|
Wolfje Oudgediende
WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
heb een ex gehad daar kan ik een boek over schrijven zo nou ja |
|
Bogarde Erelid
WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
WMR-kok, zie mijn smiley achter mijn post voor jou. Wolfje, maar je wilt er toch geen boek overschrijven, het is je ex en dan dwalen je gedachten weer zo af. |
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
|
|
Wolfje Oudgediende
|
ne wil ik ook niet bah |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
En een paar weken later zie je weer zo'n viezerik overvliegen met een arrenslee. Die maakt ook nog een puinhoop in je huis met het roet van de schoorsteen. |
|
Bogarde Erelid
Idd, mijn ex was zum kotzen en dat is verleden tijd. Dus daar niet meer over praten. WMR-kok, ben benieuwd hoe je aanklacht eruit gaat zien. |
|
nietmeer
|
Bo die laatste zin: Quote Bogarde: Ik zie vanzelf wel wanneer iemand een relatie met mij wil. Ik laat het een beetje op me af komen. Ok Taz. Ik weet nou niet of ik daar graag onder had gestaan |
|
Wolfje Oudgediende
|
het verlede moet je late ruste het hede moet je nu leve en de toekomst moet je dromen zeg ik altijd @kok ik zou graag gratis mee na spanje willen gaan |
|
WMR-kok Oudgediende
Ik kan wel een paar verzinnen hoor Bogarde. Schending van de privicy, huisvredebreuk, insluipen. |
|
Bogarde Erelid
|
|
WMR-kok Oudgediende
En dat zijn nog de minst erge. |
|
Wolfje Oudgediende
|
thx het was ooit een les wat ik zelf heb moete leren en heb het ook zelf verzonnen |
|
Bogarde Erelid
Wat is je top-3 dan WMR? |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
Kidnapping, mensenhandel, pedofelie. |
|
Wolfje Oudgediende
|
ik zet hem op me pp pagina |
|
Bogarde Erelid
Wolfje, dan ben je een briljante dame. Hehe Taz. Slaap goed en droom over Russische dames, je weet wel, van die relatie-sites. WMR, je kent dat soort grut ook wel, dat weet ik. Die top-3 kan ik me wel in vinden. , alleen Sinterklaas moet wel naar Spanje gaan, ( liefst naar het zonnige Barcelona ) want dan kan de droom van Wolfje waarheid worden. En Wolfje, is het niet zo dat dromen simpelweg waarheid moeten worden? |
|
nietmeer
|
Quote Bogarde:
Ok Wolfje, ik snap je heel goed. Immers, mijn ex was me daar toch een schijnheilig figuur. Maar ja, gelukkig heb ik met haar niet meer te maken. Ik wil een soort rust hebben ivm relaties.
Ik zie vanzelf wel wanneer iemand een relatie met mij wil. Ik laat het een beetje op me af komen. dat laatste, weet je dat zeker ? |
|
WMR-kok Oudgediende
Quote Bogarde: Hehe Taz. Slaap goed en droom over Russische dames, je weet wel, van die relatie-sites. Daarvan krijg ik regelmatig post. |
|
Bogarde Erelid
Doppert, ja, maar ik laat wel een ruimte tussen de meiden en mij. WMR, wat vragen ze: je portomonee of toch maar het geld wat er in zit of... je visacard? |
|
Wolfje Oudgediende
|
bogarde je kan werken aan je dromen om het uit te laten komen dus zonder dromen is er geen toekomst |
|
WMR-kok Oudgediende
Quote Bogarde: Doppert, ja, maar ik laat wel een ruimte tussen de meiden en mij. Meervoud? Aan eentje niet genoeg? |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
Ze vragen niet om je portemonnee. Maar wel om 400 dollar. |
|
Bogarde Erelid
Wolfje, hier past alleen maar een stilte bij, zoveel intellect in één zin. WMR, ik moet toch kunnen kiezen? Ach, 400 euro wil je ze toch wel geven. .. om hun visum in orde te krijgen. Zo was het toch kokkie? |
|