|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
@Zuwe: Sinds ik Metoprololsuccinaat 50 mg slik heb ik geen migraine meer. In de maanden dat ik het slik 1 keer gehad. Praat er eens over met je dokter Zuwe. Misschien helpt het jou ook |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Ik heb zo éénmaal in het jaar iets wat op migraine lijkt maar dat is altijd tegelijk met de voorhoofdholteontsteking, migraine zoals ik eerder had, ik heb het nooit meer, gelukkig |
|
Giovanni Oudgediende
|
Gelukkig maar, want migraine verpest je hele doen en laten en komt altijd op momenten waarop je het niet verwacht |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Klopt, vaak begin van vakanties, de eerste kerstdag en met oud en nieuw zijn van zulke dagen |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
G'morning Zuwe Gio *boinks* Ben nog steeds ontzettend blij dat ik nooit serieus 'hoofdpijn' gekend heb |
|
Giovanni Oudgediende
|
Niemand hier *provisiekast plunderd* |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Is er iemand hallo? |
|
Giovanni Oudgediende
|
Zeg het eens Sto? |
|
Sto Oudgediende
|
@Giovanni: na 14.00 minuten ben ik weer weg hoor CORRECTIE: ben nu weg |
|
Bogarde Erelid
WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Hoi iedereen. Alles ok? Met mij wel. Weet je, houden jullie ook zo van detectives lezen? |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
Bogarde Erelid
Ah Sto, welke zoal? |
|
Sto Oudgediende
|
@Bogarde: Millenium reeks, van Stieg Larsson de Mankels, en nog veel meer waar ik de naam van vergeet |
|
Bogarde Erelid
Ja idd, er zijn er te veel om op te noemen. Ik ben nu bezig in het boek 'Brief van een dode' van Agatha Christie. Ik ben altijd gecharmeerd van de boeken van Agatha Christie. Baantjer-boeken zijn ook wel leuk, maar ik vind de Baantjer-series leuker. Edit: ik vergeet nog al de boeken van 'Monsieur Carlier' alias 'De Schaduw'. Met voorsprong de beste detectives. De Schaduw |
|
Sto Oudgediende
|
@Bogarde: ik vind baantjer niks aan helaas, ik lees eigenlijk veel noorse,finse,zweedse, en andere noorse landen detectives, omdat die een hele goede schrijfstijl hebben |
|
Bogarde Erelid
Ah Sto, op die manier. Ik begrijp het wel. Ik moet wel zeggen dat ik op Baantjer wel zo'n beetje ben uitgekeken. Agatha Christie en boeken van Marie Higgins Clark zijn meesterlijk. Van die laatste soms nog meer als van Agatha Christie. |
|
nightwolf Erelid
WMRindex: 212 OTindex: 6.459 S |
|
|
Bogarde Erelid
Hoi nightwolf. Ja, het gaat met het aantal café's heel hard. |
|
Sto Oudgediende
|
@Bogarde: ik was even afgedwaald ben ik weer |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Sto Oudgediende
|
|
|
DragonX Oudgediende
WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Hey Sto en Kok . |
|
WMR-kok Oudgediende
De temperatuur valt wel mee. En de regen was voorspelt. |
|
DragonX Oudgediende
WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
@WMR-kok: Het heeft niet echt geregend in Almere . |
|
WMR-kok Oudgediende
Hier is het ook alweer gestopt met regenen. Het gaat nog steeds niet goed met mijn lichaam. Leek net of ik vandaag een paar keer kortsluiting kreeg. Het gevoel dat er een knop omgezet wordt, waarbij er een lichtflits is en daarna wordt het zwart voor de ogen. Daarbij ook nog een kleine verkramping van de spieren. Gelukkig duurt dit maar elke keer een paar seconden. |
|