|
DragonX Oudgediende
WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
@WMR-kok: Al een CAT-scan ofzo laten uitvoeren? |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Al een aantal keren DX. ivm die tumor in mijn hoofd. En die tumor is al ver weg. |
|
DragonX Oudgediende
@Kok Dat is goed nieuws , weten ze al wat er is met je lichaam? |
|
WMR-kok Oudgediende
Mijn huisarts lacht er alleen maar om. En in het ziekenhuis wordt er eigenlijk ook geen aandacht aan besteed. Aanstaande dinsdag weer even bloed laten prikken en daarna gelijk een afspraak maken voor de internist. Dan ga ik het alweer vertellen. |
|
DragonX Oudgediende
@WMR-kok: Kan je dan geen klacht ofzo indienen? Dan moeten ze je wel helpen . |
|
WMR-kok Oudgediende
Ik ben er onderhand aan gewend dat ze fouten met me maken. |
|
DragonX Oudgediende
Ik kan me niet voorstellen dat een huisarts o.i.d niet luistert naar patiënten . |
|
WMR-kok Oudgediende
Mijn neuroloog Dr van Erven in het Ignatius ziekenhuis heeft 16 jaar lang fouten gemaakt bij mij. Hij zei elke keer dat mijn klachten niets met de tumor te doen hadden, terwijl het prolactine-gehalte in mijn bloed alleen maar opliep. Het was op een gegeven moment al 28 mmol geworden, terwijl 0,08 mmol normaal is. Door die h****r ben ik dus in de ziekenwet geraakt, en was ik bijna mijn baan kwijt. |
|
DragonX Oudgediende
Sue him! Misschien krijg je dan nog wel wat extra zakcentjes . |
|
WMR-kok Oudgediende
Ik zit niet op centen te wachten DX. Ik wil alleen gezond zijn. |
|
DragonX Oudgediende
Dat begrijp ik , maar het steeds vertellen en genegeerd worden heeft ook geen zin. |
|
WMR-kok Oudgediende
Ik heb ook regelmatig mijn huisarts uitgescholden omdat ze verkeerde dingen deed, of mij uit zat te lachen. Zoals met mijn vergeetachtigheid. Toen begon ze schaapachtig te lachen. Dat heeft ze toen ook geweten. Ik heb haar verrot gescholden. Ze heeft geluk gehad, dat ze vorige maand uit haarzelf een verwijskaart uitschreef voor de dermatoloog. Ik had anders een klacht ingediend bij oa. het ziekenfonds. Ik loop al ruim een jaar met een uitslag op mijn linker grote teen. En die is zeer pijnlijk. |
|
DragonX Oudgediende
|
|
WMR-kok Oudgediende
Volgende keer ga ik niet meer schelden tegen haar als ze weer een fout maakt. Ik vertel dan tegen haar dat ik een klacht in ga dienen. |
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Quote WMR-kok: Ignatius ziekenhuis Amphia Molengracht Juist niet effectief |
|
DragonX Oudgediende
@Traevel: Kok zat al langer met dit probleem, na die uitbarsting zou ze wel even moeten nadenken . |
|
WMR-kok Oudgediende
Hey Traevel *boink* Inderdaad Amphia Molengracht. Een paar jaar terug wou ze mij naar de psychiater sturen omdat die tumor maar geestelijk in mijn kop zou zitten. Toen ben ik echt over de rooie gegaan. |
|
Traevel Oudgediende
Quote DragonX: @Traevel: Kok zat al langer met dit probleem, na die uitbarsting zou ze wel even moeten nadenken . Daar gaat ze niet over nadenken, ze heeft 50 van zulke (woedende) patiënten in een maand. @peter, beetje bij de tijd blijven hè *boink* |
|
DragonX Oudgediende
@Traevel: Maar niet iedereen is waarschijnlijk zo intimiderend (lengte e.d) als Kok. Een normaal persoon gaat nadenken nadat hij/zij zo een uitbarsting meemaakt. Maar genoeg hierover. |
|
WMR-kok Oudgediende
Quote Traevel: Daar gaat ze niet over nadenken, ze heeft 50 van zulke (woedende) patiënten in een maand. Dat vind ik niet gek. Een hoop mensen hebben klachten over mijn huisarts. |
|
Traevel Oudgediende
Quote DragonX: Een normaal persoon gaat nadenken nadat hij/zij zo een uitbarsting meemaakt. Artsen zijn gewend aan jankende, schreeuwende, vloekende, tierende en onwillige patiënten. Die liggen daar echt niet wakker van. |
|
WMR-kok Oudgediende
Ze begon pas haar werk te doen nadat ze van het UWV op haar donder heeft gekregen. |
|
DragonX Oudgediende
@Traevel: Mooi wel dat ze daar wakker van liggen, na die uitbarsting van m'n moeder bij m'n huisarts gaf ie bij de volgende afspraak meteen een recept voor mijn buikgriep. |
|
Traevel Oudgediende
Men geve de kwèkerd wat ie wil, dan stopt het gekwèk Alsof recepten uitschrijven iets is wat een arts pas na veel piekeren en peinzen doet |
|
WMR-kok Oudgediende
Mijn vorige huisarts schreef pas een verwijsbrief nadat mijn ouders over de rooie gegaan waren. Toen bleek bij het onderzoek dat ik een hersentumor had. Al die jaren had hij mijn klachten afgedaan door te zeggen dat het aanstelleritis was wat ik had. |
|