofte Apple producten en vind het dan gelijk een but product |
|
DragonX Oudgediende
*Blaast Kam's 'niet-ontploffende' telefoon op* |
|
nietmeer
|
Kam...waar gaat die Nokia op draaien? Windows Mobile ? |
|
DragonX Oudgediende
@LessienElensar: Symbian |
|
Kameleon Oudgediende
Lessien, ik heb ze niet alleen gezien, maar ik heb ze ook gebruikt. Ik heb een iPod Touch hier gehad, die was na 2 dagen al doorgebrand, ik heb een oudere iPod Nano gehad, die ging verrot door de iTunes, en een klasgenoot had een iPhone, die was op school gesmolten in zijn broekzak, wat te wijten was aan de aluminium behuizing, wat natuurlijk makkelijk smelt.. |
|
nietmeer
|
Quote DragonX: LessienElensar: Symbian Nee, daar moet je blij mee zijn |
|
Kameleon Oudgediende
Lessien, als ik wil dan zet ik er Windows Mobile op, of Symbian, of een Java Sun ofzo Maar nóóit Mac OS |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
* stopt een Iphone in kammie's achterste en gooit hem op zijn kont neer * |
|
DragonX Oudgediende
@Kameleon: Dan heb jij pech , ik heb een 3 jaar oude Nano die het nog doet, en ik heb sinds 2 weken een iPod Touch die niet is doorgebrand en geen andere problemen heeft . |
|
Kameleon Oudgediende
Maar het meest vreemde vond ik nog, ik wilde die iTouch laten repareren, maar ik mocht niets zeggen over het voorval dat hij doorgebrand was, dan kan hij gerepareerd worden, en anders dan zou ik een aanklacht krijgen voor het uitlekken van bedrijfsgegevens van Apple |
|
nietmeer
|
Kam...iPhone...aluminium behuizing? geloof dat hij niet van aluminium is hoor... maar wij hebben hier aardig wat Apple producten, waaronder verschillende iPod's en allemaal doen ze het nog, heb al meer dan een jaar een iPhone, ook geen problemen mee |
|
Kameleon Oudgediende
Lessien, dat stond in de specificaties die die klasgenoot van mij liet lezen |
|
DragonX Oudgediende
@Kameleon: Heeft die klasgenoot van je de behuizing vervangen? Je hebt verschillende kleuren behuizing als ik het me goed herinner . |
|
nietmeer
|
Maar ieder toestel kan smelten in je broekzak, als hij maar heet genoeg wordt. En dat kan dus met ieder toestel, aangezien in je broekzak het toestel zijn warmte niet kwijt kan. Standaard heeft de iPhone geen aluminium behuizing |
|