|
Bogarde Erelid
WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Mailtje van je nieuwe vriendin aan het checken zeker Taz? WMR, verticaal niet? |
|
Wolfje Oudgediende
WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
taz is je vergeve |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Zo, Microsoft heeft mijn Windows 7 Home Premium NL nog niet geleverd Dan download ik hem wel alvast Ik vind dat ik recht heb |
|
Bogarde Erelid
Doppert, Taai-Taais zijn pas echt the max. |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Verticaal mogen ze ook de deur uit, als ik op 12 hoog zou wonen. |
|
Bogarde Erelid
WMR. |
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Ik had nou eenmaal een beetje dorst Peter |
|
nietmeer
|
@Bogarde: heb ik van de week al heel wat van op ik wil nog net niet zeggen dat ik erop leef |
|
Wolfje Oudgediende
|
ne geef mij chocolade pepernoten jammmie en gewone pepernote |
|
Bogarde Erelid
LOL Doppert. Of wat dacht je van EN pepernoten EN Taai-Taais. Of Chocoladeletters. |
|
nietmeer
|
@Bogarde ik zou wel willen maar wolfie heeft nog niks verstuurd Zei ik dat hardop Oeps Nog 8 minuutjes dan |
|
nietmeer
|
@Bogarde: noah, gaat er alledrie wel in;) zucht, iemand die me even de deur van het cafe kan wijzen ? |
|
Wolfje Oudgediende
|
taai taai mag van mij weg ma de rest kom maar hier taz nu je het harop hebt gezecht is het geen verassing meer |
|
nietmeer
|
@Dooper daar is de uitgang, maar hier binnen is het ook best uit te houden tenminste zolang ik er ben dan |
|
Bogarde Erelid
Mee eens Doppert, bij mij gaat het er ook allemaal in. Oh ja, bitterballen zijn zo om van te genieten. Totaal iets anders, maar wat heb ik daar zin in. Samen met van die kleine frikandelletjes. Puur genot is dat. Hehe Taz. Wolfje dus je nieuwe vriendin. |
|
Wolfje Oudgediende
|
bogarde ik ken hem nie eens |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
Bogarde Erelid
Ow Wolfje. Mijn excuses. WMR, Sinterklaas, helemaal uit Turkije gekomen, of was het toch Spanje? Die goed-heilig man toch ook. |
|
Wolfje Oudgediende
|
bogarde vind het eventjes fijner om alleen te zijn |
|
nietmeer
|
Bo nou dat niet helemaal, maar wel een hele goede msn vriendin Tis gewoon even afwachten wie van de zoveel (zijn het er zoveel dan ) toehapt Of iets dergelijks in die trand. Lekker belangrijk ook |
|
WMR-kok Oudgediende
Heilig??? Stopt kinderen in de zak om ze mee te nemen naar Spanje. Volgens mij lijkt dit meer op kidnapping en mensenhandel. |
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
|
|
Wolfje Oudgediende
|
Quote WMR-kok: Heilig??? Stopt kinderen in de zak om ze mee te nemen naar Spanje. Volgens mij lijkt dit meer op kidnapping en mensenhandel. ik wil mee na spanje |
|
Bogarde Erelid
Ok Wolfje, ik snap je heel goed. Immers, mijn ex was me daar toch een schijnheilig figuur. Maar ja, gelukkig heb ik met haar niet meer te maken. Ik wil een soort rust hebben ivm relaties. Ik zie vanzelf wel wanneer iemand een relatie met mij wil. Ik laat het een beetje op me af komen. Ok Taz. |
|
WMR-kok Oudgediende
Het zijn alleen maar kinderen Wolfje, dus waarschijnlijk is hij ook nog een pedofiel. Ik moet eigenlijk een aangifte gaan indienen bij de politie tegen Sinterklaas. |
|