|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@Traevel; wel ff aanklikken dat je wiegendood als major topic wil he? dan wordt het 5000 ipv 9000, dat scheelt al Nee op het Erasmus hebben ze daar niet zoveel van, het is de bedoeling dat je het op pubmed vindt maar met wat restricties moet het wel lukken denk ik *doet handschoenen aan en begint zich door stapels artikelen te worstelen* |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Aha..., er wordt ook getest of je de juiste informatie kan vinden. |
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Ik zocht op sids Maar goed, succes ermee @peter, voor 800 euro de maand regel ik wel iets |
|
Delenn Oudgediende
ja, daar zijn ze dit keer niet zo streng in, maar vorig jaar moest je zeggen van: ik heb dit ingetikt bij pubmed en toen deze restricties genomen en dit en dit aangeklikt/uitgeschakeld en toen kwamen die 20 artikelen tevoorschijn. 6 daarvan waren niet relevant, 10 waren niet gratis beschikbaar, dus deze 4 artikelen bleven over en die hebben we gebruikt. En steeksproefgewijs hebben docenten toen gecheckt of het klopte @Traevel; dankje ja SIDS [MAJR] ofzoiets |
|
Wolfje Oudgediende
WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
*danst het cafe rond* |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
*komt binnen en danst mee* |
|
WMR-kok Oudgediende
Je bent duur Traevel. Te duur zelfs. Ik blijf wel bij mijn eigen host. Ik ben nu 2 euro per maand kwijt voor 10 Gig in de maand. Zodra ik tegen de 8 Gig aan dataverkeer zit pak ik het pakket van 15 Gig voor 3 euro per maand. @Delenn: |
|
Wolfje Oudgediende
|
*danst met sto* |
|
nietmeer
|
*wandelt het cafe binnen* |
|
WMR-kok Oudgediende
*hoort de deur open gaan.* *Ziet niet wie er binnenkomt door wolfje en Sto* |
|
Delenn Oudgediende
PW: ja leuk he? en je moest ook nog bewijzen dat je met je exclusiecriteria enzo geen belangrijke artikelen had gemist, dus dan moet je zeggen dat je de exclusiecriteria had verwijderd en toen had gezien dat er geen relevante artikelen bijkwamen. Dat allemaal uitleggen was langer dan de rest van het verslag |
|
nietmeer
|
Hee kok *slaat een arm om kokkie heen * Hoe is het hier? |
|
Wolfje Oudgediende
|
|
|
Sto Oudgediende
|
Hallo mensen ik ben verveeld kennen jullie nog een leuk online spelletje op spele.nl ofzo xD |
|
WMR-kok Oudgediende
Bedrijfsschool Shell: ik had ik het eerste jaar een 5 voor veiligheid. Ik heb toen een samenvatting moeten maken van het hele jaar. Na de vakantie moest ik die inleveren. Het is een boekje geworden van ongeveer 50 pagina's Hij heeft het laten kopiëren zodat iedereen een exemplaar had. Het werd gebruikt als lesstof. |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
kaas! |
|
Sto Oudgediende
|
@David.: Ik heet koos niet kaas |
|
WMR-kok Oudgediende
Quote David.: kaas! boter! |
|
nietmeer
|
|
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
... |
|
Sto Oudgediende
|
Quote WMR-kok: Quote David.: kaas! boter! eieren taz spider solitaire niet echt texas hold'em soms als ik win |
|
wahe Actief lid WMRindex: 86 OTindex: 46 Wnplts: barendrech
|
Quote WMR-kok: Quote David.: kaas! boter! ham |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
@Sto ja dat is inderdaad een heel leuk en zeer verslavend spel Net als patience |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Met Ananas |
|