|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
*wisselt van carriere* |
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Maar was dat het meest voor de hand liggende dan? Denk het niet Daar zal een huisarts toch vanuit moeten gaan... En daar hebben ze de second opinion weer voor uitgevonden @Delenn, op de kraamafdeling |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
DragonX Oudgediende
WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
@Traevel: Mijn huisarts zei dat ik maar gewoon m'n behoefte moest doen totdat het afgelopen was, de buikgriep was al 2 maanden aan de gang. En na 2 afspraken kreeg ik nog steeds geen medicijnen o.i.d, pas na de uitbarsting van m'n moeder. Dus ja, na piekeren en peinzen kreeg ik pas medicijnen. Hey Delenn . |
|
Delenn Oudgediende
|
|
Traevel Oudgediende
Tja en ik lag na een penecilinekuurtje als baby te happen naar adem, ze konden nu eenmaal niet ruiken dat ik allergisch was. Shit happens @Delenn, ben je mal Zolang je ze maar niet verwisseld |
|
WMR-kok Oudgediende
Quote Delenn: @Traevel; nee daar gaat nooit wat mis Uitkijken voor de man van de bevallende vrouw, dat je niet in je kont geknepen wordt. |
|
DragonX Oudgediende
Quote WMR-kok: Quote Delenn: @Traevel; nee daar gaat nooit wat mis Uitkijken voor de man van de bevallende vrouw, dat je niet in je kont geknepen wordt. Of in je voorgevel |
|
Delenn Oudgediende
@Dragon; voordeel bij mij, daar valt weinig te knijpen |
|
WMR-kok Oudgediende
Quote DragonX: Of in je voorgevel Dat betekent ook uitkijken voor bepaalde collega's van mij. |
|
Traevel Oudgediende
Quote DragonX: de buikgriep was al 2 maanden aan de gang Was dat wel buikgriep? |
|
DragonX Oudgediende
|
|
Traevel Oudgediende
Oh op die manier |
|
WMR-kok Oudgediende
Ik ken een collega die dat al verschillende keren gedaan heeft. Pakte ineens bij de borsten van vrouwelijke collega's van achteren. Valt me tegen dat niemand een klacht heeft ingediend. |
|
Bogarde Erelid
WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Sto, ben je er nog? Sorry, maar ik was 'Brief van een dode' aan het lezen. Dat ik dat niet had gezegd tegen je. WMR, dat is heel natuurlijk. Wat dacht je hoe het ging met Adam en Eva? |
|
DragonX Oudgediende
Hey Bogarde . @WMR-kok: Misschien vonden ze het wel aangenaam . |
|
WMR-kok Oudgediende
Quote Bogarde: Sorry, maar ik was 'Brief van een dode' aan het lezen. Kan men na de dood ook al een brief schrijven??? Quote DragonX: Misschien vonden ze het wel aangenaam . Ze stonden er wel bij te gieberen. |
|
DragonX Oudgediende
|
|
WMR-kok Oudgediende
Ook hebben enkele ex-collega's hun ontslag gekregen, nadat ze betrapt waren op sex op het werk tijdens werktijd. |
|
Bogarde Erelid
Hey DragonX WMR Gieberen, doe me een lol en vertel wat dat is ( al heb ik wel een donkerbruin vermoeden ) Na de dood kan men zeker een brief schrijven. Lees maar eens de detective 'Brief van een dode' van Agatha Christie. Ik ben er nu in bezig en het is werkelijk waar heel merkwaardig briljant geschreven. WMR, lekkere ex-collega's heb jij. Uberhaupt sexen op het werk, als je weet dat je zowiezo aan het werk moet zijn ( geen sex-werk off course ) en de kans dat je betrapt wordt behoorlijk groot is, dan ben je wel heel dom bezig. |
|
WMR-kok Oudgediende
Gieberen... giechelen... |
|
DragonX Oudgediende
@Bogarde: Gieberen is volgens mij gewoon 'giechelen' @Kok Dezelfde tijd en dezelfde uitleg |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
Bogarde Erelid
|
|
DragonX Oudgediende
|