|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
hey DFC  en de rest  alles kits hiero? |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
alles kits achter de rits  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@Dionos: nice das meestal geen goedkope investering  helemaal in je eentje  wat voor huisdier  naja een meiske is ook niet verkeerd toch  ? althans ik zou het fijner vinden om met iemand samen te wonen dan wordt ik tenminste niet et kluizenaar achtig typetje @Redorbit: prima hoor^^ en met jou? |
|
Redorbit Erelid
@ Roy6, achter de rits is net iets te veel info. Neemt niet weg dat ik dan wel blij voor je ben dat alles a-okay is  @DFc,ja met mij oko prima weer lekker aant werk. nog een weekje+/- en dan vakantie  |
|
ladekast Oudgediende
|
@DFCPhoenix: maar jij rijdt overal heen met dat gele monsterkarretje  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
DFCPhoenix: ik heb geen behoefte aan meisjes  Ik zou wel een hond willen ,maar dat is lullig aangezien dat arme beestje te vaak alleen zit. Dus wat t dan wel wordt, weet ik nog niet. En het is niet goedkoop  maar tsja, de huizenprijzen waren laag toen ik t huis kochte, dus t was nu goedkoop of later duur  |
|
Redorbit Erelid
ist trouwens geen tijd voor een nieuw cafe>?? @ dionos, meisjes zijn wel handig hoor  voor schoonmaak e.d. |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
ja maar geen modjes dus hij kan toch nog niet dicht  |
|
ladekast Oudgediende
|
best wel eigenlijk maar er is geen modje  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Quote Dionos: DFCPhoenix: ik heb geen behoefte aan meisjes  Ik zou wel een hond willen     Say what?  |
|
Redorbit Erelid
dan lulluhn we nog ff door  |
|
|
@Redorbit: waarom moeilijk doen als ik t zelf beter kan  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Redorbit: mooi zow waar ga je heen of alleen vrij?  Roy: ik heb nu een opel meriva een grijze  Dionos: oke  dat kan he  ja precies das dan weer sneu voor dat beeske ah oke das wel nice man! goeie deal gesloten dus  en nu dus geldt "over" voor een autotje  gaat lekker man  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Dionos, neem een wandelende tak  En als je een hond neemt, neem dan niet zo'n opgevoerde rat   Maar even serieus een konijn dan  ? |
|
ladekast Oudgediende
|
@Jovi-Mama: hehe, iets viel je op  kleppen, lullen praten, tikken, chatten we nog ff door  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Jovi-Mama: brengt vreemde gedachten met zich mee he dat soort uitspraken @Redorbit: dat gaat lukken  |
|
|
DFCPhoenix: ja, t gaat de laatste tijd best wel lekker  Den zaken gaan goed  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Roy6: a dirty mind...  |
|
Redorbit Erelid
@ DFC, nergens heen gewoon thuis met de familie lekker vrij zijn en de feestdagen flink veel vreten  hahahaha wat zijn de plannen van jullie voor de feestdagen? |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
|
@Little Queen: een konijn is me al aangeboden  maar ik weet dat nog niet. Die zit maar in zijn hokje  En dat is ook best wel zielig |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Dionos: mooi zow^^ wat voor werk doe je dan eigelijk? je kan ook een kat nemen of parkiet ofzo Jovi: hoiii  |
|
ladekast Oudgediende
|
2700 OT in 18 dagen ... is dat mogelijk ?  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
|
|
MitoThorson