|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
1ste kerstdag: Dagdienst, thuis gourmetten en daarna cadeautjes uitpakken  . 2de Kerstdag: Uitslapen, kerstontbijt, late dienst. |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
dan moet dat maar  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
DFCPhoenix: een kat is een optie  En ik ontwerp dingetjes voor bedrijven in de zorgsector |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Dionos: dingetjes?? zoals ? een kat is leuk man maar denk om je behang  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Dionos, katten zijn afschuwelijk als ze veel alleen thuis zijn terroriseren ze je huis  Tenminste dat deed die van m'n oma die begon je te krabben enzo  En Konijntje kan je in je huis zetten, tam maken en door je huiskamer laten huppelen  |
|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
Quote Little Queen: 1ste kerstdag: Dagdienst, thuis gourmetten en daarna cadeautjes uitpakken  . 2de Kerstdag: Uitslapen, kerstontbijt, late dienst. werken met kerst???  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Redorbit: dat valt nog wel mee me meisie moet beide avonden werken nog beroerder |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Roy6: haha voor de 50k OT voor het nieuwe jaar  ? Dionos: nice man |
|
|
Little Queen: en keutels ruimen Katten kun je naar buiten gooien (komt toch op zijn pootjes terecht). |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
1e kerstdag: verplicht opzitten bij grootouders ('s ochtends) en verplicht opzitten met vreten bij moeder ('s middags)
2e kerstdag: vrij.....dus waarschijnlijk slapen, slapen, slapen, beetje opruimen, goeie kerstblow en 's avonds stappen... |
|
Redorbit Erelid
@JJJ dat is inderdaad klote  zit ze ind e zorg ofzo? daar kan ik het wel begrijpen dat er gewerkt meot worden. zolang het maar niet ieder jaar is dan  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
|
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
@Dionos: een slang dan? JJJ: dat dacht ik  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
1e kerstdag met meiske en schoonfamilie  gourmetten en cadeautjes uitpakken  2e kerstdag weet ik nog niet  |
|
Redorbit Erelid
Quote Dionos: Katten kun je naar buiten gooien (komt toch op zijn pootjes terecht). dan zit de rest met de ontlasting van het beest, lekker  hahaha |
|
Haveabreak Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 1.448
|
Quote Jovi-Mama: 1e kerstdag: verplicht opzitten bij grootouders ('s ochtends) en verplicht opzitten met vreten bij moeder ('s middags)
2e kerstdag: vrij.....dus waarschijnlijk slapen, slapen, slapen, beetje opruimen, goeie kerstblow en 's avonds stappen... Snap ik die nou goed? |
|
Redorbit Erelid
wat hebben jullie op je verlanglijstje staan voor kerst??? behalve een goede kerstblow voor Jovi-mama  |
|
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
|
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Redor: ik heb altijd de grootste moeite met verlangrlijstjes ik kan die dingen altijd zo moeilijk verzinnen ik vind het altijd leuk als iemand zijn of haar creatifiteit gebruikt  en jij?  |
|
Redorbit Erelid
@ Dionos, alsof katten te trainen zijn  haha dat zijn swerelds arrogantste huisdieren  |
|
|
Achja, ik zie wel |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Redorbit: als ze even mee willen werken best wel maar ze hebben idd echt een eigen wil |
|
Redorbit Erelid
@ DFC, wij doen niet aan cadeaus met kerst  gewoon met de hele familie eten en gezellig samenzijn. tis ook de verjaardag van mijn opa (nee mijn opa is niet Jezus) dus dan sit zowieso gezellig en vieren we meer zijn b-day als kerst hahaha. ik heb mezelf wel concertkaartjes voor Iron Maiden cadeau gegeven  hahaha dat mocht wel van mij  |
|