|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
hoe is het hier, behalve rustig en stil?  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
saai  en daar ?  |
|
nietmeer
|
Helleuw everybody!!  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Ola  jullie ook zo'n zin in Woggen vandaag.. nu is het nog mooi  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@yes_my_dear: Hoihoi!!! Pffff... is het bij jullie ook zo verschrikkelijk heet??  |
|
ladekast Oudgediende
|
meer benauwd  en lomperd dat ik ben, doe een lange broek aan en een overhemd met lange mouwen  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Haha ik heb gewoon een jurkje aangetrokken. Inderdaad het is wel benauwd, dat klopt! Maar heb hier de Airco aanstaan, maar ja alsnog 25°C... Pffff warm! |
|
ladekast Oudgediende
|
als ik de airco aanzet is het zo afgekoeld maar ja, nog geen zin in  |
|
nietmeer
|
Ik hoef alleen de boodschappen nog te doen en als de wasmachine klaar is, een was op te hangen en dan ben ik weer klaar voor vandaag  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
ladekast, hier is het hongerig, nog moe, maar goed  |
|
nietmeer
|
't Is hier in huis al 29° nu en buiten in de schaduw 35!   @Liessien: Goeiemorgen!!  Ik ben ook al klaar; ik doe niks, noppes, niente, nada, rien meer vandaag  |
|
nietmeer
|
|
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
 goedemorgen! fijn he zo'n maandag weer uitrusten van het wekend  |
|
nietmeer
|
@LessienElensar: En we gaan vandaag en morgen naar de 40-42° toe  Ik heb zo'n hekel aan die bloedhitte!!  |
|
nietmeer
|
pearlypuck: Dan is het logisch, dat je nu even niets meer doet ja...is niet te doen met die warmte  |
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: waarom moeten we straks weer geld geven aan Italië ?  morgu Madia  |
|
nietmeer
|
LessienElensar: We hebben ook "warmtealarm" 3 geloof ik voor de rest van de week: dan kan je beter je neus tussen 11 en 18 uur niet buiten de deur steken  Geef mij maar extreme kou, dan kan je je warm aankleden, tegen hitte is niets te doen; ventilatoren helpen weinig of niet en airco krijg ik weer migraine en nekklachten van  Ciaociao trouwens Miadia!! @ladekast: omdat ik aan chronisch geldgebrek lijdt... het komt allemaal bij mij terecht. Goed doel toch??  |
|
ladekast Oudgediende
|
ik wordt zo moe van de EU, we zijn er alleen maar op achteruit gegaan  |
|
nietmeer
|
pearlypuck: Pfffff...niet lekker die warmte  kan er slecht tegen doordat ik migraine patient ben en net als jij krijg ik van een airco ook migraine en nekklachten  Doe dan maar de kou ja...of gewoon een graadje of 22, dan kun je nog normaal alles doen  |
|
nietmeer
|
@ladekast: Wat zitten we hier weer allemaal heerlijk te zeuren over van alles hè??  Zijn er ook nog leuke dingen te melden, toevallig?  LessienElensar: tja, we schikken ons maar in ons lot  Rustig blijven ademhalen en je niet ergeren aan dat zweet dat uit alle porieën lijkt te komen  |
|
yes_my_dear Oudgediende
25-30 graden vind ik heerlijk in de zomer, maar warmer mag het niet worden. Kouder als 20 graden heb ik het liever ook niet maar ja  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Goeiemorgen  |
|
nietmeer
|
|
|