|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Dionos: een slang  wat jovi zei is ook wel een goed idee  allene dat beest begroet je neit echt |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@DFCPhoenix: als je een muis in je hand houd wil hij je handje wel vasthouden hoor  |
|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
^het knuffelt wel lekker stevig  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Quote Redorbit: @ DFC, wij doen niet aan cadeaus met kerst  gewoon met de hele familie eten en gezellig samenzijn. tis ook de verjaardag van mijn opa (nee mijn opa is niet Jezus) dus dan sit zowieso gezellig en vieren we meer zijn b-day als kerst hahaha. ik heb mezelf wel concertkaartjes voor Iron Maiden cadeau gegeven  hahaha dat mocht wel van mij  haha naja met schoonfamilie (familie van LQ dus)  hebben we "sinterklaas" cadeautjes maar die geven we nu dus met kerst en dat is ook gezellig  haha als je opa Jezus zou zijn was je nu ook al bijna 2000 jaar oud xD @jackjanjanus: oh ja? dat wist ik niet |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Wat is werken toch eigenlijk een vreselijk overschatte vrijetijdsbesteding... |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Jovi-Mama: de hele dag slapen is ook niks, elke dag dan  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Roy6: elke dag niet, maar zo af en toe  |
|
Redorbit Erelid
@Jovi-Mama, tis inderdaad jammer dat er in werk zoveel vrije tijd gaat zitten  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Jovi: ff een vraagje he  hoe is het afgelopen met die vervelende garage houder in je moeders gehucht? of is daar geen verandering in gekomen? |
|
Jovi-Mama Oudgediende
En dan van die bazen die ook nog vinden dat je wat moet doen, terwijl je gezelli een beetje zit te WMRen....  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Jovi-Mama: sja ach, de hele dag uit je neus eten gaat em ook niet worden  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
Roy6: vertel dat maar aan me meisie @Jovi-Mama: helemaal gelijk vandaar nu tijd voor lunch tot zo alleen  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
DFCPhoenix: Ik heb me er niet meer mee bemoeid, heb een melding gemaakt van bedreiging en ik heb samen met mijn moeder een handhavingsverzoek naar de gemeente gestuurd...dus nu weer afwachten.... |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Tsja iemand moet voor de mensen in het verpleegtehuis zorgen met de kerst he   Het was of met kerst of met oud en nieuw werken  |
|
Redorbit Erelid
@ roy6, hoe krijg het dan voor elkaar als winkel eigenaar??? om toch overdag zoveel te WMR-en??? |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Jovi: oh oke  ik hoop dat er wat aan gedaan wordt  verstandig van die melding  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Quote DFCPhoenix: Dionos: een slang  wat jovi zei is ook wel een goed idee  allene dat beest begroet je neit echt Nah, vind ik ook niet echt het ideale huisdier  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Dionos: Papagaai dan?  kan je leren praten handtam maken etc  heel gezellig  |
|
|
DFCPhoenix: dat is toch een beschermde diersoort?  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
uhm ja in het wild zeker maar ze zijn wel te koop volgens mij legaal ook ik ken een fokker van al dat soort beestjes papagaaien kakatoe's parkieten en hij is nu ook bezig met een paartje roze papagaaien (die zijn zeer zeldzaam) |
|
Redorbit Erelid
|
|
ladekast Oudgediende
|
@Dionos: of je neemt gansen, superwaakbeesten  |
|
|
DFCPhoenix: ik zal me wel eens gaan orienteren  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
heb ik je nu net een geniaal idee gegeven  ? |
|
|
Nee, maar ik zal wel eens even gaan rondkijken bij een dierenwinkel. Misschien is t wel liefde op t eerste gezicht met een diertje daar. |
|